Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Здравейте колеги,
от началото на годината имам проблема, че колата (е39 528иА) с газова Ланди Ренцо Омегас инсталирана преди 3 години и на 30000км ,гасне когато си пожелае в движение. На бензин няма никакви проблеми както при палене, така и в движение. Случвало ми се е да изгесне както когато смени на газ, така както и като и превклиуча на Д, така и в движение внезапно.
Диагностика с Рейнголд след това не дава никакви важни грешки и досега на бензин не ми гаснела, така че се предполага, че проблема е с газовата...
НО и на диагностика на газовата в сервиза на Ланди не дава никакви грешки. Въпреки това главният заподозрян е компютъра на газовата и тъй като имам опит с БМВ модули, които понякога се оправят като се обнови софтуера, качиха момчетата в сервиза на ново софтуера и го калибрираха. Задържаха и я да пренощува и на студено да я пробват и са я тествали като е нямало проблеми, обаче после 10 км пак загасна. След това компютъра на газовата го пратихме да го отворят и проверят на специалисти по хардуер, дали ще открият нещо, но пак никакви проблеми не намериха.
И от сервиза за първи виждат подобен проблем. Би ли могло да е някакъв датчик/клапан повреден, който да си прави каквото иска и да не го отчита като грешка? Някой има ли идея какво да проверим още или е в Стара Загора и околността, че на мен ми свършиха напълно идеите
Благодаря предварително!
от началото на годината имам проблема, че колата (е39 528иА) с газова Ланди Ренцо Омегас инсталирана преди 3 години и на 30000км ,гасне когато си пожелае в движение. На бензин няма никакви проблеми както при палене, така и в движение. Случвало ми се е да изгесне както когато смени на газ, така както и като и превклиуча на Д, така и в движение внезапно.
Диагностика с Рейнголд след това не дава никакви важни грешки и досега на бензин не ми гаснела, така че се предполага, че проблема е с газовата...
НО и на диагностика на газовата в сервиза на Ланди не дава никакви грешки. Въпреки това главният заподозрян е компютъра на газовата и тъй като имам опит с БМВ модули, които понякога се оправят като се обнови софтуера, качиха момчетата в сервиза на ново софтуера и го калибрираха. Задържаха и я да пренощува и на студено да я пробват и са я тествали като е нямало проблеми, обаче после 10 км пак загасна. След това компютъра на газовата го пратихме да го отворят и проверят на специалисти по хардуер, дали ще открият нещо, но пак никакви проблеми не намериха.
И от сервиза за първи виждат подобен проблем. Би ли могло да е някакъв датчик/клапан повреден, който да си прави каквото иска и да не го отчита като грешка? Някой има ли идея какво да проверим още или е в Стара Загора и околността, че на мен ми свършиха напълно идеите


Благодаря предварително!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Как гасне - като отнемеш газта ли и на място, или и когато подаваш газ при ускорение? Ако е само на място и по инерция, проверете хубаво да не тегли паразитен въздух някъде след дебитомера. На моя кола имах такъв проблем и дърпаше въздух от гарнитура на колектора. Проявява се повече на газ, защото двигателят е по чувствително към сместа, която се изгаря, когато колата е на газ.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Една колежка има абсолютно същия проблем с колата й,която е шкода фабия 2008г.1.4 с газов иж. ланди ренцо. Два пъти си кара колата в сервиза на диренцо(маргел) който е някъде на ботевградско шосе без да има ефект.Тоест имаше.,. единия път й смениха две дюзи по 100 и нещо лв на брой. ,а другият пак й взеха не малко пари за нещо друго,но проблема си остана. На диганостика нищо не излиза. Колата на бензи няма проблем.
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Не разбрах - караш си нормално и в един момент двигателят угасва? - а после палиш и пак си караш нормално?
(все пак може и да е от датчика на коляновия вал, а просто да се случва на газ, защото караш предимно на газ.)
Газовият инжекцион по принцип се опитва да работи така, че ако свърши газта да премине на бензин. За целта следи налягането на газта, чрез съответния датчик. Ако датчикът покаже, че няма налягане, превключва на бензин и изобщо не го смята за грешка. (компютърът на колата предполагам, че също ако му свърши бензинът не отчита грешка.)
Сега друг е въпросът, че ако е изключена бензиновата помпа, може и да не смогне да мине плавно на бензин, може и да угасне. Та провери дали ти спират захранването на бензиновата помпа, или не.
Също може датчикът да дава погрешно налягане, може да са се задръстили филтрите и тръбите и т.н. (на колегата му сменихме филтъра за течна газ - беше пълно с някакъв сив (графитен?) прах. После кара известно време, ама му правеше проблеми - отвихме филтъра и отново беше пълен до горе със същия прах. Този път пуснахме малко газ от кранчето на бутилката да издуха праха, но след месец пак се усъмнихме във филтъра, пак беше пълен с прах. Изчукахме го на някоя тротоарна плочка и прахът се поизтръска. Издухахме го с въздух и този път пуснахме яко от кранчето газ да издуха всичко. И кой знае до кога ще продължи този проблем с нуждата от продухване..
Обаче той има някакъв друг проблем (оставам с впечатление, че го прави предимно след дъждовно време.) - както си кара, поглежда и вижда, че е превключило на бензин. Ръчно превключва от копчето обратно на газ, после пак в някакъв момент вижда, че е на бензин..
-- гледахме кабелите - отвън са здрави. А компютърът е на завряно място при този на колата - та ни мързя да отваряме чак там, а и нямахме време. Усъмнихме се в бушониерите, дето са монтирани за газовото - хлабави бяха и окислени - почистихме ги. После се усъмнихме да не би да прекъсва тока до газовия клапан - вързахме едни жици направо от +контакт към газовия клапан и уж проблемът изчезна за няколко дена, ама се оказа, че пак го прави. По принцип инсталацията би трябвало да е такава, че ако отпадне захранването към газовия компютър автоматично да минава на бензин.
Вече ми се изчерпа фантазията и стигнах до извода, че следващото нещо което е редно да се провери е оглед на компютъра и буксите му - дали е мокрен и т.н. Обаче се сетих междувременно да погледнем и копчето за газовата. Неговата букса също се оказа хлабава, въпреки че нямаше видимо окисление. Та не знам - след някой и друг ден ще разберем дали е от копчето.
А иначе е много досадно при такива случайно проявяващи се проблеми - като на някой не-газаджия му се наложи да си търси сам проблемите по газовата уредба. Защото може да са много и различни неща, а по сервизите щом не се проявява проблемът им остава да хвърлят боб и да сменят части. Евентуално за някои проблеми може човек да се насочи и от диагностиката на колата - ама пък в газ-сервизите не може да имат софтуер за всички коли. По-нормално е в авто-сервизите да имат софтуер за газовия компютър - ама за такава велика фирма като Ланди може и да нямат.. (затова смятам, че софтуерът трябва да е достъпен - а човек да може да си следи сам параметрите на двигателя и датчиците - няма да си вози и по един газаджия, докато се прояви проблемът, я..)
(все пак може и да е от датчика на коляновия вал, а просто да се случва на газ, защото караш предимно на газ.)
Газовият инжекцион по принцип се опитва да работи така, че ако свърши газта да премине на бензин. За целта следи налягането на газта, чрез съответния датчик. Ако датчикът покаже, че няма налягане, превключва на бензин и изобщо не го смята за грешка. (компютърът на колата предполагам, че също ако му свърши бензинът не отчита грешка.)
Сега друг е въпросът, че ако е изключена бензиновата помпа, може и да не смогне да мине плавно на бензин, може и да угасне. Та провери дали ти спират захранването на бензиновата помпа, или не.
Също може датчикът да дава погрешно налягане, може да са се задръстили филтрите и тръбите и т.н. (на колегата му сменихме филтъра за течна газ - беше пълно с някакъв сив (графитен?) прах. После кара известно време, ама му правеше проблеми - отвихме филтъра и отново беше пълен до горе със същия прах. Този път пуснахме малко газ от кранчето на бутилката да издуха праха, но след месец пак се усъмнихме във филтъра, пак беше пълен с прах. Изчукахме го на някоя тротоарна плочка и прахът се поизтръска. Издухахме го с въздух и този път пуснахме яко от кранчето газ да издуха всичко. И кой знае до кога ще продължи този проблем с нуждата от продухване..
Обаче той има някакъв друг проблем (оставам с впечатление, че го прави предимно след дъждовно време.) - както си кара, поглежда и вижда, че е превключило на бензин. Ръчно превключва от копчето обратно на газ, после пак в някакъв момент вижда, че е на бензин..
-- гледахме кабелите - отвън са здрави. А компютърът е на завряно място при този на колата - та ни мързя да отваряме чак там, а и нямахме време. Усъмнихме се в бушониерите, дето са монтирани за газовото - хлабави бяха и окислени - почистихме ги. После се усъмнихме да не би да прекъсва тока до газовия клапан - вързахме едни жици направо от +контакт към газовия клапан и уж проблемът изчезна за няколко дена, ама се оказа, че пак го прави. По принцип инсталацията би трябвало да е такава, че ако отпадне захранването към газовия компютър автоматично да минава на бензин.
Вече ми се изчерпа фантазията и стигнах до извода, че следващото нещо което е редно да се провери е оглед на компютъра и буксите му - дали е мокрен и т.н. Обаче се сетих междувременно да погледнем и копчето за газовата. Неговата букса също се оказа хлабава, въпреки че нямаше видимо окисление. Та не знам - след някой и друг ден ще разберем дали е от копчето.
А иначе е много досадно при такива случайно проявяващи се проблеми - като на някой не-газаджия му се наложи да си търси сам проблемите по газовата уредба. Защото може да са много и различни неща, а по сервизите щом не се проявява проблемът им остава да хвърлят боб и да сменят части. Евентуално за някои проблеми може човек да се насочи и от диагностиката на колата - ама пък в газ-сервизите не може да имат софтуер за всички коли. По-нормално е в авто-сервизите да имат софтуер за газовия компютър - ама за такава велика фирма като Ланди може и да нямат.. (затова смятам, че софтуерът трябва да е достъпен - а човек да може да си следи сам параметрите на двигателя и датчиците - няма да си вози и по един газаджия, докато се прояви проблемът, я..)
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Благодаря за отговорите колеги 
Гасне без видима закономерост, както се случи.
Виждал съм я да гасне:
- в момента в който минава на газ
- в момента когато включа от Д, а колата е минала вече на газ преди това
- при тръгване на светофар след като си е минала на газ и е карана така Х километра
- при равномерно движение с 50-на на газ и е карана така Х километра
Общо взето както си реши и точно това ни обърва нацяло и ми прилича на управлението / датчик / механичен клапан.
Иначе мерси, ще проверим за дърпане на въздух, но не трябва ли да го отчита и като проблем и на бензин или поне да има някакви аномалии в работата на двигателя? Когато работи и на бензин и на газ, работи двигателя много спокойно без задавяния или тресене.
Точно същият проблем. И тук един майстор даде идея за рейката на дюзите, но според момчетата в Ланди не може да е това, защото нямало шанс да се запушат всички изведнъж, а по-скоро ще работи лошо
Точно... Ако е датчика на коляновият вал, не трябва ли да го даде като грешка в мотора? Може ли да се диагностицира този датчик дали дава смисление стойности или как да се провери?
Хм, дали може да се диагностицира и тества този датчик? За нещастие колата така и не угасна в сервиза на Ланди, въпреки че стоя там един ден и я пробваха при различни условия
Това е едно от нещата, който също не мога да разбера, че като гасне на газ не би ли трябвало да преминава на газ? Може да се пусне постоянно захранване към бензиновата помпа, така че да е сигурно, че ще премине на бензин? Да минава на бензин вместо да изгасва ще е голям напредък.
Филтрите са сменяни преди година някаде в сервиза на Ланди и нямат и 10000км. Но е добра идея да ги погледнат пак. Доколокото съм чувал като са задръстени преминава на високи обороти от газ на бензин и това било индикатора за подмяна.
Компютъра се намира точно пред предният десен фар и не доста незащитен. Мислихме да не прегрява покрай двигателя и да го защитим с някакво фолио, защото при температура на мотора от 80 градуса, компютъра беше на 60 градуса. Проблема е и че тези компютри са изтекли и ги няма вече в сервиза на Ланди, така че да пробваме. Новите модели можели да се напаснат, но трябвало и нови кабели да се пускат и накрая не се знае дали проблема не е другаде и 700лв за компютър са били напразно...
Така е, по принцип в сервиз най-лесното е да тръгнат да сменят части и скъпи модули вместо да се опитат по-обстойно да изследват проблема и да дадат гаранция, че е от това. Иначе и аз си набавих софтуера с подходящ кабел и ако има някой интерес да пише лично, ще му изпратя контактите на момчето което ги изготвя за 30-на лв. Само че проблема е, че софтуера наистина не записва грешки, а от останалите параметри покрай настройката на газовата не разбирам и не пипам..
Иначе би ли могло да е някакъв клапан, който механично създава някакви проблеми и си прави каквото иска - примерно клапан на бутилката на газ за пускане на гориво напред. Седмица преди да създаде този проблем на бензиностанция на ЛукОйл е изгаснала и имаше много грешки като няколко отпаднали цилиндъра, но ги изтрих и изминахме 3000 км за седмица без проблеми. После се появи това гаснене за постоянно без никакви грешки. Какво би могло да е механично по системата, което не се следи от компютъра за грешки.
Ако случайно има колега, който продават компютър за Омегагас 5-6-8 цилиндъра Код 616283001 и е от региона Стара Загора или БГ, моля да ми пише
Благодаря и лека вечер

Z3Ro* написа:Как гасне - като отнемеш газта ли и на място, или и когато подаваш газ при ускорение? Ако е само на място и по инерция, проверете хубаво да не тегли паразитен въздух някъде след дебитомера. На моя кола имах такъв проблем и дърпаше въздух от гарнитура на колектора.
Гасне без видима закономерост, както се случи.
Виждал съм я да гасне:
- в момента в който минава на газ
- в момента когато включа от Д, а колата е минала вече на газ преди това
- при тръгване на светофар след като си е минала на газ и е карана така Х километра
- при равномерно движение с 50-на на газ и е карана така Х километра
Общо взето както си реши и точно това ни обърва нацяло и ми прилича на управлението / датчик / механичен клапан.
Иначе мерси, ще проверим за дърпане на въздух, но не трябва ли да го отчита и като проблем и на бензин или поне да има някакви аномалии в работата на двигателя? Когато работи и на бензин и на газ, работи двигателя много спокойно без задавяния или тресене.
Драгослав написа:Една колежка има абсолютно същия проблем с колата й,която е шкода фабия 2008г.1.4 с газов иж. ланди ренцо. Два пъти си кара колата в сервиза на диренцо(маргел) който е някъде на ботевградско шосе без да има ефект.Тоест имаше.,. единия път й смениха две дюзи по 100 и нещо лв на брой. ,а другият пак й взеха не малко пари за нещо друго,но проблема си остана. На диагностика нищо не излиза. Колата на бензи няма проблем.
Точно същият проблем. И тук един майстор даде идея за рейката на дюзите, но според момчетата в Ланди не може да е това, защото нямало шанс да се запушат всички изведнъж, а по-скоро ще работи лошо

dreadx написа:Не разбрах - караш си нормално и в един момент двигателят угасва? - а после палиш и пак си караш нормално?
(все пак може и да е от датчика на коляновия вал, а просто да се случва на газ, защото караш предимно на газ.)
Точно... Ако е датчика на коляновият вал, не трябва ли да го даде като грешка в мотора? Може ли да се диагностицира този датчик дали дава смисление стойности или как да се провери?
dreadx написа:Газовият инжекцион по принцип се опитва да работи така, че ако свърши газта да премине на бензин. За целта следи налягането на газта, чрез съответния датчик. Ако датчикът покаже, че няма налягане, превключва на бензин и изобщо не го смята за грешка. (компютърът на колата предполагам, че също ако му свърши бензинът не отчита грешка.).
Хм, дали може да се диагностицира и тества този датчик? За нещастие колата така и не угасна в сервиза на Ланди, въпреки че стоя там един ден и я пробваха при различни условия

dreadx написа:Сега друг е въпросът, че ако е изключена бензиновата помпа, може и да не смогне да мине плавно на бензин, може и да угасне. Та провери дали ти спират захранването на бензиновата помпа, или не.
Това е едно от нещата, който също не мога да разбера, че като гасне на газ не би ли трябвало да преминава на газ? Може да се пусне постоянно захранване към бензиновата помпа, така че да е сигурно, че ще премине на бензин? Да минава на бензин вместо да изгасва ще е голям напредък.
dreadx написа:Също може датчикът да дава погрешно налягане, може да са се задръстили филтрите и тръбите и т.н. (на колегата му сменихме филтъра за течна газ - беше пълно с някакъв сив (графитен?) прах.
Филтрите са сменяни преди година някаде в сервиза на Ланди и нямат и 10000км. Но е добра идея да ги погледнат пак. Доколокото съм чувал като са задръстени преминава на високи обороти от газ на бензин и това било индикатора за подмяна.
Компютъра се намира точно пред предният десен фар и не доста незащитен. Мислихме да не прегрява покрай двигателя и да го защитим с някакво фолио, защото при температура на мотора от 80 градуса, компютъра беше на 60 градуса. Проблема е и че тези компютри са изтекли и ги няма вече в сервиза на Ланди, така че да пробваме. Новите модели можели да се напаснат, но трябвало и нови кабели да се пускат и накрая не се знае дали проблема не е другаде и 700лв за компютър са били напразно...
dreadx написа:А иначе е много досадно при такива случайно проявяващи се проблеми - като на някой не-газаджия му се наложи да си търси сам проблемите по газовата уредба. Защото може да са много и различни неща, а по сервизите щом не се проявява проблемът им остава да хвърлят боб и да сменят части. Евентуално за някои проблеми може човек да се насочи и от диагностиката на колата - ама пък в газ-сервизите не може да имат софтуер за всички коли. По-нормално е в авто-сервизите да имат софтуер за газовия компютър - ама за такава велика фирма като Ланди може и да нямат.. (затова смятам, че софтуерът трябва да е достъпен - а човек да може да си следи сам параметрите на двигателя и датчиците - няма да си вози и по един газаджия, докато се прояви проблемът, я..)
Така е, по принцип в сервиз най-лесното е да тръгнат да сменят части и скъпи модули вместо да се опитат по-обстойно да изследват проблема и да дадат гаранция, че е от това. Иначе и аз си набавих софтуера с подходящ кабел и ако има някой интерес да пише лично, ще му изпратя контактите на момчето което ги изготвя за 30-на лв. Само че проблема е, че софтуера наистина не записва грешки, а от останалите параметри покрай настройката на газовата не разбирам и не пипам..
Иначе би ли могло да е някакъв клапан, който механично създава някакви проблеми и си прави каквото иска - примерно клапан на бутилката на газ за пускане на гориво напред. Седмица преди да създаде този проблем на бензиностанция на ЛукОйл е изгаснала и имаше много грешки като няколко отпаднали цилиндъра, но ги изтрих и изминахме 3000 км за седмица без проблеми. После се появи това гаснене за постоянно без никакви грешки. Какво би могло да е механично по системата, което не се следи от компютъра за грешки.
Ако случайно има колега, който продават компютър за Омегагас 5-6-8 цилиндъра Код 616283001 и е от региона Стара Загора или БГ, моля да ми пише

Благодаря и лека вечер

- Radoslaf
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Колега преди имах подобен проблем на старата кола , както карам и съвсем произволно както при теб но не гаснеше а само забиваше носа все едно е изгасена за 2-3 секунди и пак тръгваше.
Беше доста неприятно понеже ми се случи на 2 пъти докато изпреварвам и един ден просто спря да работи на газ , оказа се клапана който пуска газта в изпарителя разглобихме го и вътре беше задръстен с графит и не можеше да пусне газта.
Почиства се лесно не пречи да го погледнеш дори да не е от него поне ще го почистиш.
Беше доста неприятно понеже ми се случи на 2 пъти докато изпреварвам и един ден просто спря да работи на газ , оказа се клапана който пуска газта в изпарителя разглобихме го и вътре беше задръстен с графит и не можеше да пусне газта.
Почиства се лесно не пречи да го погледнеш дори да не е от него поне ще го почистиш.
- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Решено)
Проблема е решен и се оказа в окабеляването на газовата.
Някой пин в окабеляването към газовият компютър не е давал хубав контакт и така е отпадала цялата система за момент без да има шанс да подаде сигнал да превклучи на бензин.
Като причина за това заподозряхме мястото на газовият компютър отпред пред десният фар, където много се нагряваше от мотора и на него измервахме температури от 60-70 градуса. Затова направо направихме цялото окабеляване на ново и скрихме компютъра под филтъра за купето на страната на шофиора.
Така че препоръчително е отгледна точка на по-дългосрочна и безпроблемна работа, при монтажа на газовият компютър да се скрие на добро място.
Някой пин в окабеляването към газовият компютър не е давал хубав контакт и така е отпадала цялата система за момент без да има шанс да подаде сигнал да превклучи на бензин.
Като причина за това заподозряхме мястото на газовият компютър отпред пред десният фар, където много се нагряваше от мотора и на него измервахме температури от 60-70 градуса. Затова направо направихме цялото окабеляване на ново и скрихме компютъра под филтъра за купето на страната на шофиора.
Така че препоръчително е отгледна точка на по-дългосрочна и безпроблемна работа, при монтажа на газовият компютър да се скрие на добро място.

- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Много благодаря за подробната информация. Наистина е важно мястото за монтаж и ако тръгнете сами да си монтирате ГИ е добре преди монтажа да се проучат различни идеи - или на вече монтирани коли, или да се разгледат снимки на инсталации в нет-а.
Останал съм с впечатление, че Ланди си имат инструкции за всеки модел кола, къде какво да се разположи при инсталацията.
Но е добре и по форума да се обсъждат тези неща, за да се насочат колегите, които сами си поддържат ГИ-то.
На колегата ми с Е39 изпарителят е монтиран зад десния фар, а газовото ЕКУ е скрито под десния филтър за купето, където е и компютърът на двигателя.
Вакуумът за изпарителя беше взет от вакуумчето на клапана на бензиновата рейка, но май по-добре стана когато го преместихме на резервните щуцери, които са на входа на всмукателния колектор.
Останал съм с впечатление, че Ланди си имат инструкции за всеки модел кола, къде какво да се разположи при инсталацията.
Но е добре и по форума да се обсъждат тези неща, за да се насочат колегите, които сами си поддържат ГИ-то.
На колегата ми с Е39 изпарителят е монтиран зад десния фар, а газовото ЕКУ е скрито под десния филтър за купето, където е и компютърът на двигателя.
Вакуумът за изпарителя беше взет от вакуумчето на клапана на бензиновата рейка, но май по-добре стана когато го преместихме на резервните щуцери, които са на входа на всмукателния колектор.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Разбира се, надявам се да е от помощ и на други колеги с подобен проблем, преди да пробват с закупуването на нов газов компютър, което може много лесно да се искара като грешка, защото с закачането на нов и при размърдването на пиновете нормално газовата си проработваше веднага. Затова евала на момчетата в Ланди Ренцо Стара Загора, че намериха истинският проблем 

- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: Гаснене на газ в движение 528 с Ланди Ренцо (Помощ)
Между другото, всички работи са правени в сервизите на Ланди и аз въобще не съм пипал по тези компоненти
Първоначално е монтирана газовата в Бургас, където монтажа си изглеждаше много добре направен и колата работеше без никакви проблеми 2 години. Компютъра беше си пред десният фар монтиран и докато не започнаха горните проблеми дори не съм му обръщал внимание, но след това като измерихме температурите на които е подложен от двигателя, исках непременно да се махне оттам вместо само да се търси проблема от кои пин дава проблема. Така че направиха цяло преокабляване за около 300лв наново, за да се скрие компютъра.
Затова незнам дали и от сервизите наистина имат точно фиксирано място за всеки компонент. При твоят колега казваш са скрили газовият компютър под филтрите на купето на дошофиорското място както и мен ме посъветваха отначало, но на сутринта последва обаждане от сервиза, че там няма никакво място при тази кола защото е пълна с екстри. Може би и в Бургас са търсели там и като са видели, че няма място са го трапосали пред фара. Затова има разлика не само от модел до модел, а и зависи от оборудването на колата, заради което Ланди явно не могат да имат винаги 100% фиксиран план на разположение на компонентите.
Но ако на някой се наложи да знае, че има място и под филтъра на шофиорското място за газовият компютър!
Всички проблеми и вариации идват за съжаление с опита, но не е лошо дори и като се прави в сервиз, човек да се поинтересува и разпита предварително за такива дребни съвет, които да му осигурят по-дългосрочна и безаварийна експлоатация

Първоначално е монтирана газовата в Бургас, където монтажа си изглеждаше много добре направен и колата работеше без никакви проблеми 2 години. Компютъра беше си пред десният фар монтиран и докато не започнаха горните проблеми дори не съм му обръщал внимание, но след това като измерихме температурите на които е подложен от двигателя, исках непременно да се махне оттам вместо само да се търси проблема от кои пин дава проблема. Така че направиха цяло преокабляване за около 300лв наново, за да се скрие компютъра.
Затова незнам дали и от сервизите наистина имат точно фиксирано място за всеки компонент. При твоят колега казваш са скрили газовият компютър под филтрите на купето на дошофиорското място както и мен ме посъветваха отначало, но на сутринта последва обаждане от сервиза, че там няма никакво място при тази кола защото е пълна с екстри. Може би и в Бургас са търсели там и като са видели, че няма място са го трапосали пред фара. Затова има разлика не само от модел до модел, а и зависи от оборудването на колата, заради което Ланди явно не могат да имат винаги 100% фиксиран план на разположение на компонентите.
Но ако на някой се наложи да знае, че има място и под филтъра на шофиорското място за газовият компютър!

Всички проблеми и вариации идват за съжаление с опита, но не е лошо дори и като се прави в сервиз, човек да се поинтересува и разпита предварително за такива дребни съвет, които да му осигурят по-дългосрочна и безаварийна експлоатация

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани