Джанти за е90

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Джанти за е90

Мнение от vld » 17 Май 2016, 10:06

Ако ще слагаш фланци слагай алуминиеви, тежестта има огромно значение за окачването.
Колкото по леки са гумите и джантите, толкова по добре.
А с метални фланци ще е тежичко.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Джанти за е90

Мнение от Dextuar » 17 Май 2016, 10:23

dextuar написа:
Leon написа:Купуваш/поръчваш удължени с дебелината на фланеца болтове, не можеш да ползваш старите. Включително секретните.


Колега, дори за някой малък размер фланец пак ли не става? Чудя се дали да не резна старите дискове и да ги направя на фланци. Дебелината, която ще остане, е 8 милиметра, дали пак ще трябват нови болтове?


Да си самоотговоря, на струг срязохме старите дискове и остана само горната част, излезе точно 8 мм. За съжаление със старите болтове не става дори и при толкова малък размер фланец. Но пък сега ми се вижда ненужна инвестиция да давам по 100 кинта за болтове... :oops:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Джанти за е90

Мнение от vld » 17 Май 2016, 11:28

Алуминиеви фланци + болтове и то 20мм са в порядъка от 150-200лв. къде ги намери тия болтове за 100?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Джанти за е90

Мнение от Dextuar » 17 Май 2016, 11:47

vld написа:Алуминиеви фланци + болтове и то 20мм са в порядъка от 150-200лв. къде ги намери тия болтове за 100?


Само 4 нови секретни оригинални БМВ болта са 70-80 кинта. Затова предположих и с другите ще скочи до 100лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Джанти за е90

Мнение от awful » 18 Май 2016, 13:58

Какво ще кажете за тези фланци

http://www.ebay.it/itm/H-R-SV-50mm-5075 ... 0692688191

Надеждни ли са като система за закрепване, искам да сложа 25мм на колело понеже джантите ми са със голям офф сет.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Джанти за е90

Мнение от Leon » 18 Май 2016, 15:21

Слагай смело, екстра са. Така си запазваш и оригиналните болтове.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Джанти за е90

Мнение от bai_ILIA » 18 Май 2016, 16:05

колеги, най-добре без фланци. хората затова правят джанти с различно ЕТ. Години наред карах с фланци (4 различни коли), но скоро ги продадох понеже си взех други зимни 18-ки ОЕМ БМВ. 25мм фланци са за тунинг изложения, не за всеки ден...Това е мое мнение. Не че е проблем с фланци, но има доста минуси особено за фланци над 10-15мм
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Джанти за е90

Мнение от Bexim » 18 Май 2016, 16:27

bai_ILIA написа:колеги, най-добре без фланци. хората затова правят джанти с различно ЕТ. Години наред карах с фланци (4 различни коли), но скоро ги продадох понеже си взех други зимни 18-ки ОЕМ БМВ. 25мм фланци са за тунинг изложения, не за всеки ден...Това е мое мнение. Не че е проблем с фланци, но има доста минуси особено за фланци над 10-15мм

Напълно съм съгласен.. Това да ги нацелиш да не бият е магия.. Винаги има нещо и само си късах нервите с тях.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Джанти за е90

Мнение от awful » 18 Май 2016, 19:19

Bexim написа:
bai_ILIA написа:колеги, най-добре без фланци. хората затова правят джанти с различно ЕТ. Години наред карах с фланци (4 различни коли), но скоро ги продадох понеже си взех други зимни 18-ки ОЕМ БМВ. 25мм фланци са за тунинг изложения, не за всеки ден...Това е мое мнение. Не че е проблем с фланци, но има доста минуси особено за фланци над 10-15мм

Напълно съм съгласен.. Това да ги нацелиш да не бият е магия.. Винаги има нещо и само си късах нервите с тях.


Точно така за това се спрях на по хубави фланци и се надявам със тях да не бият защото сегашните ментата ми се струва че леко бият, а джантите ми ме кефят адски много това са те

http://www.ebay.com/itm/BMW-1-Series-M- ... 0695167666

Проблема е че имат голям Оффсет , и за да ги ползвам и да изглеждат добре трябва да имам фланец поне 25мм на колело, ще си помисля още малко дали да не ги сменя :cry:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Джанти за е90

Мнение от bai_ILIA » 18 Май 2016, 19:28

супер са колега :yes: оффсета им е като за по-стари БМВ-та тип Е46 - те са са40-50. Много е наистина за Е9x. Аз затова от Е46 си запазих зимните джанти и фланците, но разкарах всичко тия дни. Бях с ЕТ 47 и 50 и 15мм фланци, което ставаше 32 на 35. ОЕМ джантите, които взех са 34 на 37, тоест същото ама без фланци: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/189 да, зимата гумите няма да са плътно на веждите като лятото, но все пак е зима :driving:
Последна промяна bai_ILIA на 18 Май 2016, 19:30, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Джанти за е90

Мнение от Dextuar » 18 Май 2016, 19:28

bai_ILIA написа:но скоро ги продадох понеже си взех други зимни 18-ки ОЕМ
Колега, аз бих допълнил, че и 18-ки и нагоре са само за изложби, не знам как не ти падат зъбите с толкова ниски гуми особено по тия кратери, а как минаваш през легнали полицаи направо не ми се мисли...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Джанти за е90

Мнение от bai_ILIA » 18 Май 2016, 19:41

dextuar написа:
bai_ILIA написа:но скоро ги продадох понеже си взех други зимни 18-ки ОЕМ
Колега, аз бих допълнил, че и 18-ки и нагоре са само за изложби, не знам как не ти падат зъбите с толкова ниски гуми особено по тия кратери, а как минаваш през легнали полицаи направо не ми се мисли...


ами да ти кажа аз, където карам няма кратери, освен уличката в махалата ама там е с 15-20км/ч Другото е магистралата и разни хубави пътища. Само в Пловдив по паветата много се дразня, затова там по-бавничко или ги заобикалям. Колата ми със зимните 18-ки е по-ниска с 5-10мм и на един чобански спящ полицай пред нас ми опират мустаците на предните подкалници :ok: Като цяло няма проблеми понеже Michelin Pilot Super Sport има страхотна возия - 18-19 цола няма разлика. Откъм возия няма аналог - какви ли не премиум гуми съм карал, тази е просто ужас в това отношение. Със сигурност следващия комплект летни ще са същите като сега. Разбира се, борда им е малко по-мек, което е проблем в кратерите, но няма пълно щастие :mhihi: Отделно не съм с ОЕМ размера за Е9x, а съм с този на Alpina 235/35/19 + 265/30/19 което е още един плюс за возията, визията и сцеплението...Не са рън флат и си е направо ок. По принцип спорта иска жертви :driving:
"Чемодан, вокзал, Москва"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Джанти за е90

Мнение от koksimir » 19 Май 2016, 10:55

Здравейте колеги имам нужда от малко помощ и информация. Предстой ми подмяна на предните дискове и се опитвам да разбера каква е разликата между 300х24 и 330х24 размер предни дискове за моята 320d. Предполагам, че 330 е по-големия диск но не мога да разбера защо има 2 размера дискове отпред.

Въпроса ми е следния имам 16-ки джанти с ET44 и съм сложил 20мм фланци, според Вас по-големия 330х24 ще влезе ли или задължително трябва да е по-малкия 300х24?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Джанти за е90

Мнение от Leon » 19 Май 2016, 11:58

Не, по спомен 330мм диска се кара със 17'' джанти.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Джанти за е90

Мнение от bai_ILIA » 19 Май 2016, 13:22

dextuar написа:
bai_ILIA написа:но скоро ги продадох понеже си взех други зимни 18-ки ОЕМ
Колега, аз бих допълнил, че и 18-ки и нагоре са само за изложби, не знам как не ти падат зъбите с толкова ниски гуми особено по тия кратери, а как минаваш през легнали полицаи направо не ми се мисли...


Колега, сега разбрах какво имаш на предвид :D Взех вчера едно '11 E90 LCI 330d xDrive M Sport да го чопля малко и понеже е джипка, няма М Спорт окачване. 18-ка си е, нооооо разликата във возията много голяма. С чисто нови Пилот Спорт 3 е и според мен всичко идва от окачването, това че е 18-ка не му пречи. Стои високо, клати се по завоите, което е нормално, но вози добре :ok: Много интересно беше като го пуснах София-Пловдив, понеже знам всяка пукнатина и пропадане по пътя, ми направи впечатление возията и пътното поведение спрямо мойта бангия. На по-големите завои с по висока скорост не ми беше много приятно понеже съм свикнал с доста по-спортно поведние, но "новото" моторче 245 коня ми направи добро впечатление. Ревизията му на 258 коня в F10 обаче се усеща коренно различно заради 8-степенната кутия. Доста по-тежка кола, но не липсва динамика. Иначе Е90 е на истински 130 000км и плаче за ремап на 315 коня да живне малко ама надали. От място до 70-80 е супер ама иначе не ме кефи :lol: Разхода е същия като моя или малко по-малко. Много приятна колица като цяло. Липсва ми липсата на лаг и тягата на 1500 оборота - каквито и колектори да слагат, каквото и да правят, без каскадно пълнене лага може само да намалеее, но винаги ще го има на 6 цилиндрови мотори с големи турбини...Вече си мечтая за N57D30T0 (306к.с.) или N57D30T1 (313к.с.) :roll:

Та ако някой му е твърдо с 18-ка и нормално окачване да знае, че има още бая мегдан за втвърдяване при това без тунинг :driving:

П.С. всички примери, които давам са с нормални гуми.
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook