Топъл старт тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 30 Ное 2006, 14:36

МАЧКАТОР написа:
ICE написа::idea: Сменяй веригата с прилежащите и части и не се лъжи с такива промени на настойки на ГНП-то!
Абсолютно съм съгласен :D После само ще й показва ключа и ТЯ ще запръхти за десета от секундата :mhihi: А и не е лошо да се сменят и свещите, всичко излиза около 1400лева :roll:
:yes:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 30 Ное 2006, 14:38

Смяна втулки на стартера, пък реши проблема при друг мой приятел!!! :shock:
Последна промяна ICE на 01 Дек 2006, 1:26, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 30 Ное 2006, 15:31

Аз да питам, че от всичко, което прочетох до тук,
излиза че за да се смени веригата се сваля и главата, така ли :confused:
Аз си мислех, че в най-лошия случай ще се свалят валовете..... , а то ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 30 Ное 2006, 20:22

Темата ми по-долу сте я чели, няма да се повтарям. Финално майстора ми направи реглаж на самата верига, според него веригата не беше за смяна. Резултатът за сега е, че топлият старт се оправи, но се появи много лека вибрация на празен ход, която се усеща главно на волана (според майстора си въобразявам). :mhihi:
Като я покарам още, ще споделя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 01 Дек 2006, 3:17

Mr.White написа:много лека вибрация на празен ход, която се усеща главно на волана .

Това не е добра поличба, оправя се като се подигнат съвсем леко оборотите от помпата.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 01 Дек 2006, 10:32

Здравеите,
Аз от сравнително скоро собственик и на дизел. Имам Е39 525тдс и собственика ми каза, даже ми показа фактура за смяна на верига колата е на ... 268000 км (по километраж), ама пали по-добре и от бензиновата ми 525v24.
Ама доколкото съм чувал от познати с този мотор на 5 и 7 серия, а те са 6 човека, всеки след смяна на верига си е решил проблема.
Не казвам сменяйте вериги задалжително, а просто помислете кой с каква финансова стъпка ще подходи кам проблема. Вярно е, че се оправя и с реглаж, но въпросът е как наистина са препоръчали от производителя.
Аз купих мойта от австрийска банка и знам, че на точните километри са сменяли каквото пише.
Но всичко опира до финанси.
А за тресенето при мен се оказа колкото и да не се виждаше преди да се свали тампон на двигателя...
Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 04 Дек 2006, 14:31

А някой чувал ли е за някаква подгревна свещ, която седи в горивния филтър и била много важна за студеното палене на мотора .... Мойта я мериха и се оказа изгоряла. Кофтито е, 4е е капсолована за за пластмасовата стойка, на която се вразват маркучите и се завива филтара ...... Та мисълта ми беше, дали някой случайно не я е сменявал, и ако е така, как става интервенцията...... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 04 Дек 2006, 18:48

shnitzera написа:а някой ,чувал ли е за някаква подгревна свещ която седи в горивния филтър и била много важна за студеното палене на мотора ....мойта я мериха и се оказа изгоряла ....кофтито е 4е е капсолована за за пластмасовата стоика на която се вразват маркучите и се завива филтара ......та мисълта ми беше дали някой случаино не я е сменявал и ако е така как става интервенцията...... :roll:



И ко е това животно,че нещо не сванах
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 04 Дек 2006, 19:35

shnitzera написа:А някой чувал ли е за някаква подгревна свещ, която седи в горивния филтър и била много важна за студеното палене на мотора ....

Колегаааа,
тук говорим за топъл старт, а не за студен.
Ако искаш съвет, просто отвори нава тема, НЕ ПИШИ ТУК, ако обичаш...
:twisted:

Относно това, което си написал,
разбирам, че питаш за погряването на горивото. Устройството е монтирано точно над горивния филтър и е грубо казано нещо като бързовар... :mhihi:
Тази с-ма на практика е ПРЕ-ПОДГРЕВ на нафтата и се задейства под +3'С (или беше +7'С)!!!
Ако сте я тествали при +8'С, няма да сработи! 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 08 Дек 2006, 22:11

Вече с чиста съвест мога да отговоря по темата.

Моята също ме дразнеше с топлия старт и вчера в автосервиз ЮВЕ й дадоха предварение на помпата, тъй като, както ти казах и по-горе това се дължи на разстегната верига и при теб, както и при мен, колата не ще ключ ... пали, докато отключвам вратата още.

Ходи , ако естествено вече не е късно за настройки, инак ганц ное вееле фертайлюнгс кетте.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 10 Дек 2006, 0:24

Мислих, че при Тони ходиш само.
Темата се разнищи,което е полезно според мен за колегите на които им предстоят подобни проблеми (не че го пожелавам).
След интервенцията при мен,която предполагам е точно корекция на помпата, макар че майстора говореше за няква центровка на самата верига. Резултата е,колата пали без проблем като е топла, но когато е студена тресе на празен ход. Това понякога продължава 10-20 мин след първото запалване, доста е досадно btw.
Забелязах и нещо доста странно, нормално на прзен ход колата е на 600-700 оборота, като подам съвсем леко газ веднага почва да тресе или иначе казано, тресе на точно определени обороти.
След нова година ще ходя пак, да видим ще го докараме ли до край тоя проблем.
Мачкатор последно кой е сервиза?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 10 Дек 2006, 12:34

Ходих аз при Веско, защото на мен ми обръщат повечко внимание. Особенно, когато аз му оправях в същия ден неговата кола, а той моята. При мен проблемчето се знаеше какво е и немаше нужда да чакам 2011година, за да отида при Тони с тея негови часове. Казвам ти вчера още не съм излязъл от асансьора, а ТЯ вече весело пръхти с чистоновата центровка и старата верига. Колата вече е на шест, върви, харчи "малко", не пуши, не пие :mhihi:
Останаха само едни дребни проблемчета да оправя и съм перфектен - шум в климатроника, неработещи задни стъкла, неработеш люк, поставки за чаши, нивомат, калпави оригинални джанти, счупена дръжка на шофьорската врата, скърцащ багажник, проблемна пета врата... и това удоволствие се появи в рамките на два месеца. Така че не го вземай толко навътре това тресене, скоро ще свикнеш, че винаги ще имаш едни от два до седем проблема, които да те мъчат в името на любовта към марката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 10 Дек 2006, 12:37

ЮВЕ на Симеоновско шосе.
тел: (02) 962 54 12

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.12.2006

за топлия старт

Мнение от giudurov » 21 Дек 2006, 0:03

Аз се занимавам с електроника и "топлия старт" го решавам по много прост начин, като с едно схемно решение за няколко секунди имитирам че колата е студена и тя пали от раз...

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

Топъл старт тдс

Мнение от nikolai4eff » 21 Дек 2006, 0:20

Еми даи някакъв телефон за връзка и може да измислим нещо.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook