Температурен режим 320d 150 к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Температурен режим 320d 150 к.с.
Здравейте колеги,
след смяна на двата термостата вече си загрява доста прилично. От скритото меню в града вдига до 100 градуса и НЕ СЕ включва перката. Спирам я веднага от страх да не прегрее, пипам маркучите - горещи и почти твърди, но не прекалено /не беше прегряла/. На същата като моята направихме същата процедура - смяна на термостатите и проба със скритото меню - и неговата стигна до 99 без да включи перката. Доколкото знам, че на 95 трябва да я включи. Явно настройките са им да я включва след 100, ама не знам дали да пробвам, че последствията са болезнени. Вашето мнение?
след смяна на двата термостата вече си загрява доста прилично. От скритото меню в града вдига до 100 градуса и НЕ СЕ включва перката. Спирам я веднага от страх да не прегрее, пипам маркучите - горещи и почти твърди, но не прекалено /не беше прегряла/. На същата като моята направихме същата процедура - смяна на термостатите и проба със скритото меню - и неговата стигна до 99 без да включи перката. Доколкото знам, че на 95 трябва да я включи. Явно настройките са им да я включва след 100, ама не знам дали да пробвам, че последствията са болезнени. Вашето мнение?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
На 97 трябва да я включи, пробвайте с ИНПА да я тествате дали въобще работи
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
Или пък пробвайте, като се пусне климатикът дали ще запали перката.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
turbo написа:Или пък пробвайте, като се пусне климатикът дали ще запали перката.
Да и това

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
yavor73 написа:Здравейте колеги,
след смяна на двата термостата вече си загрява доста прилично. От скритото меню в града вдига до 100 градуса и НЕ СЕ включва перката. Спирам я веднага от страх да не прегрее, пипам маркучите - горещи и почти твърди, но не прекалено /не беше прегряла/. На същата като моята направихме същата процедура - смяна на термостатите и проба със скритото меню - и неговата стигна до 99 без да включи перката. Доколкото знам, че на 95 трябва да я включи. Явно настройките са им да я включва след 100, ама не знам дали да пробвам, че последствията са болезнени. Вашето мнение?
Колега перката на твоята кола при пуснат климатик около 20 секунди и би трябвало да тръгне, за олхаждане на мотора тръгва точно на 101 градуса, бая съм си играл с тия перки така, че смело я тествай изчакай я поне до 105 градуса и трябва да тръгне нищо и няма на колата стрелката ще бъде до 115 градуса още на средата.
Ако искаш да тестваш самата перка професионално в ДИС или ИСТА-D си има специалня процудера, коята тества перката на различни проценти така, че поне ако тръгне да си сигурен, че работи коректно.
Тези перки се управляват чрез ШИМ (Широко импулсна модулация) и единствения и сурен начин да я тестваш е през диагностиката или с да мериш модулацията ама ще се вкараш в голям филм.
П.П имай предвид, че тази перка е една от големите детски болести при е46.
Последна промяна oci на 12 Май 2016, 10:47, променена общо 2 пъти
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
Пробвай също така да почистиш между радиаторите. Ще имаш няколко градуса надолу.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
ivailo0 написа:Пробвай също така да почистиш между радиаторите. Ще имаш няколко градуса надолу.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Ще имам ако работи перката или е в движение колата, на място без перка ще е чайник


- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
По-горе е споменато за перката, добавям и това, като причина за високата температура.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
Благодаря Ви и особено на oci, който каза че трябва да тръгне на 101 и че до 115 стрелката стои в средата. Вчера тествахме с компютър и когато й зададохме да се включи си работи, при вкл. климатроник работи също, така че проблем с перката няма. Притеснението ми дойде от всеобщото мнение, че трябва да включи на 95, който е нормален режим за дизела и не трябва в никой случай да превишава 100 градуса, но явно не е точно така. При нормално движение е на 88 и само в задръствания е 100. И при двете еднакви е46 до 99 не включва перката, така че информацията на oci я приемам за вярна. Още един път благодаря!
Другата седмица ще пращам ЕКУ-то на Лъчо от София за ремап и ще пиша отзиви. Надявам се да е действително точен както се пише.
Поздрави!
Другата седмица ще пращам ЕКУ-то на Лъчо от София за ремап и ще пиша отзиви. Надявам се да е действително точен както се пише.
Поздрави!
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
yavor73 написа: Другата седмица ще пращам ЕКУ-то на Лъчо от София за ремап и ще пиша отзиви. Надявам се да е действително точен както се пише.
Поздрави!
Голямо тото си решил да играеш...Колега надявам се че знаеш какво правиш..... сигурно знаеш и турбината в какво състояние ти е и не само тя за да сваляш и пращаш ЕКУ където и да е.... ама ти си знаеш.
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
Голямо тото си решил да играеш...Колега надявам се че знаеш какво правиш..... сигурно знаеш и турбината в какво състояние ти е и не само тя за да сваляш и пращаш ЕКУ където и да е.... ама ти си знаеш.[/quote]
Това не го разбрах, моля да поясниш колега.
Вариантите са ми два:
1. Тук в нашия град има майстор, който прави ремап, но сваля моя софтуер от ЕКУ-то и го праща по мейла тук: http://www.avto7.com/ и после го налива при мен.
2. Пращам ЕКУ-то на Лъчо от София и си го монтирам.
Много не разбирам, но каква е разликата?
Това не го разбрах, моля да поясниш колега.
Вариантите са ми два:
1. Тук в нашия град има майстор, който прави ремап, но сваля моя софтуер от ЕКУ-то и го праща по мейла тук: http://www.avto7.com/ и после го налива при мен.
2. Пращам ЕКУ-то на Лъчо от София и си го монтирам.
Много не разбирам, но каква е разликата?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
Колегата най-вероятно иска да каже,че не му се вижда логично да си променяш софтуера в компютъра,без да си сигурен в какво състояние ти е "хардуера" на колата (двигателя и всички възли покрай него).
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
yavor73 написа: Това не го разбрах, моля да поясниш колега.
Вариантите са ми два:
1. Тук в нашия град има майстор, който прави ремап, но сваля моя софтуер от ЕКУ-то и го праща по мейла тук: http://www.avto7.com/ и после го налива при мен.
2. Пращам ЕКУ-то на Лъчо от София и си го монтирам.
Много не разбирам, но каква е разликата?
Е-браво - голям ремапер си имате.... Разликата е че ремапа от разстояние си е тото за теб ако не знаеш какво е състоянието на мотора ти. Преди ремап се прави пълен и обстоен преглед на състоянието на "хардуера" както правилно го написа колегата @ildivvy. Този който прави ремапа би трябвало да тества колата преди ремап с пълен анализ на живи данни от турбината при различно натоварване и скорост. И при най-малкото съмнение за нередност ремапа трябва да ти бъде отказан. По натам следва състояние на демфер, съединител и т.н. Дино преди ремапа, Дино след ремапа за да знаеш за какво става на въпрос. Нищо лично към колегата на който ще му пратиш ЕКУ-то само. Изборът си е изцяло твой - помисли преди да започнеш какво е състоянието на колата ти. При липса на проблеми по мотор и ходова част при този мотор (при "разумен" ремап) се постигат около 180-184 кончета при около max 382-386 Nm. и колата си е много приятна за каране. Успех!
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
Благодаря на nikola59 - абсолютно е прав. Колата е нова /поне за мен
/, премахнах вихровите клапи /пеперудките/ и катализаторите. Имам едно изтракване при гасене на мотора, което се проявява и когато принудително намаля оборотите под 1000 на скорост и спирачка. Изобщо няма да се учудя да е маховик. При това положение наистина няма да рискувам и ми се иска да направя процедурите, описани от колегата nikola59, но нямам идея къде, при кого и на каква цена. За Лъчо чета във форума затова писах до него, но не знам дали ще направи всичко описано в горното мнение.

- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Температурен режим 320d 150 к.с.
Колега,
преди 3 месеца сменях термостат. Сложих оригинален от Камор. Ами в града повече от 92 градуса не мога да вдигна. Не знам как ги постигате тези 95-100 градуса.
преди 3 месеца сменях термостат. Сложих оригинален от Камор. Ами в града повече от 92 градуса не мога да вдигна. Не знам как ги постигате тези 95-100 градуса.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани