Маркуча който влиза е ЕГР

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от streetracing12 » 10 Май 2016, 17:37

Откъде мога да си купя въпросната част която влиза е ЕГР в Дару се продава целия и е 400лв
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от streetracing12 » 10 Май 2016, 18:38

Това дали става
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от гумата » 10 Май 2016, 22:53

Колега,
двойният маркуч го има почти навсякъде и можеш сам да си го смениш, но после внимателно следиш за обезвъздушаването на радиатора. Единият го купих от Аутохит в София, другия го взех от Каварна от един магазин, като ми го доставиха от Добрич. Може спокойно да си вземеш почти всяка мярка, защото е двоен маркуч, който е предвиден за масло и вода в другата си част. Изхаби ли се сменяш, защото оборотите се побъркват и падат от нарушения вакуум. Май струваше 38 лв открай време и моя maj беше на "Mehle". Изкара 3 години и масления маркуч се скапа. Клапанът също беше дал фира.
Обърни внимание да не пренатягаш маркуча към края на клапана, защото е клапанът е пластмасов. Сваля се филтъра на купето и кората под него с шестте винта звезди. Внимателно се разкачва кабелът на захранването от кората, която го придържа и се поставя малко напред по капака на двигателя и колектора, защото е закрепен с капаче с малки зъбчета. Работи се на студен двигател и вземи мерки за безопасност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от streetracing12 » 10 Май 2016, 23:38

Колега за кое говориш? Маркуча е един от интеркулера към ЕГР

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от Zagy » 11 Май 2016, 7:58

Виждал съм такива силиконови маркучи по разните му тунинг магазинчета - огледай се за такъв около вас.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 18.11.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: bmw e83
Мечтае да кара: bmw G01

Re: Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от stan4eto78 » 11 Май 2016, 11:11

Колега, и мен ме шокира цената, затова измерих вътрешния диаметър и влязох в първия магазин за части(в случея беше за камиони) и първият който отговаряше беше s-образен от шкода европа :oops: за 17 лева.Взех го на майтап (не ми се вярва турбото на шкода европа да работи на по ниско налягане) и вече втора година карам без проблеми, а и от маркуча излязоха 2 парчета, така че за 17 лв. имам и резервно :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от philipz » 18 Май 2016, 20:07

Колеги и моя маркуч замина , какво е работното налягане на турбо GT2260V и някой кара ли със силиконовите маркучи ? Как се държат те ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от virtualchild » 19 Май 2016, 18:42

philipz написа:Колеги и моя маркуч замина , какво е работното налягане на турбо GT2260V и някой кара ли със силиконовите маркучи ? Как се държат те ?


Заводско е 1.3 бара, след тунинг най-често е 1.5 бара. Хибридната такава може до 2.1 бара.
:wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1121
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: Маркуча който влиза е ЕГР

Мнение от MMG » 19 Май 2016, 22:42

Аз си мислих, че моя наред, даже писах в друга тема, докато не го проверих в детайли. Оказа се, че е доста напукан, отвън и отвътре. На негово място сложих силиконов и около 4К км карам с него, и нямам проблем.
По същото време реших да погледна и долния, като свалих кората под двигателя, но не открих никакви следи от напукване. То и мястото е малко неудобно за проверка, но май долният маруч по-рядко дава фира, поне не съм видял някой да пише, че го е сменил.

Малко снимки от горния, вече сменен маркуч.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook