e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
Здравейте на всички.Никога до сега не бях имал БМВ,но се запалих сериозно,след като няколко дни се возих с един приятел на неговото 330д купе.Останах очарован и реших и аз да си взема същото.
Речено-сторено.След няколко дни ровене из обявите,намерих едно дето ми пасна като цвят,състояние и цена.Колата е много запазена,с много запазен кожен салон,ръчни 6 скорости,204 коня.И тъй,като нямах много време за издирване на друго по-добро,скочих в огъня и го купих.Като всеки уважаващ колата си човек,влезнах в сериз да го обслужа.Филтър маслен,въздушен,купе и картерни газове.Отваряне на АГР-а...беше чист.Ново масло 5-30.Тампона зад диференциала.Нови гуми.Нови накладки.Полиране,чистене и т.н.
Проблемите обаче започнаха,след като реших да ида и на диагностика.Оказа се,че маркучлето на турбото беше срязано.След като го оправихме,турбината в движение почна да свири и на компа показваше че не надува грам.Оказа се,че перката вътре задира в корпуса,бяха криви лопатките и т.н.Следваше сваляне на турбина,испращане за рециклиране и пак монтаж.Махнахме и някви клапи в смукателните тръби.След всичкките гимнастики,колата започна да върви доста.При сериозно напъване отзад изпушваше леееко черно,но пък се изцепваше супер.На другия ден тръгнах за Германия с нея,понеже там работя.Колата постепенно започна да пропушва повече черно при натискане.След,като пристигнах вече при всяко рязко настъпване на газта,отзад направо се вижда черен облак.Иначе масло не гори грам,проверявах го поне 10 пъти.Пали лесно,работи меко,ускорението е ок,даже ми даде разход 5,2 по колонка с кротко каране със 120км.
Значи колата много ме кефи,седи като залепена за пътя,супер красива е,стегната и т.н.
Само тва пушене на черно при натискане ми е трън в очите.На диагностиката човека каза,че не било зле дебитомера да се смени,но не каза сменяй го сега.Дайте моля ви някви съвети кво да правя,някви специфични неща по тези коли.
БЛАГОДАРЯ
Речено-сторено.След няколко дни ровене из обявите,намерих едно дето ми пасна като цвят,състояние и цена.Колата е много запазена,с много запазен кожен салон,ръчни 6 скорости,204 коня.И тъй,като нямах много време за издирване на друго по-добро,скочих в огъня и го купих.Като всеки уважаващ колата си човек,влезнах в сериз да го обслужа.Филтър маслен,въздушен,купе и картерни газове.Отваряне на АГР-а...беше чист.Ново масло 5-30.Тампона зад диференциала.Нови гуми.Нови накладки.Полиране,чистене и т.н.
Проблемите обаче започнаха,след като реших да ида и на диагностика.Оказа се,че маркучлето на турбото беше срязано.След като го оправихме,турбината в движение почна да свири и на компа показваше че не надува грам.Оказа се,че перката вътре задира в корпуса,бяха криви лопатките и т.н.Следваше сваляне на турбина,испращане за рециклиране и пак монтаж.Махнахме и някви клапи в смукателните тръби.След всичкките гимнастики,колата започна да върви доста.При сериозно напъване отзад изпушваше леееко черно,но пък се изцепваше супер.На другия ден тръгнах за Германия с нея,понеже там работя.Колата постепенно започна да пропушва повече черно при натискане.След,като пристигнах вече при всяко рязко настъпване на газта,отзад направо се вижда черен облак.Иначе масло не гори грам,проверявах го поне 10 пъти.Пали лесно,работи меко,ускорението е ок,даже ми даде разход 5,2 по колонка с кротко каране със 120км.
Значи колата много ме кефи,седи като залепена за пътя,супер красива е,стегната и т.н.
Само тва пушене на черно при натискане ми е трън в очите.На диагностиката човека каза,че не било зле дебитомера да се смени,но не каза сменяй го сега.Дайте моля ви някви съвети кво да правя,някви специфични неща по тези коли.
БЛАГОДАРЯ
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
Провери си турбопътищата + кулера за пробиви . Следващото ти е да провериш и дюзите . Черен пушек значи обогатена смес. Вижте дали и егр-а работи нормално.
Колата ти е с безумен ламаринен изпускателен колектор. Проверете го да не се е сцепен
Колата ти е с безумен ламаринен изпускателен колектор. Проверете го да не се е сцепен
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
revox написа:Здравейте на всички.Никога до сега не бях имал БМВ,но се запалих сериозно,след като няколко дни се возих с един приятел на неговото 330д купе.Останах очарован и реших и аз да си взема същото.
Речено-сторено.След няколко дни ровене из обявите,намерих едно дето ми пасна като цвят,състояние и цена.Колата е много запазена,с много запазен кожен салон,ръчни 6 скорости,204 коня.И тъй,като нямах много време за издирване на друго по-добро,скочих в огъня и го купих.Като всеки уважаващ колата си човек,влезнах в сериз да го обслужа.Филтър маслен,въздушен,купе и картерни газове.Отваряне на АГР-а...беше чист.Ново масло 5-30.Тампона зад диференциала.Нови гуми.Нови накладки.Полиране,чистене и т.н.
Проблемите обаче започнаха,след като реших да ида и на диагностика.Оказа се,че маркучлето на турбото беше срязано.След като го оправихме,турбината в движение почна да свири и на компа показваше че не надува грам.Оказа се,че перката вътре задира в корпуса,бяха криви лопатките и т.н.Следваше сваляне на турбина,испращане за рециклиране и пак монтаж.Махнахме и някви клапи в смукателните тръби.След всичкките гимнастики,колата започна да върви доста.При сериозно напъване отзад изпушваше леееко черно,но пък се изцепваше супер.На другия ден тръгнах за Германия с нея,понеже там работя.Колата постепенно започна да пропушва повече черно при натискане.След,като пристигнах вече при всяко рязко настъпване на газта,отзад направо се вижда черен облак.Иначе масло не гори грам,проверявах го поне 10 пъти.Пали лесно,работи меко,ускорението е ок,даже ми даде разход 5,2 по колонка с кротко каране със 120км.
Значи колата много ме кефи,седи като залепена за пътя,супер красива е,стегната и т.н.
Само тва пушене на черно при натискане ми е трън в очите.На диагностиката човека каза,че не било зле дебитомера да се смени,но не каза сменяй го сега.Дайте моля ви някви съвети кво да правя,някви специфични неща по тези коли.
БЛАГОДАРЯ
Странно как си я купил тази кола с не работещо турбо...смисъл това се разбира. Както колегата е казал провери турбо пътищата...често се пука маркуча който влиза в агр симптомите са като тези които описваш. Дебитомера може да го изкючиш от буксата и ще разбереш дали е за смяна...ако нещата се оправят сменяш го...успех и добре дошъл

- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
Човека е написал че е сменил някакъв турбо маркуч. Направи си една качествена диагностика и не "хвърляй на боб".
Tires are evil - destroy them all ...
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
cmdkick написа:Човека е написал че е сменил някакъв турбо маркуч. Направи си една качествена диагностика и не "хвърляй на боб".
Под маркуче на турбото аз разбирам вакумното управление...след като го е възстановил е почнало да вие...което ме навежда на мисълта че преди това не е работило въобще...щом и перките са му били наранени...а човека каза че е бил на диагностика и нямало нищо...
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
ОК, колегата да каже поне евро 4 ли е колата - там управлението на турбото е електронно, не вакуумно. Също така и на каква точно диагностика е бил, дали са му гледали отклоненията на дюзите...
П.П: все пак са сваляли турбото и егрО
, хубава работа да не са погледнали тия гоуемите маркучЕ.
П.П: все пак са сваляли турбото и егрО

Tires are evil - destroy them all ...
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
Провери си вакум маркучите(даже ги смени профилактично)Ако не се оправи виж и турбо пътищата.
ЕГР-а го изолирай направо да не ти цапа колектора и си ти
ЕГР-а го изолирай направо да не ти цапа колектора и си ти

Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
Благодаря на съфорумниците за полезните съвети.Следва да прегледам всичко едно по едно.Имам обаче и някои други питания.
1-Добре ли е да смена колектора с чугунен от 184к.с и пасва ли той директно?
2-Какъв дебитомер да купя/евентуално/ на кои фирми?
3-Да махам ли катализаторите,какви предимства и недостатъци има?
4-Имам едно леко пречаткване,като сменям скоростите/тампона зад диференциала е сменен/от какво е?
5-Колко е нормално да гори масло колата/карам с Кастрол 5-30 Еидж/и въобще трябва ли?
6-Като карам понамирисва и в купето на пушек,да не издиша отпред някъде?
Благодаря предварително.
1-Добре ли е да смена колектора с чугунен от 184к.с и пасва ли той директно?
2-Какъв дебитомер да купя/евентуално/ на кои фирми?
3-Да махам ли катализаторите,какви предимства и недостатъци има?
4-Имам едно леко пречаткване,като сменям скоростите/тампона зад диференциала е сменен/от какво е?
5-Колко е нормално да гори масло колата/карам с Кастрол 5-30 Еидж/и въобще трябва ли?
6-Като карам понамирисва и в купето на пушек,да не издиша отпред някъде?
Благодаря предварително.
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
revox написа:Благодаря на съфорумниците за полезните съвети.Следва да прегледам всичко едно по едно.Имам обаче и някои други питания.
1-Добре ли е да смена колектора с чугунен от 184к.с и пасва ли той директно?
2-Какъв дебитомер да купя/евентуално/ на кои фирми?
3-Да махам ли катализаторите,какви предимства и недостатъци има?
4-Имам едно леко пречаткване,като сменям скоростите/тампона зад диференциала е сменен/от какво е?
5-Колко е нормално да гори масло колата/карам с Кастрол 5-30 Еидж/и въобще трябва ли?
6-Като карам понамирисва и в купето на пушек,да не издиша отпред някъде?
Благодаря предварително.
1.Да по-добре го смени.
2.БОШ около 350лв е
3.Аз бих ги махнал
4.Прегледай тампоните на задния мост
5.Бих ти препоръчал да сложиш Мотул 5в40 до 1л на 10000км е нормално.
6.Прегледай меката връзка
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: e46 330 CD - 204 к.с. дайте съвет
streetracing12 написа:revox написа:Благодаря на съфорумниците за полезните съвети.Следва да прегледам всичко едно по едно.Имам обаче и някои други питания.
1-Добре ли е да смена колектора с чугунен от 184к.с и пасва ли той директно?
2-Какъв дебитомер да купя/евентуално/ на кои фирми?
3-Да махам ли катализаторите,какви предимства и недостатъци има?
4-Имам едно леко пречаткване,като сменям скоростите/тампона зад диференциала е сменен/от какво е?
5-Колко е нормално да гори масло колата/карам с Кастрол 5-30 Еидж/и въобще трябва ли?
6-Като карам понамирисва и в купето на пушек,да не издиша отпред някъде?
Благодаря предварително.
1.Да по-добре го смени.
2.БОШ около 350лв е
3.Аз бих ги махнал
4.Прегледай тампоните на задния мост
5.Бих ти препоръчал да сложиш Мотул 5в40 до 1л на 10000км е нормално.
6.Прегледай меката връзка
6.1 Може колектора вече да се е разпрал


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани