Проблем с хидравлична помпа. Виене.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Проблем с хидравлична помпа. Виене.
Здравейте колеги,
Отскоро на място като въртя волана да маневрирам си се чува доста "приятно" виене.
Потърсих във форума, но не намерих нещо актуално, та може ли да ме насочите къде може да се рециклира хидравличната помпа и дали е добър вариант или да търся втора ръка и да имам късмета да е читава, защото за нова не ми се броят толкова пари на този етап ги нямам.

Отскоро на място като въртя волана да маневрирам си се чува доста "приятно" виене.
Потърсих във форума, но не намерих нещо актуално, та може ли да ме насочите къде може да се рециклира хидравличната помпа и дали е добър вариант или да търся втора ръка и да имам късмета да е читава, защото за нова не ми се броят толкова пари на този етап ги нямам.



- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Проблем с хидравлична помпа. Виене.
Като цяло на М54 е слабо място, смених 6 броя от които 4 чисто нови по гарация заради дефекти. Приятл си рециклира неговата, изкара 3 месеца и пак започна да вие. Взимаш 2ра ръка и на късмет, като помпите са два вида LF20 и LF30. 20-та е по-масова, но и проблемна, аз за сега си реших проблема, като сложих употребявана LF30, но ако се спреш на този вариант я търси със стойка, защото е различна и маркуча за високо налягане трябва да се побългарява.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Проблем с хидравлична помпа. Виене.
Atanas328 написа:Просто долей масло
Точно колкото му трябва е

Re: Проблем с хидравлична помпа. Виене.
Знам за какво иде реч, така че директно по темата. Като цяло имаш следните варианти като сам преценяваш според изискванията и възможностите, които имаш:
- хидравлична помпа на старо - изключително трудно ще намериш читава в дългосрочен план. Имам предвид, че за месец два може и да закърпиш положението, но втората ръка са като цяло са пътници с други думи или шумят или имат теч. Ако си от Сф мога да ти кажа място, където имат стенд за проверка на помпи, но от опит ти казвам че няма да си заслужава парите.
- рециклиране на твоята помпа - тук съм чувал различни мнения, затова ти го споменавам само като вариант
- закупуване на нова (рециклирана) помпа с гаранция и връщане на старата - може би най-удачния вариант според мен. Като цяло нямаш особен избор на марки в тоя случай.
- закупуване на нова оригинална помпа - това е най-добрия вариант, но тук разбира се говорим за големи цифри, дори и с всички намаление които могат да се направят
Това е като цяло!
- хидравлична помпа на старо - изключително трудно ще намериш читава в дългосрочен план. Имам предвид, че за месец два може и да закърпиш положението, но втората ръка са като цяло са пътници с други думи или шумят или имат теч. Ако си от Сф мога да ти кажа място, където имат стенд за проверка на помпи, но от опит ти казвам че няма да си заслужава парите.
- рециклиране на твоята помпа - тук съм чувал различни мнения, затова ти го споменавам само като вариант
- закупуване на нова (рециклирана) помпа с гаранция и връщане на старата - може би най-удачния вариант според мен. Като цяло нямаш особен избор на марки в тоя случай.
- закупуване на нова оригинална помпа - това е най-добрия вариант, но тук разбира се говорим за големи цифри, дори и с всички намаление които могат да се направят
Това е като цяло!
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Проблем с хидравлична помпа. Виене.
Маверик, мерси за хубавия отговор.
Можеш ли да ме насочиш къде го има това като опция с рециклираната с гаранция и да върна старата? Мисля, че точно на това бях попаднал и ми се стори удачен вариант, но не знам кой и къде предлага услугата

Можеш ли да ме насочиш къде го има това като опция с рециклираната с гаранция и да върна старата? Мисля, че точно на това бях попаднал и ми се стори удачен вариант, но не знам кой и къде предлага услугата


- CH2222
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36 323 1997 , SLK 200 1997
- Мечтае да кара: E 36 328 и Е 36 Кабриолет
Re: Проблем с хидравлична помпа. Виене.
Преди да се впуснеш във разни филми наречени хидравлична помпа,смени маслото на помпата.Няма да стане по нова но ще се намали шумът.Това "не се сменя хидравлично масло" е валидно за Германия.Помпа се сменя когато започне да бучи ненатоварена.Или ако имаш излишни пари.Операцията не е сложна но иска канал и да си го правил един път.Пиши за резултата ако приемеш мнението ми.
Re: Проблем с хидравлична помпа. Виене.
Днес подмених lf20-та с lf-30-ка. Нрябва да се обърне десния болт (главата да отиде отзад). Проблема, както кяза колегата е маркуча към рейката - аз реших проблема с едно коляно и съответните нипели (хидравлични такива) на обща стойност 15 лева. Човека, който ми ги продаде се занимава с хидравлични маркучи и понеже ми е познат ми ги монтира.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Harry Poter