E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Subframe-а е греда/магаре, която се намира точно под най- долната ролка на двигателя. Това е и проблема - тампона на двигателя се смачква с времето, износва се и ролката на моменти започва да опира във въпросния subframe, чупи се част от ролката и къса ремъка. Трябвало е да смениш и тампоните щом ти е опирал ремъка във subframe-а.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Благодаря ти колега за отговора!Значи да си поръча тампоните и да ги сменям докато е рано!А въпросната стойка(дясна) за която някой колеги говорят сменя ли се или е заедно с тампона??
А гредата не може ли да се престърже малко?
Благодаря!
А гредата не може ли да се престърже малко?
Благодаря!
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Стойката от 335is най- вероятно държи ролката една идея по- високо от стандартната. Колегите са написали какво трябва да се поръча и да се смени, за да се избегнат след това допълни проблеми. Аз моята съм я гледал, има достатъчно отстояние между ролката и subframe-а, може би предишния собственик е сменял тампоните.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, това клипче е готино. Сток мотор, сток oil cooler но single turbo conversion 800+ коня
JB4 + MHD
преди това казва че е бил макс 450 коня 
https://youtu.be/HWvIoYm6CJI
До колегата tzengkias : освен тампона, стойката и евентуално (много внимателно) да вземете от sub frame-a.Има ревизиран от BMW subframe но е доста пари. Не забравяй и поставянето на ремъка. Има схемата в предишните постове тук. С една дума - аз си оправих проблема с нова стойка, тампон от IS ( май беше десен) и ремъка по новия начин.
За walnut blasting-a го направих при колегата Sachs и го препоръчвам на 101%.
Колата беше на около 90К км и се промени доста. От звук до вървене. Мисля че има снимки във FB-ка на сервиза преди и след чистенето.
До колегата nero_ : Моето лично мнение, е че трябва да прецениш дали искаш след това да вдигаш и най-вече до къде конете. Ако си решил да оставаш сток с катализатори и дребни модификации, рециклирането ти е офертата за теб. При мен смениха дизайна на лопатките, тези turbo seals, оправят ти GW-ите да затварят хубаво и да не дрънчат. Може и да изпускам нещо. Изключително много зависи къде го правят. Аз в ТурбоХют ги правих първите и
Обикновено се справят добре, но явно не познават проблемите им. След това във фирмата, където ти писах на ЛС. Ако все пак си решил, че ще си караш колата, ще дойде и момента с ъгрейдите. Ако имаше мен кой да ми каже по-рано - директно щях да скоча на хибридни. Сега си имам едни в гаража резервни, за да им дойде и на тях момента
А ако имаш double на парите за хибриди и си решил да се гавриш с хората - single turbo
До колегата vanka7a : Да ти кажа, не ми е направило впечатление да чувам такъв звук както го описваш. Може би не те разбирам правилно. Преди време имах една 530D и махнах ДПФ-а но си оставих стандартната кутия. Там чувах подобно нещо. Тук нямах такива звуци. Но определено стана по-шумна самата кола от генерацията. За изпускането на генерацията - много ме съмнява да имате пропуски. Най-малкото с едно фенерче можеш да светнеш и да видиш дали изпуска от някъде газове. При повече газ трябва да бучи и да го чуваш доста осезаемо ако има такива "дупка" някъде. Ако искаш, може да пием количка някъде и да чуеш сам и да прецениш, преди да търсиш проблем принципно. Не са от най-тихите нашите двигатели
Гледам и че доста хора ставаме с тези коли
някой навит да се запознаем и обсъдим проблемите в отделна среща на дълга права, готин асфалт и в нестандартно време да не пречим ?



https://youtu.be/HWvIoYm6CJI
До колегата tzengkias : освен тампона, стойката и евентуално (много внимателно) да вземете от sub frame-a.Има ревизиран от BMW subframe но е доста пари. Не забравяй и поставянето на ремъка. Има схемата в предишните постове тук. С една дума - аз си оправих проблема с нова стойка, тампон от IS ( май беше десен) и ремъка по новия начин.
За walnut blasting-a го направих при колегата Sachs и го препоръчвам на 101%.
Колата беше на около 90К км и се промени доста. От звук до вървене. Мисля че има снимки във FB-ка на сервиза преди и след чистенето.
До колегата nero_ : Моето лично мнение, е че трябва да прецениш дали искаш след това да вдигаш и най-вече до къде конете. Ако си решил да оставаш сток с катализатори и дребни модификации, рециклирането ти е офертата за теб. При мен смениха дизайна на лопатките, тези turbo seals, оправят ти GW-ите да затварят хубаво и да не дрънчат. Може и да изпускам нещо. Изключително много зависи къде го правят. Аз в ТурбоХют ги правих първите и


А ако имаш double на парите за хибриди и си решил да се гавриш с хората - single turbo

До колегата vanka7a : Да ти кажа, не ми е направило впечатление да чувам такъв звук както го описваш. Може би не те разбирам правилно. Преди време имах една 530D и махнах ДПФ-а но си оставих стандартната кутия. Там чувах подобно нещо. Тук нямах такива звуци. Но определено стана по-шумна самата кола от генерацията. За изпускането на генерацията - много ме съмнява да имате пропуски. Най-малкото с едно фенерче можеш да светнеш и да видиш дали изпуска от някъде газове. При повече газ трябва да бучи и да го чуваш доста осезаемо ако има такива "дупка" някъде. Ако искаш, може да пием количка някъде и да чуеш сам и да прецениш, преди да търсиш проблем принципно. Не са от най-тихите нашите двигатели

Гледам и че доста хора ставаме с тези коли

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
mili4uk написа:До колегата nero_ : Моето лично мнение, е че трябва да прецениш дали искаш след това да вдигаш и най-вече до къде конете. Ако си решил да оставаш сток с катализатори и дребни модификации, рециклирането ти е офертата за теб.
Нямам планове да подмина 400-450 на мотор. За съжаление ми е единствена кола за дълъг път и я карам доста (35к км за първата година) и ще се придържам към леки модификации. Тъпото на плановете е, че се променят и не знам дали след време няма да съжалявам, че не съм положил основите с едни хибриди.
mili4uk написа:След това във фирмата, където ти писах на ЛС.
Пак си проверих ЛС, но мисля, че си ме пропуснал с това съобщение.
mili4uk написа:Гледам и че доста хора ставаме с тези колинякой навит да се запознаем и обсъдим проблемите в отделна среща на дълга права, готин асфалт и в нестандартно време да не пречим ?
Аз с удоволствие ще се запозная и ще разгледам други такива коли

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
mili4uk написа:До колегата vanka7a : Да ти кажа, не ми е направило впечатление да чувам такъв звук както го описваш. Може би не те разбирам правилно. Преди време имах една 530D и махнах ДПФ-а но си оставих стандартната кутия. Там чувах подобно нещо. Тук нямах такива звуци. Но определено стана по-шумна самата кола от генерацията. За изпускането на генерацията - много ме съмнява да имате пропуски. Най-малкото с едно фенерче можеш да светнеш и да видиш дали изпуска от някъде газове. При повече газ трябва да бучи и да го чуваш доста осезаемо ако има такива "дупка" някъде. Ако искаш, може да пием количка някъде и да чуеш сам и да прецениш, преди да търсиш проблем принципно. Не са от най-тихите нашите двигатели
Гледам и че доста хора ставаме с тези колинякой навит да се запознаем и обсъдим проблемите в отделна среща на дълга права, готин асфалт и в нестандартно време да не пречим ?
Звука е подобен https://www.youtube.com/watch?v=EXmLy4Jl174, https://www.youtube.com/watch?v=lWwqrRu1sQo. Сигурен съм, че се прояви след като сложих Downpipe-те и определено имам съмнения за изпускане между пайпа и средното гърне. Възможно е болтовете да трябва да се донатегнат, защото съм сигурен, че Ники е сложил нови гарнитури и не е от тях.

Що се отнася до предложението за среща, аз съм с 2 ръце ЗА

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колега vanka7a : честно казано не съм чувал такъв звук. На втория клип се чува осезаемо и аз не мсиля че е нормално. Все пак звънни да се видим и да сравним, защото е трудно да се определи по някакви клипчета.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ами, хайде да си направим една среща на хората от София с 335-ци? 

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги купих си тампоните единственото нещо което чакам да купя е стойката на ролката само че незнам на коя ролка е тази стойка!
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, този четвъртък ОМВ - Бояна? 

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a написа:Колеги, този четвъртък ОМВ - Бояна?
Ще пробвам да дойда. В колко часа?
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
По-рано от 20:30 няма да успея аз. Ще Ви е удобно ли към 20:30-21:00?
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
mili4uk написа:DP-тата са ми custom made - правени тук и мога да препоръчам майстора - уникални неща прави включително генерации.
Препоръчай го, че и аз се замислям вече. И ако може отзиви за DP Fix-a като го сложиш.
Онзи ден карахме Троян-Кърнаре по-мъжката с колегата @Rainbow, като аз бях на мап5 и вдигнах 130 градуса на маслото(5-30). Поръчал съм http://burgertuning.com/sport_oil_cooler_valve.html и го чакам тези дни да дойде, че ми се кара, а не искам нонстоп да му треперя на това масло

За четвъртък съм на линия аз, но идва полиция често на Бояна да гони и не знам дали не е по-добре някоя събота/неделя да се съберем на НИМ и да си говорим спокойно.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Е то нека си идват куките, ние няма да правим нищо нередно..
Идват и си отиват
Събота/Неделя нз. дали ще мога да се освободя, а и има Tuning show 



- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, в четъртък си е БМВ сбирка там и има доста колеги. Аз също предпочитам събота - неделя пред НИМ. Аз този четвъртък отпадам при всички положения 

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани