Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от kiko™ » 19 Май 2016, 9:09

ultrashock написа:Опитай да кодираш модула с празен файл FSW_PSW.MAN файл. Така ще върнеш всички настройки по default. Пробвай през CAS, а ако не стане - през LMA.


Колега, виждам, че ти и други колеги от форума не веднъж съветвате кодиране с празен .MAN файл за връщане на default-ните настройки на модулите. От всичко, което съм изчел по форумите установих, че това работи, но не е правилният начин, по който се правят нещата. Правилният начин е да се подготви профил в NCS Expert (базиран на експертния профил), който да се използва само за тази цел. С помощта на този профил се връщат фабричните настройки на модулите без да се налага да се използва празен .MAN файл. Ето тук може да се види как да се направи въпросния профил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от ultrashock » 19 Май 2016, 9:27

kiko™ написа:
ultrashock написа:Опитай да кодираш модула с празен файл FSW_PSW.MAN файл. Така ще върнеш всички настройки по default. Пробвай през CAS, а ако не стане - през LMA.


Колега, виждам, че ти и други колеги от форума не веднъж съветвате кодиране с празен .MAN файл за връщане на default-ните настройки на модулите. От всичко, което съм изчел по форумите установих, че това работи, но не е правилният начин, по който се правят нещата. Правилният начин е да се подготви профил в NCS Expert (базиран на експертния профил), който да се използва само за тази цел. С помощта на този профил се връщат фабричните настройки на модулите без да се налага да се използва празен .MAN файл. Ето тук може да се види как да се направи въпросния профил.

Какво значи не правилния начин, да не би да си открил manual от BMW как точно се прави ресет? Правил съм го десетки пъти с празен файл и всеки път сработва. Дори не сменям профила, правя го с този който съм си конфигурирал (за съжаление не мога да прикача принтскрийн в момента). Това което прави посочения от теб tutorial е явно същото като резултат. Все пак благодаря за инфото, ще опитам и твоя начин следващия път като ми се наложи да ресетвам модул, може пък наистина да е по-правилно.

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от MadChicken » 19 Май 2016, 9:42

Не е по-правилен, а единствения правилен начин за VO кодиране на модул. Другото с MAN-а се прави от мързел и/или незнание ...
Only dead fish follow the stream...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Много коли
Мечтае да кара: M4

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от kiky_7 » 19 Май 2016, 21:11

Благодаря за бързите отговори, това с промяната на профила в NCS свърщи работа и сега си работи перфектно :).
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от ultrashock » 20 Май 2016, 12:34

Затова е темата, някои от нас научиха неща важно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от B.Stoimenov » 22 Май 2016, 19:47

Здравейте колеги, ще използвам тази тема за питането си макар и да е леко в страния от същинската тема.

Колата ми беше за боядисване на брони, и си я взех онзи ден. Разполагам с Иста-д и нея използвах преди малко. Ето и грешките които отчете :
Изображение
Изображение
Изображение

Изтрих доколкото е възможно и ето кои останаха (забелязвам в същия момент нови се появиха:

Изображение

Въпросът ми е ... След изтриването на грешките за парктрониците (вероятно появили се заради свалянто на броните) само изтриването им достатъчно ли е или се прави и инициализиране ?

Въпрос две : ако имаше записана грешка в дебитомера щеше да излезе нали така ?

Извинявам се за въпросите но откровено със софтуерите за диагностика и кодиране не съм се забимавал (желание имам но не и време)

Благодаря и се извинявам за лаишките вероятно въпроси - но все пак няма срамно човек да пита ако не е сигурен или незнае :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от adovet » 22 Май 2016, 19:58

Точно е така както си го описал

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от RIDDICK » 30 Май 2016, 16:30

Колеги откъде мога да си сваля sp daten за Е60, мерси предварително

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от ultrashock » 31 Май 2016, 8:00

Тук има само SP-DATEN за е60:
https://mega.nz/#F!h48UlKiI!VWXtthp41iwK6Z5sPjFGCA
Но са от 2014 година. В rutracker.org има най новата ISTA/P и в нея има най-новите SP-DATEN файлове. Аз съм я свалил, но SP-DATEN просто са много големи и не знам къде да ги ъплоадна. Ето линк към торента: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5224136

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от RIDDICK » 31 Май 2016, 8:06

Благодаря колега!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от RIDDICK » 31 Май 2016, 12:09

ultrashock написа:Тук има само SP-DATEN за е60:
https://mega.nz/#F!h48UlKiI!VWXtthp41iwK6Z5sPjFGCA
Но са от 2014 година. В rutracker.org има най новата ISTA/P и в нея има най-новите SP-DATEN файлове. Аз съм я свалил, но SP-DATEN просто са много големи и не знам къде да ги ъплоадна. Ето линк към торента: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5224136




много голям фаила ми показва и не ми тръгва ,дава грешка ,а имам регистрация... :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от ultrashock » 31 Май 2016, 14:39

Вземи ги от торента, това е най лесния вариант. Там няма ограничение за големина на файла, тъй като е разпръснат из всички сийдъри. Ако мога с друго да помогна, кажи и ще го направя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от RIDDICK » 31 Май 2016, 19:08

ultrashock написа:Вземи ги от торента, това е най лесния вариант. Там няма ограничение за големина на файла, тъй като е разпръснат из всички сийдъри. Ако мога с друго да помогна, кажи и ще го направя.


свалих големия файл колега,сега ще почвам да се боря с инсталиране... :oops: ,идеята ми е да си подкарам nsc dummy но ми създава проблем nsc expert версията на windows не ми била съвместима,аз съм с windows 7 home premium service pack1 64 bit operating system


Добре де колеги,какъв NCS EXPERT трябва да инсталирам за да ми е съвместим с windows 7 home premium 64 bit,постоянно ми излиза грешка за несъвместим:-(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от ultrashock » 01 Юни 2016, 7:49

Колега, ако не си го свалил от тук: NCS Dummy, опитай! В темата от линка качват последната актуална версия, NCS Dummy работи с всички версии на Windows след XP, така че с Win7 не би трябвало да има проблем. Погледни в Requirements има изискване за Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (link) or Microsoft .NET Framework 4 (link), опитай да инсталираш и .NET от линка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61

Мнение от RIDDICK » 01 Юни 2016, 7:57

ultrashock написа:Колега, ако не си го свалил от тук: NCS Dummy, опитай! В темата от линка качват последната актуална версия, NCS Dummy работи с всички версии на Windows след XP, така че с Win7 не би трябвало да има проблем. Погледни в Requirements има изискване за Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (link) or Microsoft .NET Framework 4 (link), опитай да инсталираш и .NET от линка.


Свалих го от английски саит bmwcoding но немога да го подкарам Net ми е 4.5 мисля беше, ами ще пробвам и от тук да го дръпна

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook