Audi или BMW - Кой е по-спортен? - AutoBild

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от G-force » 08 Дек 2006, 16:15

zAcK написа:
G-force написа:Според мен пък няма ТОЧНА дефиниция за спорт. Особенно пък за сериините автомобили ;)


:mhihi: :mhihi: Да бе, няма :mhihi:
А 3.0 литра дизел 286 коня на новото купе 3 серия на БМВ и злобното му излъчване за какво ти говорят ако не за спорт :mhihi: Пък и с това "гадно" задно :mhihi: Нема да споменаваме бендзина :mhihi: :mhihi: Никъф спорт нема в тия БМВ-та ей :mhihi: :mhihi: Никъф :mhihi: Що ли ги караме :mhihi: :mhihi:

" :mhihi: " това липса ан мисъл ли значи? Щото всичко останало е неадекватно мнение на извадени от контекста изречения.
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 08 Дек 2006, 16:19

G-force написа:
zAcK написа:
G-force написа:Според мен пък няма ТОЧНА дефиниция за спорт. Особенно пък за сериините автомобили ;)


:mhihi: :mhihi: Да бе, няма :mhihi:
А 3.0 литра дизел 286 коня на новото купе 3 серия на БМВ и злобното му излъчване за какво ти говорят ако не за спорт :mhihi: Пък и с това "гадно" задно :mhihi: Нема да споменаваме бендзина :mhihi: :mhihi: Никъф спорт нема в тия БМВ-та ей :mhihi: :mhihi: Никъф :mhihi: Що ли ги караме :mhihi: :mhihi:

" :mhihi: " това липса ан мисъл ли значи? Щото всичко останало е неадекватно мнение на извадени от контекста изречения.


Това значи, че за фенове на други марки коли си има форуми и не им е тука мястото да обясняват колко са смотани и бавни БМВ-тата. Тоя форум е за хора влюбени в синьо-бялата магия, а не за привърженици на някакви обли безобидни колици с предно :idea: :idea: :idea:
И не ме обиждай. Кой те знае какъв ученик мечтател си или общ работник на някой строеж. Нещо не се връзва да ме коментираш :idea:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от G-force » 08 Дек 2006, 16:31

zAcK написа:
G-force написа:
zAcK написа:
G-force написа:Според мен пък няма ТОЧНА дефиниция за спорт. Особенно пък за сериините автомобили ;)


:mhihi: :mhihi: Да бе, няма :mhihi:
А 3.0 литра дизел 286 коня на новото купе 3 серия на БМВ и злобното му излъчване за какво ти говорят ако не за спорт :mhihi: Пък и с това "гадно" задно :mhihi: Нема да споменаваме бендзина :mhihi: :mhihi: Никъф спорт нема в тия БМВ-та ей :mhihi: :mhihi: Никъф :mhihi: Що ли ги караме :mhihi: :mhihi:

" :mhihi: " това липса ан мисъл ли значи? Щото всичко останало е неадекватно мнение на извадени от контекста изречения.


Това значи, че за фенове на други марки коли си има форуми и не им е тука мястото да обясняват колко са смотани и бавни БМВ-тата. Тоя форум е за хора влюбени в синьо-бялата магия, а не за привърженици на някакви обли безобидни колици с предно :idea: :idea: :idea:
И не ме обиждай. Кой те знае какъв ученик мечтател си или общ работник на някой строеж. Нещо не се връзва да ме коментираш :idea:

Кой обижда? И как реши че не съм фен на марката :lol: или пък че се кефя на предно. Коментирах мнението за AMG и M3. И мисля че си исказах мнението с по-задълбочена мисъл, затова се издразних като ми хвърли няколко цифри и злобни подхилквания, пък как обичам някой да ползва ирония. :roll:
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Дек 2006, 16:34

ма тя дефиницията за спорт е ясна..

засилваш със 200... чукваш геврека леко в ляво или дясно..

бмв-то... рез... "ок... следващия?"...
ауди-то... "ммммм ок"...
мерцедеса.... "мммммм а?"

... навиваш още и...

бмв-то... "ок, ама внимавай- телеграфирал съм ти всичкото усещане дето ти трябва- спасявай се"

ауди-то... "ммм мене в инглощад са ме учили с двигателя и куатрото напред, напред и.. ако стане опасно- ... пак напред.. ти волана си го върти- не ми пречиш"

мерцедеса... "аааа... не си го и помисляй- на ти едно паническо дсц и не се прави на герой"

аз така ги усещам тез возила... в по-малка или по-голяма степен за различните модели в гамата...



а сега сериозно... предлагам на всеки да направи един малък експеримент:

засилваш се със 120 (дори няма нужда от повече) някъде на гладко. слагаш (ако има) на най-твърдото/агресивно окачване

чукваш геврека съвсем леко на една страна и изправяш веднага (но наистина леко)...

какво усещаш?

във бмв-то има късо преместване
във аудито има преместване със донаместване на дупето (и леко заклащане)
във мерцедеса има плавна промяна на посоката без отчетливо усещане на посоката на волана
алекс
трабант 601с
разни други возила

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 08 Дек 2006, 16:49

Защо изживяванията с автомобил с предно са като лошия секс
1) "Баланс": Колата се движи на четири парчета гума, всяко от които голямо колкото човешка длан. Идеалната кола разпределя тежестта, така че всяка гума да има еднакво натоварване. Идеалното разпределение на тежестите би било 50/50 между предната и задната ос (по-точно 48/52 за да помогне на по време на спиране). Колата със задно обикновено може да се доближи до това идеално съотношение. Инженерите могат да преместят предните колела, така че двигателят, който не трябва да бъде свързан с тях да стои зад предната ос. Междувременно кардана и задния диференциал (необходим да придава движение на задните колела) добавят тежест към колата в задната й част. Колите с предно, които трябва да свързват двигателя и трансмисията с предната ос, обикновено са с много изнесени напред двигатели и не могат да постигнат повече от 60/40 разпределение на тежестта.
2) Център на тежестта: Това е точката, около която колата иска да се върти в кръг. При колите със задно, всичко зависи от разположението на водача. При завой, с други думи, колата се върти около водача. Това е естествен и приятен ефект подобен на този, при който вървейки и завивайки зад ъгъла центъра на тежестта ви попада във вас. Това е като носенето на стерео слушалки и звука от тях който е центриран между двете ви уши. При колата с предно, с нейната голяма тежест отпред, центъра на тежестта е изместен по напред и при завой шофьора не се върти около гръбначния си стълб. Той се движи странично, подобно да точпе завързано на края на въже. По този начин се губи чуството на естествен контрол над автомобила.
3) "Torque Steer": Един от най-лошите навици на мощни коли с предно е това, че те не се движат направо, когато ускоряват бързо. Вместо това те „дърпат” на едната страна, което изисква от водача да насочва автомобила в противоположната, също като на лодка. Това обикновено се случва, защото полуоските, които свързват двигателя с предните колела не са с еднаква дължина. При прилагане на усилие полуоските се извиват като пружини. По-дългата ос, обкновено от дясно, се извива малко повече от лявата, която започва да отдава по-бързо своята енергия, което кара колата да завива. Това се получава в момента на начално ускорение. След това, усукването престава, но ефекта може да се прояви по цялта ос и всички нейни части. Инженерите опитват много и най-различни стратегии за контролират тенденцията на „дърпане” в едната посока, но дори и при създаването на оси с еднаква дължина не се решава проблема напълно. Това е така, защото двигателя продължава да се усуква леко в свръзките и променя ъглите на полуосите. Някой производители (като Ауди) са успели да свършат особено добра работа по този проблем.
От своя страна колите със задно нямат подобен проблем. При тях има централно разположени кардан и диференциал и равни полуоски с доста здрави захващания.
4) Преместване на тежестта: Да предположим, че искаме да се движим само в права посока. Най-добрия начин да „изтеглим” бързо е да имаме повече тежест върху движещите колела. Колите с предно тръгват с предимство, но когато колата ускорява предницата се вдига, а задницата се сваля. Това преразпределя тежестта към задните колела, далеч от задвижващите колела при колите с предно. Така законите на физиката помагат на колите със задно и им придават повече сила, където и когато се нуждаят. Този полезен ефект обаче е липсващ при хлъзгави и мокри условия. Също така едно от големите предимства на колите с предно при сняг е че е по-лесно да дърпаш колата по пътя, който си създал, отколкото да я буташ и предните гуми да трябва да „ровят” снега.
5) "И най-веселото - Свръхзавиване": При колите със задно, има разделение на труда. Предните гуми управляват колата, а задните и придават движение. При колите с предно цялата работа я вършат предните гуми, а задните само се въртят „безцелно”. Това поставя по-големи изисквания към предните гуми. Тъй като задвижващите колела имат склонност да губят сцепление първи, предните гуми на колите с предно неизбежно почват да се хлъзгат преди задните, които са много по-малко натоварени. Ако влезете бързо в завой, казвам наистина бързо, предницата може да не иска да завива и да започне да излиза от завоя. При колите със задно, задните колела губят сцепление първи и задницата на колата заплашва да се завърти и да подмине предницата – „Свръхзавиване”. Ако влезете много много бързо в завой с свръхзавиваща кола, тя ще се стреми да се завърти и да излети от пътя първо със задницата.
По-безопасните типове шофьори предпочитат „недозавиването”. Защо? За да контролираш „свръхзавиването”, където задните колела искат да изпреварят предницата трябва да завъртиш волана в противоположната посока на тази, в която завиваш. При колата с предно, с приплъзващи предни колела, намаляш и продължаваш да завиваш в посоката, която завиваш, което е по-натурална маневра тъй като насочваш колата в посоката, в която искаш да отиде. От причини за безопастност, дори колите със задно продавани на обикновенния потребител са с окачване, което да ги кара да „недозавиват” независимо от „свръхзавиващата” природа на колата. Повечето производители са инвестирали в предното, защото мислят, че повечето шофьори обичат да карат безопасно, особено при лоши пътни условия и защото „недозавиването” е по-лесния за тях начин за управление на автомобила.
Това не е точно така, защото задното дава голямо естетическо предимство на обикновения шофьор с нормална скорост. Защо? „Закючващия” ефект – да предположим, че завиваме с кола със задно с нормална скорост. Но все пак може да усетим предницата, която започва да „оре” леко и задницата, която иска да се завърти. Какво да направим? Настъпваме педала и чудото се случва. Предницата се оправя, колата стяга своята линия, хлъзгането в завоя започва да се увеличава и колата се усеща заключена между силата на избутване от задните колела и завиващата сила на предницата. Затова няма нужда да си състезател за да усетиш удоволствие от шофирането. Това прави да караш кола като сексуален акт, изпълнено с удоволствие. Затова при колите със задно мощността помага в завоя! Това не се случва при колите с предно. При тях го няма момента на подаване на газ в завоя и удоволствието от свръхзавиването.

От всичко казано дотук може да заключим, че колите с предно са като човек роден без талант. Ходи и се мъчи да направиш от него спортист, певец или артист. По същата логика, любимото на всички ни задно предаване е като вроден спортен дух и с него дори и най-счупеното БМВ може да носи незаменимо удоволсвтвие.

P.S. Това го бях намерил някъде, превеждах, слагах мои мисли и стана мазало. Може и някой друга глупост да съм написал ама за толко ъкъл и толко пиене пак бива :mhihi: :mhihi: :mhihi: Ако има глупости приемам критика и бира :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

предно-задно

Мнение от павката » 08 Дек 2006, 19:28

поздрав за превода
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 08 Дек 2006, 20:02

vld написа:
BAYRON написа:398 кончета харчи около398 милилитра на/100км


:mhihi:
За кое това :?:

за реното говоря
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 08 Дек 2006, 20:18

а как се стресирах кат разбрах че алди пускат наи мощния дизел в12 500коня си рекох малии тва монтирано в А6 или А8 нема да има стигане ама кат видех малко по надолу в същата статия че тва върховно творение на инголщатските спортни инджелери не влиза в ни една кола разбрах колко напред с спорта са в алди

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 09 Дек 2006, 13:16

BMW_dreamer написа:а как се стресирах кат разбрах че алди пускат наи мощния дизел в12 500коня си рекох малии тва монтирано в А6 или А8 нема да има стигане ама кат видех малко по надолу в същата статия че тва върховно творение на инголщатските спортни инджелери не влиза в ни една кола разбрах колко напред с спорта са в алди


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Има едни влекачи на тирове дето са с такива двигатели. Да бяха взели направо от тях. Кво си играят да го мислят :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 09 Дек 2006, 13:42

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Бургас
Кара: много
Мечтае да кара: винаги

Мнение от Инаф » 09 Дек 2006, 14:09

евалата alx , това е самата истина ![/quote]
E60 ///M5 is the ultimate BMW.

..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 09 Дек 2006, 18:39

zAcK написа:
BMW_dreamer написа:а как се стресирах кат разбрах че алди пускат наи мощния дизел в12 500коня си рекох малии тва монтирано в А6 или А8 нема да има стигане ама кат видех малко по надолу в същата статия че тва върховно творение на инголщатските спортни инджелери не влиза в ни една кола разбрах колко напред с спорта са в алди


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Има едни влекачи на тирове дето са с такива двигатели. Да бяха взели направо от тях. Кво си играят да го мислят :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ма те за тва ще го пускат в Q7 чак след година
щото сега от МАН работят по проблема :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 29.07.2006

ехеи

Мнение от gencho1 » 10 Дек 2006, 23:29

момци не се караите тези статии и матеряли ще бъдат публикувани и бг изданието на ауто билд със съвместно проучване тук в бг аз лично днес дадох интербию за списанието и ми казаха че в първия месец след нова горина ще почнат рубриката за сравнение на марките
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София

Мнение от Alehandro » 12 Дек 2006, 14:14

АутоБилд е германизирано предубедено списание ... и по-конкретно ФолксВагенизирано, а и Мерцедес получават нужното рамо ... като четеш статиите се усеща ... например "еди кое си при ФВ хххх отнема само 6 сек. ... а при конкурента цели 6 сек. ...", с което се излагат ... :mhihi: не им се връзвайте и това е ...
Lope De Vega

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 12 Дек 2006, 17:22

Докато БМВ и Ауди се карат за приза кой е по-спортен Мерцедес сътвориха това -> http://seriouswheels.com/cars/top-2007- ... rinter.htm
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook