104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 18 Юни 2016, 11:58

:yes: Принципно, климатикът не товари ли и той малко, в смисъл не допринася ли за по-голямо загряване?
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kalingk » 18 Юни 2016, 12:01

Перката му,ако работи коректно спомага за охлаждането на радиатора.иначе тоя компресор не вярвам да товари тоя комън рейла,чак пък толкоз,че да го усещаш като голяма тежест.
Ти тия 104градуса не си ли бил на климатик вчера?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от ивчо » 18 Юни 2016, 12:06

Мммм, не толкова товара за мотора, колкото отдаваната топлина от кондензера ...
При моят тдс (Е34) перката работи само при налягане .. Доста рядко съм я чувал да тръгне дори и при пуснат климатик ... Не че не се е случвало, но нз защо в повечето време не работи ... Виско е чисто ново, радиаторите са мити ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kalingk » 18 Юни 2016, 12:14

При мен тръгва десетина секунди след пускане на климатика.3пинова е моята.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 18 Юни 2016, 14:39

kalingk написа:При мен тръгва десетина секунди след пускане на климатика.3пинова е моята.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Да,същата работа, днес нещата са много добре, добавих малко вода в антифриза, високото фучи,, но ще продължа да следя нещата,,,
sketch-1466249731517.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от Gqbriel » 18 Юни 2016, 15:48

Помпи,радиатори,тези за антифриз и вода и съотношения,40градуса навън и 102на водата - а някой свалял ли е да чисти тоя радиатор и кулер отпред да види за какво става дума,нито едно такова не видях,помпата да се сменила и т.н най елементарното е свали скапания радиатор и ако е като при Е46 може да останеш меко казано изненадан от това,което намериш...
Да не говоря не изуст - преди 3 год и малко,качвам се към един язовир 4ма в колата,навън около 32гр климатика пуснат да си духа,без никаква газ нагоре,съвсем спокойно - спирам и колата изби охладителна течност през капачката - то не беше тогава,помпа,ама радиатор,ама термостат - понеже бях с 1 термостат нов оригинален на няколко месеца - него изгключих - помпата никакви луфтове,евентуално капачката да е проблемна - не е тя,накрая почнахме да мислим,че е глава..докато не свалих радиатора и кулера - яд ме е че не мога да намеря снимка - 90% само кал,пръст,листа,насекоми и какво ли още не - тотално няма какво да се охлажда всичко затлачено - няколко промивки с водоструйка внимателно,всякакви препарати и стана като нов ,това нещо след последното миене седя студено около 5 часа ,айде хладно да не преувеличавам...

Следваше теста - до Гърция,пак 4ма човека климатика не се спря - навън близо 35/6 градуса в града повече от 90 не показа,на магистралата със 150 - 89 заковани без да мръдне,300км не спрях да гледам скритото меню...та чистенето на радиаторите май много хора го пренебрегват - а за мен е вече задължително ако карам кола чиито кулер,климатичен и воден радиатор са почти слепени..и така досега ,никакви проблеми
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 18 Юни 2016, 16:04

Да,безспорно е така,,,,както казваш! При смяната на термостатите ми бяха откачили радиаторите и изглеждаха ОК,нямаше го килимчето от мъх,листа и т.н.,м/у 2 та.Но ако пак се случи да вдигне температура сериозно ще обърна внимание пак на свалянето и промиването им :yes:
Има и още нещо-според мен на дълъг път нещата са различни от бруталното софийско задръстване в 14.00 часа,неопределен център,при 40 градуса температура-показания на борда :)
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39 520/540
Мечтае да кара: Е39

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от Vacheto » 18 Юни 2016, 16:49

И моята вчера я погледнах на скритото меню и ми показваше 104 градуса на място с вклзчен климатик. Радиатора ми е нов, помпата ми е нова, само термостат не съм сменял от 1 година. Постреснах се малко и спрях климатика веднага и след 10-15 седкунди падна до 97-98 градуса.
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от hummer » 18 Юни 2016, 18:04

Ти си с бензинка ,к'во се стряскаш :mhihi: с малко си над нормата,докато колегата е с 10-11 градуса над нормата за 3.0д :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kalingk » 18 Юни 2016, 18:28

Нови помпа.термостат ролки ремъци и антифриз.измил съм радиаторите плюс интеркълера на мивка и днес и моята качи до 105 даже 106 градуса.междуградско с пуснат климатик и 38градуса на вън с нормално каране 120км.И като се замисля няма как да не качва тия с тия темпове навън.Ще изсипя казанчето на антифриза и ще долея вода за сваля малко течността.че сега е за -40 и малко,но надали ще свали 15градуса надолу това.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от Ivo_Borisov » 18 Юни 2016, 19:55

Доста ми се вижда. Виж си виското. При мен вчера на места в града показваше +42, така се беше напекъл тоя асфалт, и нямам проблем с датчика, точно си показва . А темп на борда не мина 92. Веднъж ми е вдигала до 100, на едно изкачване, с клима но карах на висока предавка и малки обороти. Иначе темп не мърда от 92-93 градуса макс при тия жеги.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 18 Юни 2016, 20:27

А кой е най-безопасният и добър начин да поизмиеш радиаторите без да се свалят,разкачват и източва антифриза и въобще има ли?Знам,че трябва да се внимава ако се действа със силна водоструйка на автомивка,защото може да станат зле? Мисля си с умерена струя вода през 2те перки евентуално,,, :kuku:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kalingk » 18 Юни 2016, 21:18

Сваляш виското и дифузйора и ги разтват3ш леко един от друг радиатоеите и директно с водоструйката вътре между тях и отзад откъм двигателя.Аз даже ги миха с топка вода и си ва4ди ръцете,че се пернах та ми откъсна кожа водата.Иначе Иво виското гледам се върти.Мога да го пробвам утре с вестник дали ще успея да го задържа,но при топъл или студен мотор.Маршрута по който се возех беше главно от завои и трафик.Иначе в града при нормално каране съм написъл как се държи в жегата 93-95 градуса. ..днес.
Другият вариант,тази хепу помпа и бер термостат да не са много добри колкото оригиналните на 250к км и да си ги върна9добре,че не съм ги изхвърлил) :mhihi:
За това питах колегата отначало да не ги е сменял,че моите ги смених март месец и честно казано на скритото меню ми вдигаше 96 градуса и тогава при изкачване на баири с по 150-160км,външната температура беше макс 15градуса,градско пак 93гр.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 18 Юни 2016, 23:54

:yes:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от nightdriver » 19 Юни 2016, 1:05

Виското ако успеете да го спрете с навит вестник при загрял мотор , значи си заминава .
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook