задно окачване комби
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: задно окачване комби
Някой да помогне по моя въпрос ? 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: задно окачване комби
Колега, моята е така, седан с въздушно отзад. Така е пожелал италианеца да му я направят, няма зависимост от дата на производство. Все пак е фейсова, ако това е фактор.
Относно реал оема, ако го отваряш с конкретен вин код, едната от двете схеми на окачването отзад няма да ти е активна, в зависимост как е направен конкретния автомобил.
Има плюсове, има и минуси, на мен ми харесва поведението на колата, особено темпово в завой. Като поддръжка е по-капризна, но за 6 години почти съм заменил само рамената на датчиците отдолу на моста.
Относно реал оема, ако го отваряш с конкретен вин код, едната от двете схеми на окачването отзад няма да ти е активна, в зависимост как е направен конкретния автомобил.
Има плюсове, има и минуси, на мен ми харесва поведението на колата, особено темпово в завой. Като поддръжка е по-капризна, но за 6 години почти съм заменил само рамената на датчиците отдолу на моста.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: задно окачване комби

седана с М тех 2 е чук на пътя . онова малко се люлееше, въпреки, че не е нестабилно и е направено супер комфортно.. може би не съм свикнал
а тези сензори същите ли са които се ползват и от системата за регулиране на фаровете?
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: задно окачване комби
Не, сензора за фаровете е отпред вдясно на носача...
Има разлика в работата и предназначението на въздушното и м-окачване. М е просто твърдо и ниско, с което се осигурява стабилност.
Въздушното не е ниско, нито твърдо, просто хоризонтира колата. Между другото, като резултат, много се подобрява работата на колата и отпред, в завиващите колела. Вътрешното колело на завой не олеква толкова. М пак го постига с твърдост и по-нисък център.
Като не състезателен потребител, смятам въздушното за по-удобно и комфортно. Макар че си поиграхме по Подбалканския с един колега с 46 м
на връщане от събора. А на отиване един колега с една Лагуна реши да натисне в един завой на Козница, и просто колата не издържа, и се завъртя на пътя, с минус една предна броня като резултат. Добре че нямаше никой отсреща. Но тук имаше влияние и състоянието на гумите му, което не беше добро.
Има разлика в работата и предназначението на въздушното и м-окачване. М е просто твърдо и ниско, с което се осигурява стабилност.
Въздушното не е ниско, нито твърдо, просто хоризонтира колата. Между другото, като резултат, много се подобрява работата на колата и отпред, в завиващите колела. Вътрешното колело на завой не олеква толкова. М пак го постига с твърдост и по-нисък център.
Като не състезателен потребител, смятам въздушното за по-удобно и комфортно. Макар че си поиграхме по Подбалканския с един колега с 46 м


- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: задно окачване комби

За фаровете се ползва и единия (десния) от датчиците на нивомата на задния мост.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: задно окачване комби
Владо написа:Колега, моята е така, седан с въздушно отзад. Така е пожелал италианеца да му я направят, няма зависимост от дата на производство. Все пак е фейсова, ако това е фактор.
Относно реал оема, ако го отваряш с конкретен вин код, едната от двете схеми на окачването отзад няма да ти е активна, в зависимост как е направен конкретния автомобил.
Има плюсове, има и минуси, на мен ми харесва поведението на колата, особено темпово в завой. Като поддръжка е по-капризна, но за 6 години почти съм заменил само рамената на датчиците отдолу на моста.
Благодаря за информацията. Вярно, че има такова нещо с бледи схеми... ама тъй като не съм отварял определен вин код и нямаше как да го видя та да се сетя....... Благодаря още веднъж.
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани