Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
Влизам в колата, ток си има.. Давам на контакт.. Завъртам да запаля и се чува само "ЧАТ, ЧАТ, ЧАТ, ЧАТ, ЧАТ, ЧАТ,"..
И така десетки пъти. Накрая винаги викам човек с кабели, и колата запалва БЕЗ проблем. После гася ВЕДНАГА, и паля десетки пъти БЕЗ ПРОБЛЕМ?! И така до следващия произволен път..
Акумулатора е нов, ако е стартер защо когато се подаде допълнително ток запалва?! Ходя, мерим амперажи, стартов ток, дори и отечки няма! Динамото зарежда 14.1 волта.. Мисля да отида на психиатър, който да ми предпише психотропни и силни медикаменти.. То не се издържа вече!

И така десетки пъти. Накрая винаги викам човек с кабели, и колата запалва БЕЗ проблем. После гася ВЕДНАГА, и паля десетки пъти БЕЗ ПРОБЛЕМ?! И така до следващия произволен път..




Последна промяна didZ на 18 Май 2016, 16:07, променена общо 1 път
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
Почисти си хубаво клемите на акумулатора.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
Една лека профилактика и на стартера, освен клемите........
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
wladio написа:Една лека профилактика и на стартера, освен клемите........
Добре де колега, тогава къде е логиката с допълнителен ток да пали без проблеми.. О_о
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
Колега, лошото е, че ходиш на майстор след като проблемът временно е изчезнал. Затова си намери майстор, който да дойде да прегледа колата в момента, когато прави "ЧАТ, ЧАТ, ЧАТ, ЧАТ, ЧАТ, ЧАТ,". Иначе по логика почти на 100% това чат-чат се дължи на проблем с акумулатора или на пътя/кабела/ от акумулатора до консуматора.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
didZ написа:wladio написа:Една лека профилактика и на стартера, освен клемите........
Добре де колега, тогава къде е логиката с допълнителен ток да пали без проблеми.. О_о
Имаш хлабаво някъде,или окис.виж в скритото меню,когато имаш тоз проблем, какво напрежение имаш в акумулатора, и до колко пада когато палиш.
Имам подозрение че ти е тръгнал шалтера на стартера.
Последна промяна wladio на 16 Май 2016, 14:05, променена общо 1 път
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
wladio написа:didZ написа:wladio написа:Една лека профилактика и на стартера, освен клемите........
Добре де колега, тогава къде е логиката с допълнителен ток да пали без проблеми.. О_о
Имаш хлабаво някъде,или окис.виж в скритото меню,когато имаш тоз проблем, какво напрежение имаш в акумулатора, и до колко пада когато палиш.
Имам подозрение че ти е тръгнал шалтерана стартера.
Гледах го с мултицед. Напрежението на акумулатора е 11 волта, при въртене пада под 10. След подаване на ток с кабели на клемите колата пали и този проблем изчезва. В смисъл акумулатора си е на 12 волта. Товариха го и с вилка, от 700 стартов има 680 и тнт..

-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
11в е малко по принцип трябва да ти е над 12в.виж през скритото меню.но 11в е малко.
а когато ти прави чат чат чат-с таблото какво се случва видял ли си?ако ''пощурява'' или загасва или мига,или каквото и да било от нормалното му поведение-акумулатор.
а когато ти прави чат чат чат-с таблото какво се случва видял ли си?ако ''пощурява'' или загасва или мига,или каквото и да било от нормалното му поведение-акумулатор.
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
Ами да но след палене с кабели после си е над 12 волта. Паля, гася веднага - меря 12.2. Паля 10 пъти подред веднага след това - никакви грижи.. А и го тестваха.. А иначе, наистина понякога таблото ми си намаля осветеността само..
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
или имаш отечка някъде и ти пада акумулатора,или е тръгнал.на колко време ти е,обслужваем ли е,ако да, отвори капачките и виж колко електролит има в него.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
Смени си акумулатора 11 волта са малко!
След като имаш "мултицеД" като мериш преди да запали къде бодеш сондите?
През клемите или на самите оловни полюси?
Щото колегата хубаво ти каза да си погледнеш клемите.
А като подаваш ток кабелите се закачват на клемите нали а не на електродите.
И пак да се върнем към акумулатора ако е под 11.45 волта не е добре изобщо.
И като прави проблема накарай някой да върти а ти с мултиметъра да по премериш малко.
Айде със здраве
След като имаш "мултицеД" като мериш преди да запали къде бодеш сондите?
През клемите или на самите оловни полюси?
Щото колегата хубаво ти каза да си погледнеш клемите.
А като подаваш ток кабелите се закачват на клемите нали а не на електродите.
И пак да се върнем към акумулатора ако е под 11.45 волта не е добре изобщо.
И като прави проблема накарай някой да върти а ти с мултиметъра да по премериш малко.
Айде със здраве

Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е46 320Д 136к.с. не пали произволно. Поредна драма.
didZ написа:Гледах го с мултицед. Напрежението на акумулатора е 11 волта, при въртене пада под 10.
Това не са признаци на хубав акумулатор. Или както са ти казали колегите - имаш окислени връзки на клемите.
Si non confectus, non reficiat.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани