M54B22 при завъртане на ключа, лампите на таблото не светват
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- dbantschew
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 17.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Touring
- Мечтае да кара: BMW i8
- Детайли за колата: E46, 2003, Touring
M54B22 при завъртане на ключа, лампите на таблото не светват
Здравейте колеги,
От миналата седмица имам странен, дразнещ проблем: При опит да запаля, въртя ключа, стартера започва да върти, но лампите по таблото не светват. Вадя ключа, пак опитвам, нищо не светва, стартера пак върти без колата да пали. Оставям ключа на контакт, връщам, пробвам пак, лампите по таблото светват и колата си пали. Понякога просто завъртам на контакт, лампите по таблото не светват, изчаквам 2-3,5 сек и таблото светва само, завъртам и паля. Друг път завъртам, стартера почва да върти, без лампита да са светнали, връщам ключа и лампите светват. При този случай обаче трябва да върна ключа четвърт оборот, за да дам пак на контакт и да запаля и почти винаги лампите светват и си паля. но понякога не светват и пак се почва въртене, вадене на ключа и т.н.
Включил съм си функцията "дневни светлини", при която както знаете, не е нужно да си изключвам фаровете от врътката. Когато паля колата те сами си се включват. НО когато лампите на таблото не светят и фаровете не стартират.
Имам пълен комплект ключове - 4бр. Пробвах всичките. Без значение от ключа, проблемът рецидивира при всеки опит. Опитах се да намеря закономерност, при която се получава паленето/непаленето - няма такава. Имам диагностика Делфи, прочете ми някаква стара "грешка 24 - главно реле". Изчистих грешката и от тогава ми направи този номер няколко пъти, но на компютъра не са записани грешки.
Имам фабрична аларма. Март месец си застраховах колата в ЛевИнс, където ми сложиха някъв имобилайзер. Обадих се да ги питам, дали този имобилайзер не се е прецакал и той да ми дава проблем. Те ми казаха, че техния имобилйзер нямал нищо общо с тока и паленето и, че проблем с него в контекста на моята ситуация не трябва и не е нужно да се търси...
Вероятно има нещо по веригата, което НЕ сработва винаги. Мислех си за нещо по ключалката на ключа, но ако беше тя, тогава вероятно таблото, нямаше да светва от само себе си когато го оставя на контакт. Ако беше от имобилайзерът на алармата, стартерът нямаше да върти, а той върти идеално... Няма как да е от чипа на ключовете, не вярвам, че всички 4 ключа могат да се скапят изведнъж...
Предварително Ви благодаря за мненията по проблема ми!
От миналата седмица имам странен, дразнещ проблем: При опит да запаля, въртя ключа, стартера започва да върти, но лампите по таблото не светват. Вадя ключа, пак опитвам, нищо не светва, стартера пак върти без колата да пали. Оставям ключа на контакт, връщам, пробвам пак, лампите по таблото светват и колата си пали. Понякога просто завъртам на контакт, лампите по таблото не светват, изчаквам 2-3,5 сек и таблото светва само, завъртам и паля. Друг път завъртам, стартера почва да върти, без лампита да са светнали, връщам ключа и лампите светват. При този случай обаче трябва да върна ключа четвърт оборот, за да дам пак на контакт и да запаля и почти винаги лампите светват и си паля. но понякога не светват и пак се почва въртене, вадене на ключа и т.н.
Включил съм си функцията "дневни светлини", при която както знаете, не е нужно да си изключвам фаровете от врътката. Когато паля колата те сами си се включват. НО когато лампите на таблото не светят и фаровете не стартират.
Имам пълен комплект ключове - 4бр. Пробвах всичките. Без значение от ключа, проблемът рецидивира при всеки опит. Опитах се да намеря закономерност, при която се получава паленето/непаленето - няма такава. Имам диагностика Делфи, прочете ми някаква стара "грешка 24 - главно реле". Изчистих грешката и от тогава ми направи този номер няколко пъти, но на компютъра не са записани грешки.
Имам фабрична аларма. Март месец си застраховах колата в ЛевИнс, където ми сложиха някъв имобилайзер. Обадих се да ги питам, дали този имобилайзер не се е прецакал и той да ми дава проблем. Те ми казаха, че техния имобилйзер нямал нищо общо с тока и паленето и, че проблем с него в контекста на моята ситуация не трябва и не е нужно да се търси...
Вероятно има нещо по веригата, което НЕ сработва винаги. Мислех си за нещо по ключалката на ключа, но ако беше тя, тогава вероятно таблото, нямаше да светва от само себе си когато го оставя на контакт. Ако беше от имобилайзерът на алармата, стартерът нямаше да върти, а той върти идеално... Няма как да е от чипа на ключовете, не вярвам, че всички 4 ключа могат да се скапят изведнъж...
Предварително Ви благодаря за мненията по проблема ми!
Натискът прави диамантите!
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: M54B22 при завъртане на ключа, лампите на таблото не све
Клемореда на контактния ключ провери.

Ако нема у глава, има у Google.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M54B22 при завъртане на ключа, лампите на таблото не све
Има някъде тема за ремонт на "клейморед", онова нещо с контактите зад ключалката.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани