Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
ultrashock написа:Опитай да кодираш модула с празен файл FSW_PSW.MAN файл. Така ще върнеш всички настройки по default. Пробвай през CAS, а ако не стане - през LMA.
Колега, виждам, че ти и други колеги от форума не веднъж съветвате кодиране с празен .MAN файл за връщане на default-ните настройки на модулите. От всичко, което съм изчел по форумите установих, че това работи, но не е правилният начин, по който се правят нещата. Правилният начин е да се подготви профил в NCS Expert (базиран на експертния профил), който да се използва само за тази цел. С помощта на този профил се връщат фабричните настройки на модулите без да се налага да се използва празен .MAN файл. Ето тук може да се види как да се направи въпросния профил.
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
kiko™ написа:ultrashock написа:Опитай да кодираш модула с празен файл FSW_PSW.MAN файл. Така ще върнеш всички настройки по default. Пробвай през CAS, а ако не стане - през LMA.
Колега, виждам, че ти и други колеги от форума не веднъж съветвате кодиране с празен .MAN файл за връщане на default-ните настройки на модулите. От всичко, което съм изчел по форумите установих, че това работи, но не е правилният начин, по който се правят нещата. Правилният начин е да се подготви профил в NCS Expert (базиран на експертния профил), който да се използва само за тази цел. С помощта на този профил се връщат фабричните настройки на модулите без да се налага да се използва празен .MAN файл. Ето тук може да се види как да се направи въпросния профил.
Какво значи не правилния начин, да не би да си открил manual от BMW как точно се прави ресет? Правил съм го десетки пъти с празен файл и всеки път сработва. Дори не сменям профила, правя го с този който съм си конфигурирал (за съжаление не мога да прикача принтскрийн в момента). Това което прави посочения от теб tutorial е явно същото като резултат. Все пак благодаря за инфото, ще опитам и твоя начин следващия път като ми се наложи да ресетвам модул, може пък наистина да е по-правилно.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Не е по-правилен, а единствения правилен начин за VO кодиране на модул. Другото с MAN-а се прави от мързел и/или незнание ...
Only dead fish follow the stream...
- kiky_7
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Благодаря за бързите отговори, това с промяната на профила в NCS свърщи работа и сега си работи перфектно
.



- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Затова е темата, някои от нас научиха неща важно.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте колеги, ще използвам тази тема за питането си макар и да е леко в страния от същинската тема.
Колата ми беше за боядисване на брони, и си я взех онзи ден. Разполагам с Иста-д и нея използвах преди малко. Ето и грешките които отчете :



Изтрих доколкото е възможно и ето кои останаха (забелязвам в същия момент нови се появиха:

Въпросът ми е ... След изтриването на грешките за парктрониците (вероятно появили се заради свалянто на броните) само изтриването им достатъчно ли е или се прави и инициализиране ?
Въпрос две : ако имаше записана грешка в дебитомера щеше да излезе нали така ?
Извинявам се за въпросите но откровено със софтуерите за диагностика и кодиране не съм се забимавал (желание имам но не и време)
Благодаря и се извинявам за лаишките вероятно въпроси - но все пак няма срамно човек да пита ако не е сигурен или незнае
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колата ми беше за боядисване на брони, и си я взех онзи ден. Разполагам с Иста-д и нея използвах преди малко. Ето и грешките които отчете :



Изтрих доколкото е възможно и ето кои останаха (забелязвам в същия момент нови се появиха:

Въпросът ми е ... След изтриването на грешките за парктрониците (вероятно появили се заради свалянто на броните) само изтриването им достатъчно ли е или се прави и инициализиране ?
Въпрос две : ако имаше записана грешка в дебитомера щеше да излезе нали така ?
Извинявам се за въпросите но откровено със софтуерите за диагностика и кодиране не съм се забимавал (желание имам но не и време)
Благодаря и се извинявам за лаишките вероятно въпроси - но все пак няма срамно човек да пита ако не е сигурен или незнае

Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Точно е така както си го описал
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Колеги откъде мога да си сваля sp daten за Е60, мерси предварително
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Тук има само SP-DATEN за е60:
https://mega.nz/#F!h48UlKiI!VWXtthp41iwK6Z5sPjFGCA
Но са от 2014 година. В rutracker.org има най новата ISTA/P и в нея има най-новите SP-DATEN файлове. Аз съм я свалил, но SP-DATEN просто са много големи и не знам къде да ги ъплоадна. Ето линк към торента: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5224136
https://mega.nz/#F!h48UlKiI!VWXtthp41iwK6Z5sPjFGCA
Но са от 2014 година. В rutracker.org има най новата ISTA/P и в нея има най-новите SP-DATEN файлове. Аз съм я свалил, но SP-DATEN просто са много големи и не знам къде да ги ъплоадна. Ето линк към торента: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5224136
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Благодаря колега!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
ultrashock написа:Тук има само SP-DATEN за е60:
https://mega.nz/#F!h48UlKiI!VWXtthp41iwK6Z5sPjFGCA
Но са от 2014 година. В rutracker.org има най новата ISTA/P и в нея има най-новите SP-DATEN файлове. Аз съм я свалил, но SP-DATEN просто са много големи и не знам къде да ги ъплоадна. Ето линк към торента: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5224136
много голям фаила ми показва и не ми тръгва ,дава грешка ,а имам регистрация...

- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Вземи ги от торента, това е най лесния вариант. Там няма ограничение за големина на файла, тъй като е разпръснат из всички сийдъри. Ако мога с друго да помогна, кажи и ще го направя.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
ultrashock написа:Вземи ги от торента, това е най лесния вариант. Там няма ограничение за големина на файла, тъй като е разпръснат из всички сийдъри. Ако мога с друго да помогна, кажи и ще го направя.
свалих големия файл колега,сега ще почвам да се боря с инсталиране...

Добре де колеги,какъв NCS EXPERT трябва да инсталирам за да ми е съвместим с windows 7 home premium 64 bit,постоянно ми излиза грешка за несъвместим:-(
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Колега, ако не си го свалил от тук: NCS Dummy, опитай! В темата от линка качват последната актуална версия, NCS Dummy работи с всички версии на Windows след XP, така че с Win7 не би трябвало да има проблем. Погледни в Requirements има изискване за Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (link) or Microsoft .NET Framework 4 (link), опитай да инсталираш и .NET от линка.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
ultrashock написа:Колега, ако не си го свалил от тук: NCS Dummy, опитай! В темата от линка качват последната актуална версия, NCS Dummy работи с всички версии на Windows след XP, така че с Win7 не би трябвало да има проблем. Погледни в Requirements има изискване за Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (link) or Microsoft .NET Framework 4 (link), опитай да инсталираш и .NET от линка.
Свалих го от английски саит bmwcoding но немога да го подкарам Net ми е 4.5 мисля беше, ами ще пробвам и от тук да го дръпна
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани