m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: m54 misfire
Здравейте колеги.Карам 330хи,същата работа.На студено тресе и записва мисфайър на 5-ти цичиндър със спиране на горивото към този цилиндър.Грешката е P1351.Сменях свещи,въртях бобини,въртях дюзи,клапан картерни газове сменен + маркучите към него.Вакумите за мотора сменени,който от вас не ги е сменял да ги провери,зад двигателя са и се сменят с напипване.Незнам вече на каде да хвана.Някой казва-повдигачи,друг-уплътнения на колектора,трети -проблем в някой от кабелите.Незнам.Дано по-скоро се оправят нещата,това е ужасно.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: m54 misfire
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2195
Номер 14 и 19 виж
и от тук 12
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2187
Номер 14 и 19 виж
и от тук 12
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2187
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: m54 misfire
judoka написа:Здравейте колеги.Карам 330хи,същата работа.На студено тресе и записва мисфайър на 5-ти цичиндър със спиране на горивото към този цилиндър.Грешката е P1351.Сменях свещи,въртях бобини,въртях дюзи,клапан картерни газове сменен + маркучите към него.Вакумите за мотора сменени,който от вас не ги е сменял да ги провери,зад двигателя са и се сменят с напипване.Незнам вече на каде да хвана.Някой казва-повдигачи,друг-уплътнения на колектора,трети -проблем в някой от кабелите.Незнам.Дано по-скоро се оправят нещата,това е ужасно.
Колега, измери компресията.
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: m54 misfire
Здравейте.
Ще се побъркам с това тресене, като е паля сутрин студена.
Колата е 330 бензин, автоматик 2001. НЕ изписва никакви грешки, освен датчик налягане масло (свети жълта лампичка).
Много неща са сменени и не се оправя. Колата се кара с 10 40, защото е на реални 290 000 км. и си гори масло (На 1500 км, около 200-300 грама, мисля да го сменя с 10 60)
Студена тресе, без да мени обороти, Като загрее леко тресе, едвам уловимо, бута и оборотите на D, падат около 450-500 после ги нормализира, вдигнахме ги принудително от 720 на 780 с диагностиката, иначе на D ,като спра на светофар и усещам вибрации заради ниските обороти 500-550, че и надолу. Сега като ги вдигнахме падат до 450-500, при спиране на светофар и после ги задържа на около 600, заради принудителното вдигане на обороти с 50-60.
Моля ви, знам, че във форума има невероятни професионалисти, помогнете ми колата да не тресе сутрин и да си държи нормални обороти на Директна. Където и да е в страната бих дошъл, ако някой може да направи колата да си работи нормално. Ще си платя с кеф и петорно, просто някой да ми помогне и оправи тресенето и ниските обороти на скорост. Моля ви...
Ще се побъркам с това тресене, като е паля сутрин студена.
Колата е 330 бензин, автоматик 2001. НЕ изписва никакви грешки, освен датчик налягане масло (свети жълта лампичка).
Много неща са сменени и не се оправя. Колата се кара с 10 40, защото е на реални 290 000 км. и си гори масло (На 1500 км, около 200-300 грама, мисля да го сменя с 10 60)
Студена тресе, без да мени обороти, Като загрее леко тресе, едвам уловимо, бута и оборотите на D, падат около 450-500 после ги нормализира, вдигнахме ги принудително от 720 на 780 с диагностиката, иначе на D ,като спра на светофар и усещам вибрации заради ниските обороти 500-550, че и надолу. Сега като ги вдигнахме падат до 450-500, при спиране на светофар и после ги задържа на около 600, заради принудителното вдигане на обороти с 50-60.
Моля ви, знам, че във форума има невероятни професионалисти, помогнете ми колата да не тресе сутрин и да си държи нормални обороти на Директна. Където и да е в страната бих дошъл, ако някой може да направи колата да си работи нормално. Ще си платя с кеф и петорно, просто някой да ми помогне и оправи тресенето и ниските обороти на скорост. Моля ви...

Re: m54 misfire
mackrandev написа:Здравейте.
Ще се побъркам с това тресене, като е паля сутрин студена.
Колата е 330 бензин, автоматик 2001. НЕ изписва никакви грешки, освен датчик налягане масло (свети жълта лампичка).
Много неща са сменени и не се оправя. Колата се кара с 10 40, защото е на реални 290 000 км. и си гори масло (На 1500 км, около 200-300 грама, мисля да го сменя с 10 60)
Студена тресе, без да мени обороти, Като загрее леко тресе, едвам уловимо, бута и оборотите на D, падат около 450-500 после ги нормализира, вдигнахме ги принудително от 720 на 780 с диагностиката, иначе на D ,като спра на светофар и усещам вибрации заради ниските обороти 500-550, че и надолу. Сега като ги вдигнахме падат до 450-500, при спиране на светофар и после ги задържа на около 600, заради принудителното вдигане на обороти с 50-60.
Моля ви, знам, че във форума има невероятни професионалисти, помогнете ми колата да не тресе сутрин и да си държи нормални обороти на Директна. Където и да е в страната бих дошъл, ако някой може да направи колата да си работи нормално. Ще си платя с кеф и петорно, просто някой да ми помогне и оправи тресенето и ниските обороти на скорост. Моля ви...
Да не те отчайвам колега, амо това е най болната тема за М54 двигателите и то в световен мащаб. Ако си добре с англ. пробвай с misfire m54 idle cold start в Google и ще ти стане ясно. Аз поне еднозначно решение на проблема не съм виждал. При всеки е индивидуално.Само за проба - откачи си дебитомера сутринта при първото палене.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: m54 misfire
Последните проблеми, които аз имах:
- тресене на студено
- клатене на обороти
- чек енджин
- и лампата на раздатката (става дума за е83 х3)
но без мисфайр ...
Смятам, че са решени, понеже минаха няколко месеца, с преинсталация на ДМЕ-то ...
Аз лично бях много скептичен, но се оказва, че проблема с ДМЕ-тата на м54б30 съществува дори в БМВ журнали и тн.
Решението на БМВ е просто - ново ДМЕ
Но попаднах на поне няколко случая на хора, които са си префлашнали / преинсталирали и са си решили проблема трайно.
Вероятно е решение само за конкретни проблеми, но не е лошо да се пробва, ако има необясними проблеми
- тресене на студено
- клатене на обороти
- чек енджин
- и лампата на раздатката (става дума за е83 х3)
но без мисфайр ...
Смятам, че са решени, понеже минаха няколко месеца, с преинсталация на ДМЕ-то ...
Аз лично бях много скептичен, но се оказва, че проблема с ДМЕ-тата на м54б30 съществува дори в БМВ журнали и тн.
Решението на БМВ е просто - ново ДМЕ

Но попаднах на поне няколко случая на хора, които са си префлашнали / преинсталирали и са си решили проблема трайно.
Вероятно е решение само за конкретни проблеми, но не е лошо да се пробва, ако има необясними проблеми


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: m54 misfire
ivoo написа:mackrandev написа:Здравейте.
Ще се побъркам с това тресене, като е паля сутрин студена.
Колата е 330 бензин, автоматик 2001. НЕ изписва никакви грешки, освен датчик налягане масло (свети жълта лампичка).
Много неща са сменени и не се оправя. Колата се кара с 10 40, защото е на реални 290 000 км. и си гори масло (На 1500 км, около 200-300 грама, мисля да го сменя с 10 60)
Студена тресе, без да мени обороти, Като загрее леко тресе, едвам уловимо, бута и оборотите на D, падат около 450-500 после ги нормализира, вдигнахме ги принудително от 720 на 780 с диагностиката, иначе на D ,като спра на светофар и усещам вибрации заради ниските обороти 500-550, че и надолу. Сега като ги вдигнахме падат до 450-500, при спиране на светофар и после ги задържа на около 600, заради принудителното вдигане на обороти с 50-60.
Моля ви, знам, че във форума има невероятни професионалисти, помогнете ми колата да не тресе сутрин и да си държи нормални обороти на Директна. Където и да е в страната бих дошъл, ако някой може да направи колата да си работи нормално. Ще си платя с кеф и петорно, просто някой да ми помогне и оправи тресенето и ниските обороти на скорост. Моля ви...
Да не те отчайвам колега, амо това е най болната тема за М54 двигателите и то в световен мащаб. Ако си добре с англ. пробвай с misfire m54 idle cold start в Google и ще ти стане ясно. Аз поне еднозначно решение на проблема не съм виждал. При всеки е индивидуално.Само за проба - откачи си дебитомера сутринта при първото палене.
Благодаря!
С и без дебитомер си тресе, м/у другото стария беше изгорял и купих нов оригинален VDO, но пак тресеше и го махнах, карах без деби - с изгорялото старо разкачено, разлика няма. Смених и диса клапа с Нова - "Вайко" и не мога да разбера дали работи правилно, и дали въобще работи, как да е проверя, писах и на друго място. Ако някой може да ми помогне с това тресене, наистина ще му платя петорно.
Благодаря ви много, че помагате със съвети.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: m54 misfire
Някой може ли да ми каже точните симптоми на заминал клапан за картерни газове при м54?За момента нямам грам разход на масло,но сутрин има едва доловимо притрисане и на 5 студени старта 1 път се чуват повдигачите,през останалото време не
Купил съм го,както и 4-те маркуча/тръби към него,но не ми остава време да го сменя.Дано утре успея.

Купил съм го,както и 4-те маркуча/тръби към него,но не ми остава време да го сменя.Дано утре успея.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: m54 misfire
(bubsa) написа:Някой може ли да ми каже точните симптоми на заминал клапан за картерни газове при м54?За момента нямам грам разход на масло,но сутрин има едва доловимо притрисане и на 5 студени старта 1 път се чуват повдигачите,през останалото време не![]()
Купил съм го,както и 4-те маркуча/тръби към него,но не ми остава време да го сменя.Дано утре успея.
1.Откачаш маркуча, който влиза в капака на клапаните (този до ваносите) и духаш, трябва да чуеш бълбукане на маслото в картера, ако не чуеш, значи някъде по трасето не е упътнено (спукан маркуч).
2. На загрял двигател отвиваш капачката за наливане на масло в дигателя и слагаш едно найлонче (гледай да не го засмуче

3. Ако при подаване на газ чуваш странен звук като от тромпет - скъсана мембрана на филтъра.
Това са вариантите за диагностициране на клапана и вероятните причини. Ако сменяш, сменяй всичко по трасето, не само клапана......
Ето още инфо:
http://www.vano-tech.de/formulare/KGE_Anleitung_V8.pdf
Малко е на немски, ама кво да се прави (може да го има и на енглиш някъде)
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: m54 misfire
BiTurbo написа:(bubsa) написа:Някой може ли да ми каже точните симптоми на заминал клапан за картерни газове при м54?За момента нямам грам разход на масло,но сутрин има едва доловимо притрисане и на 5 студени старта 1 път се чуват повдигачите,през останалото време не![]()
Купил съм го,както и 4-те маркуча/тръби към него,но не ми остава време да го сменя.Дано утре успея.
1.Откачаш маркуча, който влиза в капака на клапаните (този до ваносите) и духаш, трябва да чуеш бълбукане на маслото в картера, ако не чуеш, значи някъде по трасето не е упътнено (спукан маркуч).
2. На загрял двигател отвиваш капачката за наливане на масло в дигателя и слагаш едно найлонче (гледай да не го засмуче) или усещаш с ръка, трябва да се опитва да засмуква найлончето съвсем леко, ако го дърпа прекалено силно, значи капанът е блокирал отворен.
3. Ако при подаване на газ чуваш странен звук като от тромпет - скъсана мембрана на филтъра.
Това са вариантите за диагностициране на клапана и вероятните причини. Ако сменяш, сменяй всичко по трасето, не само клапана......
Ето още инфо:
http://www.vano-tech.de/formulare/KGE_Anleitung_V8.pdf
Малко е на немски, ама кво да се прави (може да го има и на енглиш някъде)
Смених клапана и 4-те маркуча днес.В неравната битка с него загубих метър кожа

Интересува ме нормално ли е при леко подаване на газ да се чува едно изсъскване преди реакцията на газта?Също така след смяната на клапана започна при гасенето на мотора да се чува леко изсъскване,което преди това не съм забелязвал

Когато отворя капачката на маслото работата на мотора не се променя.Като си сложа ръката върху отвора за наливане на масло се усеща как леко дърпа(вакум)
Моля по-запознатите с м54 да не си траят,че съм се филмирал и все нещо ме дразни по тая тояга.
Re: m54 misfire
Kris написа:Аз също имах този проблем, и след смяна на свещи (че не ги знаех от кога са ) и смяна на филтъра на картерните газове с два маркуча и се оправи. А между другото маркучите почти се бяха откъснали и смучеше въздух, не знам дали можеше да се оправи само със смяната им, но предпочетох да сменя и филтъра.
Сега се замислям, че имам да си допълня мнението.
Смених свещите, клапана заедно с маркучите и всички бубини. Всичко ново, свещи NGK, бубини по спомен BERU, а клапана с маркучите ОЕМ.
След смяната на всичко и проблема ми изчезна. Вече не тресеше, когато е студена и лампата "чек енджин" не светеше.
Колата беше с двигател М54Б22, като си подхарчваше масло (над допустимото, но поносимо) и преди, и след проблема.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: m54 misfire
(bubsa) написа:Интересува ме нормално ли е при леко подаване на газ да се чува едно изсъскване преди реакцията на газта?
Според мен не, вероятно смуче въздух ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: m54 misfire
Откъм самата дросел-клапа май си се чува - докато отваря най-в началото съска.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: m54 misfire
dreadx написа:Откъм самата дросел-клапа май си се чува - докато отваря най-в началото съска.
Точно така.Нормално е.Просто при този мотор е по-изявено и за това се чудех.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани