Перката не спира да върти
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Перката не спира да върти
Здравейте колеги,
прочетох това-онова за този проблем и се оказва, че на 99% иде реч за проблем в управлението модула на перката.
Колата дори при изключен мотор не спира да върти перката, докато не ми изтощи акумулатора дори. Наложи се даже да извадя буксата на перката за да се прибера. Преди да премина към смяна на управлението или цялата перка, има ли вариант да е нещо друго - датчик, реле, кабели знам ли? Тоест какво да прегледаме в сервиза преди да се насочим към смяна на "агрегатен принцип"?
Ако намеря само управление, без комплект с перката какво трябва да гледам - преди фейса и след фейса имат ли разлика? Бензин или дизел??
Колата е 320д 150к.с. фейслифт 2002г.
прочетох това-онова за този проблем и се оказва, че на 99% иде реч за проблем в управлението модула на перката.
Колата дори при изключен мотор не спира да върти перката, докато не ми изтощи акумулатора дори. Наложи се даже да извадя буксата на перката за да се прибера. Преди да премина към смяна на управлението или цялата перка, има ли вариант да е нещо друго - датчик, реле, кабели знам ли? Тоест какво да прегледаме в сервиза преди да се насочим към смяна на "агрегатен принцип"?
Ако намеря само управление, без комплект с перката какво трябва да гледам - преди фейса и след фейса имат ли разлика? Бензин или дизел??
Колата е 320д 150к.с. фейслифт 2002г.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Перката не спира да върти
Преди да се хвърляш на управлението, погледнете релето най-напред...
Имах подобен проблем когато карах Е36, но едва ли има голяма разлика с Е46.... при мен се оказа релето...
Имах подобен проблем когато карах Е36, но едва ли има голяма разлика с Е46.... при мен се оказа релето...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката не спира да върти
netmurder написа:Преди да се хвърляш на управлението, погледнете релето най-напред...
Имах подобен проблем когато карах Е36, но едва ли има голяма разлика с Е46.... при мен се оказа релето...
Разликата е от земята до небето.

- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Re: Перката не спира да върти
E добре де, основно към OCI е отговора, какво все пак да гледам има ли вариант да НЕ Е управлението или не
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Перката не спира да върти
oci написа:netmurder написа:Преди да се хвърляш на управлението, погледнете релето най-напред...
Имах подобен проблем когато карах Е36, но едва ли има голяма разлика с Е46.... при мен се оказа релето...
Разликата е от земята до небето.
Ами айде колега, кажи е тази разлика да видим...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката не спира да върти
netmurder написа:oci написа:netmurder написа:Преди да се хвърляш на управлението, погледнете релето най-напред...
Имах подобен проблем когато карах Е36, но едва ли има голяма разлика с Е46.... при мен се оказа релето...
Разликата е от земята до небето.
Ами айде колега, кажи е тази разлика да видим...
При е46 перката се управлява с широко импулсна модулация и е за хранене с постоянен плюс.
Дано съм бил достатъчно изчерпателен.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Перката не спира да върти
oci написа:netmurder написа:oci написа:netmurder написа:Преди да се хвърляш на управлението, погледнете релето най-напред...
Имах подобен проблем когато карах Е36, но едва ли има голяма разлика с Е46.... при мен се оказа релето...
Разликата е от земята до небето.
Ами айде колега, кажи е тази разлика да видим...
При е46 перката се управлява с широко импулсна модулация и е за хранене с постоянен плюс.
Дано съм бил достатъчно изчерпателен.
За да се покажат разликите, трябва да се каже как е при едната кола и как е при другата, КОЛЕГА !!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката не спира да върти
netmurder написа:oci написа:netmurder написа:oci написа:netmurder написа:Преди да се хвърляш на управлението, погледнете релето най-напред...
Имах подобен проблем когато карах Е36, но едва ли има голяма разлика с Е46.... при мен се оказа релето...
Разликата е от земята до небето.
Ами айде колега, кажи е тази разлика да видим...
При е46 перката се управлява с широко импулсна модулация и е за хранене с постоянен плюс.
Дано съм бил достатъчно изчерпателен.
За да се покажат разликите, трябва да се каже как е при едната кола и как е при другата, КОЛЕГА !!!
При е36 е с резистор и реле, там не се управлява с шим и няма модул.
Стига ли ти урока колега или искаш по подробна лекция със схеми и т.??
Ако беше ползвал търсачката щеше да видиш че за тези перки има десетки теми в които е обяснен принципа им на работа и повярвай ми ама нищо общо няма с е36, виж с Е60 и е90 вече имат общо да знаеш за друг път

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани