BMW E46 купе 2000г - стопове от фейслифт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- svt
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 328I/ БМВ Е46 325CI
- Мечтае да кара: ALL ///M
- Детайли за колата: :::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::
BMW E46 купе 2000г - стопове от фейслифт
Здравейте,
Видях няколко теми за фейслифт стопове на преди-фейслифт кола и никъде не видях в темите да е обяснено и за е46 купе (диоден стоп).
Питането ми е мога ли без буксите на новите стопове просто да запоя кабелите от старите букси за новия стоп.
Прикачам снимка на стоповете + 2-та вида букси. Някой ако може да каже как ще бъде най качествено свързването така че стоповете да работят нормално? Ако намеря буксите и просто навържа кабелите по цветове ще светнат ли както на фейслифт-а?
Видях няколко теми за фейслифт стопове на преди-фейслифт кола и никъде не видях в темите да е обяснено и за е46 купе (диоден стоп).
Питането ми е мога ли без буксите на новите стопове просто да запоя кабелите от старите букси за новия стоп.
Прикачам снимка на стоповете + 2-та вида букси. Някой ако може да каже как ще бъде най качествено свързването така че стоповете да работят нормално? Ако намеря буксите и просто навържа кабелите по цветове ще светнат ли както на фейслифт-а?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- eng.arnaudov
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318ci e46 coupe,Honda CBR 919RR
- Мечтае да кара: BMW 335i e92 coupe
Re: BMW E46 купе 2000г - стопове от фейслифт
svt написа:Здравейте,
Видях няколко теми за фейслифт стопове на преди-фейслифт кола и никъде не видях в темите да е обяснено и за е46 купе (диоден стоп).
Питането ми е мога ли без буксите на новите стопове просто да запоя кабелите от старите букси за новия стоп.
Прикачам снимка на стоповете + 2-та вида букси. Някой ако може да каже как ще бъде най качествено свързването така че стоповете да работят нормално? Ако намеря буксите и просто навържа кабелите по цветове ще светнат ли както на фейслифт-а?
Здравей колега,
Не мисля, че ще имаш някакъв проблем при свързването. Относно цветовете не съм сигурен дали са същите, но бих ти дал насоки как да свържеш кабелите към диодния стоп. Според мен най-добре си вземи букси и мултицет (освен ако не разполагаш с такъв) за прозвъняване на кабелите за задна, мигач, стоп и габарит.Ето ти как да ги направиш стъпка по стъпка:
1. Прозвъняваш на съпротивление изходите на стопа - трябва да са х2 кабелите за всяка светлина демек + и - и по някакъв начин си ги маркирваш двойките кабели
2. Захранващите ти кабели ги мериш на постоянно напрежение - първо пускаш габарити и мериш на кои кабели ти идва напрежение, после мигач, стоп и задна (прави ги 1 по 1) и си бележиш коя двойка за къде е.
3. След това хващаш примерно габарита и го пускаш да работи постоянно (внимавай да не допреш + на корпус) и подаваш на всяка отделна двойка от стопа напрежение и гледаш какво ще ти светне и си маркираш двойките. По принцип за + се слагат топли цветове (кафяво, червено и тн.), а за - студени (черен, син и тн.) След като маркираш всички - габарит, стоп, задна и мигач запояваш захранващите кабели към тези на стопа и си готов.
Не е толкова сложно надявам се да съм ти бил полезен. Ако нещо се омоташ от обясненията ми ми пиши на лично да ти дам номер да помагам.
П.П - не съм сигурен дали стопа и захранващите кабели не са с обща маса, но ти ще разбереш.
Поздрави

Burn the rubber, not your soul !!!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: BMW E46 купе 2000г - стопове от фейслифт
Търсачката колега всичко си показва.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=388702
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=388702
- svt
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 328I/ БМВ Е46 325CI
- Мечтае да кара: ALL ///M
- Детайли за колата: :::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::
Re: BMW E46 купе 2000г - стопове от фейслифт
[eng.arnaudov] Мерси много за инфото. Определено ми беше полезно.
[hacker4eto1] Мерси колега за темата.
Точно за примигването ми беше чудно от какво е. Евала
Като станат ще кача снимки от до.
[hacker4eto1] Мерси колега за темата.


Като станат ще кача снимки от до.
- svt
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 328I/ БМВ Е46 325CI
- Мечтае да кара: ALL ///M
- Детайли за колата: :::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::
Re: BMW E46 купе 2000г - стопове от фейслифт
Станаха стоповете. Връзват се цвят по цвят кабелите. Има само един странен проблем. Левия мигач работи много бързо за разлика от десния който си работи нормално. Няма чекове няма нищо. Сигурно ще трябва някакво съпротивление. И на 2-та стопа остава по 1 кабел свободен, който изолирах. Имаше вариант в който вързах този кабел заедно със мигача и почнаха да светят диодите които са ( ) така
заедно с мигача и започна да работи нормално, но все пак ще му вържа едно съпротивление да стане както трябва. Прикачам и малко снимки с крайния резултат. Мерси пак на колегите.





Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани