М54Б30 странен проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- matt_r6
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 26.01.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i E46
М54Б30 странен проблем
Колеги,от извествно време имам странен проблем с колата:
- преди 2 месеца ми светна чека по магистралата , от нищото,без да има каквито и да е промени в разход/вървеж,работа на мотор
- след като карах така 1 месец(светещ чек нон стоп) , колата взе да придърпва чат-пат като дам газ
- след още 2-3 дена вече започна да работи на 4-5 цилиндъра и я закарах на майстор
- майстора не можа да каже от какво е,записало е грешки P1347 и P1353,което е незапалване на 3 и 6 цилиндър(Misfire with fuel cut off)
- след изтриването на грешките колата се оправи за 2 седмици,след което пак същата работа,като странното е ,че понякога дава и на 2та цил. грешки и карането е кошмар,понякога само на единия,понякога се оправя от нищото,сам гасне чека и колата се изстрелва...
- дюзи,свещи, лули,дебитомер и датчик разп.вал са нови
- майстора мислече,че е бобина,но ги размени с нови и пак същата работа
-после реши да изважда кабелите към бобините 1 по 1 и установи,че докато не работи въпросния цилиндър,като извади кабела работата на мотора не се променя,докато после,като заработи цил. от нищото при махането на кабела колата започва да тересе т.е. губи се тока по кабела
- и последно от време на време колата се оправя от самосебе си , но като вдигна над 80 веднага се изключва 6 или 3 ти цил/или 2та едновременно и става попара
В петък ще я карам на друг майстор,но все пак ми се ще ако имате някакви предположения ,да не ме вземат за шаран и да сменям части на конвейр
- преди 2 месеца ми светна чека по магистралата , от нищото,без да има каквито и да е промени в разход/вървеж,работа на мотор
- след като карах така 1 месец(светещ чек нон стоп) , колата взе да придърпва чат-пат като дам газ
- след още 2-3 дена вече започна да работи на 4-5 цилиндъра и я закарах на майстор
- майстора не можа да каже от какво е,записало е грешки P1347 и P1353,което е незапалване на 3 и 6 цилиндър(Misfire with fuel cut off)
- след изтриването на грешките колата се оправи за 2 седмици,след което пак същата работа,като странното е ,че понякога дава и на 2та цил. грешки и карането е кошмар,понякога само на единия,понякога се оправя от нищото,сам гасне чека и колата се изстрелва...
- дюзи,свещи, лули,дебитомер и датчик разп.вал са нови
- майстора мислече,че е бобина,но ги размени с нови и пак същата работа
-после реши да изважда кабелите към бобините 1 по 1 и установи,че докато не работи въпросния цилиндър,като извади кабела работата на мотора не се променя,докато после,като заработи цил. от нищото при махането на кабела колата започва да тересе т.е. губи се тока по кабела
- и последно от време на време колата се оправя от самосебе си , но като вдигна над 80 веднага се изключва 6 или 3 ти цил/или 2та едновременно и става попара
В петък ще я карам на друг майстор,но все пак ми се ще ако имате някакви предположения ,да не ме вземат за шаран и да сменям части на конвейр

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М54Б30 странен проблем
Колега, малко трудно може да се предположи каква е точно причината.
Нови какви- нови оригинални, нови втора ръка или нови китайски? Ако всичко описано е ново оригинално е възможно крайно стъпало на DME, ако не е трябва да се види сигнала на датчиците и управляващият сигнал на бобините.
- дюзи,свещи, лули,дебитомер и датчик разп.вал са нови
- майстора мислече,че е бобина,но ги размени с нови и пак същата работа
Нови какви- нови оригинални, нови втора ръка или нови китайски? Ако всичко описано е ново оригинално е възможно крайно стъпало на DME, ако не е трябва да се види сигнала на датчиците и управляващият сигнал на бобините.
- matt_r6
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 26.01.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i E46
Re: М54Б30 странен проблем
За бобините -незнам,дюзите са 2ра ръка,но наскоро сменяни и проверени,другото е ново оригинално.
Аз също си мислех за някакъв проблем с компа,щото иначе каква е логиката да включва и изключва цилиндрите когато си поиска... и как се процедира в такъв случай
Аз също си мислех за някакъв проблем с компа,щото иначе каква е логиката да включва и изключва цилиндрите когато си поиска... и как се процедира в такъв случай

Re: М54Б30 странен проблем
А защо не сложите на мястото на проблемните бубини, съответно от 1 и 2 цилиндър. И като ти запише грешка, ако пак е на 3 и 6, то проблема е другаде.
Идеята е, че тези на 1 и 2 със сигурност са ОК при теб. А другите "нови" не ги знеш.
Идеята е, че тези на 1 и 2 със сигурност са ОК при теб. А другите "нови" не ги знеш.
- matt_r6
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 26.01.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i E46
Re: М54Б30 странен проблем
Направих го това с бобините-размених мойте от другите работещи цилиндри и резултата е същия-пак си набива грешките на 3 и 6
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: М54Б30 странен проблем
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2194
Е тука проверяваш всичко да не смуче въздух от някъде.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879
От тука 15 и 17 проверяваш
Вакума също за бензиновата рейка.
Двете гумени гофрета от дросела до дебитомера също трябва да вижиш.
Ъпдейтва се просто и би трябвало да се оправи, но не мисля,че там ти е проблема или поне не главния.
Ако мислиш,че няма да се справиш пиши на ЛС, да ти кажа къде да отидеш да ти оправят колата.
Дюзите какво им беше,че си ги сменял?
Е тука проверяваш всичко да не смуче въздух от някъде.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879
От тука 15 и 17 проверяваш
Вакума също за бензиновата рейка.
Двете гумени гофрета от дросела до дебитомера също трябва да вижиш.
matt_r6 написа:Аз също си мислех за някакъв проблем с компа,щото иначе каква е логиката да включва и изключва цилиндрите когато си поиска... и как се процедира в такъв случай
Ъпдейтва се просто и би трябвало да се оправи, но не мисля,че там ти е проблема или поне не главния.
Ако мислиш,че няма да се справиш пиши на ЛС, да ти кажа къде да отидеш да ти оправят колата.
Дюзите какво им беше,че си ги сменял?
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани