Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 04 Май 2016, 18:05

v88z написа:Здравейте колеги, странен проблем се появи при мен със страничните огледала, не искаха да се движат в нито една посока, погледнах изгорял бушона които го дават за тях 27-ми, след като го смених спряха да работят и ел. стъклата от шофьорската контрола, махна ли бушона ел. стъклата пак си тръгват. Дайте някаква идея какво да правя. :help:


На диагностика по подробно може да се разбере за какво става на въпрос, понякога при късо или откачване на някои неща по колата забива грешка и дори след като го закачиш не работи до как не изтриеш грешката или не рестартираш модула.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ilhansyuleymanov » 05 Май 2016, 17:35

Здравейте, днес спуках гума и на екрана се появи индикация за спукана гума. Направиха ми гумата и ме попитаха дали искам да ми занулят, ресетнат индикацията. Отговорих да, мъчиха се 35 минути и не успяха да изкарат ресет за да се адаптира наново. Изчетах всички теми свързани с системата за налягане в гумите но при мен ресет не излиза. Пробвах без да паля и пак нестава като опция излиза само чек и сервис инфо и до там. Всичко каквото избера от цек ме връща в главния дисплей с часовника който така и не успях да разбера как да настроя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 05 Май 2016, 21:30

ilhansyuleymanov написа:Здравейте, днес спуках гума и на екрана се появи индикация за спукана гума. Направиха ми гумата и ме попитаха дали искам да ми занулят, ресетнат индикацията. Отговорих да, мъчиха се 35 минути и не успяха да изкарат ресет за да се адаптира наново. Изчетах всички теми свързани с системата за налягане в гумите но при мен ресет не излиза. Пробвах без да паля и пак нестава като опция излиза само чек и сервис инфо и до там. Всичко каквото избера от цек ме връща в главния дисплей с часовника който така и не успях да разбера как да настроя.



Тоест, колата е без i-Drive? Иначе през него може да се рекалибрира системата. Пробвай да дадеш на контакт, държиш спирачката и натискаш зануляване на километрите и после търсиш символ с гума...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ilhansyuleymanov » 05 Май 2016, 23:04

Да без i-drive е, с натискане на спирачката несъм пробвал.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 10.11.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от axlastro » 06 Май 2016, 8:01

Един бърз въпрос - гледах доста коли, най вече E9x 2.0 дизел 163 к.с. и почти всичките пушеха от щеката за маслото докато двигателя е в покой. При подаване на газ спираха да пушат. Едната спря да пуши като загря мотора.
Досега попаднах само на една-две коли, които не пушеха оттам. Въпроса ми е - това на какво може да се дължи - износени сегменти или запушен филтър за картерните газове? При огледа на една от колите, които пушеше питах продавача, и той каза че е сменил филтъра за картерните газове, което ме навежда на мисълта, че единствената възможна причина е износени сегменти. Мой познат, който разбира от коли ме посъветва да подминавам такива екземпляри. Има ли други начини да се разбере дали двигателя е износен при първоначалния оглед, за да избегнем поне излишното ходене до сервиз. Благодаря !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ilhansyuleymanov » 06 Май 2016, 10:38

Пак нестава, гледах сумати клипчета но при мен ключето със сет лиосва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 06 Май 2016, 11:01

При мен след като смених с летните гуми света. До колкото помня трябваше да запаля колата, за да се появи ресета. На угасена кола не се виждаше.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ilhansyuleymanov » 07 Май 2016, 9:21

При моя случай ресет не се появява. Пробвах без да паля, после запалих опитах и със натискане на спирачката също и с дръпната ръчна. При нито един вариант ключето сет или индикация с ресет не се появява. При подаване на контакт минава напомняне за изгоряла крушка несверен часовник и спукана гума. След това като скролна (нагоре надолу) излиза само чек и сервис инфо и толкова :dunno: Има ли вариант да го адаптирам с импа ако да моля някой да обясни как.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 17.07.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d SE E90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от morto » 07 Май 2016, 14:04

Здравейте, чеквам от време на време с ИНПА колата (e90 320d) и на стойностите за airmass и искано и постигнато имам удивителен и двете скали са извън нормите. Нямам записани грешки за дебитомер или нещо друго? :dunno:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 08 Май 2016, 15:30

Колеги какво Ви е мнението за услугата - водородно почистване на двигателя? Има ли смисъл да се прави и наистина ли може да изчисти двигателя толкова, че да се усети разлика без да се разглобява нищо? Предвид това, че става въпрос за прочистване през изпускателната система как по-точно всичката свалена гняс не остава в DPF филтъра например?


Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d, E91, 2006

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от redbul » 09 Май 2016, 16:13

Колеги имам проблем с мултимедията на е91/320д/2006 - на студено обикновено тръгва, но над 15 градуса някъде стига до логото БМВ на екрана и после рестартира. Когато тръгне си работи нормално. Видях че има някакъв сервиз във Варна, но има ли в София някъде където могат да погледнат CCC модула?
София

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.04.2016
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от CARBON_E90 » 09 Май 2016, 23:19

Здрасти!
Възможно ли е да се покаже за постоянно работната температура на двигателя на таблото на E90 320i 2005?
Ако да,как става?
Ако не,кажете алтернативен вариант за постоянно наблюдение на този параметър.
И защо,подяволите,тая кола няма термометър на таблото?! :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 10.11.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от axlastro » 10 Май 2016, 0:11

Здравейте, някой може ли да съдейства за проверка на кола по номер на рама в Камор Ауто или Дару Кар ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 10 Май 2016, 8:32

axlastro написа:Здравейте, някой може ли да съдейства за проверка на кола по номер на рама в Камор Ауто или Дару Кар ?


Няма нужда от съдействие пишеш в Google или Facebook BMW България и питаш директно тях за възможност да ти изкарат история. От там те питат, през кой дилър искаш да стане проверката и дилъра ти се обажда следващите няколко дена или ти изпраща информацията на мейл :)

А най-лесния начин е първо да се пробваш директно с мейл при някой от дилърите :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 5.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f31

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от karaibrahim » 11 Май 2016, 15:01

Tsapo написа:
dextuar написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:Онзи ден си купих възможно най-ниския хидравличен крик, който намерих. Отзад влиза едвам едвам, но отпред не иска, тоест твърде е висок. Колата не е със спортно окачване. Това нормално ли е? Амортисьорите и пружините са ОК. :dunno:

Зависи колко е нисък ,но ако си със стандартно окачване колата не е толкова ниска

По вин съм със стандартно, отзад влиза буквално за някакви милиметри, отпред никакъв шанс, ще снимам и крика и колата, но определено беше най-ниският, който съм виждал, затова и го купих.



Аз поради същата причина си взех крик тип " жаба ". В най ниската си точка пада до 8,5см. и влиза перфектно отпред и отзад дори на Е9х със спортно окачване.

Когато се пробва крика дали ще влезе предвидете и това, че ако си с мека гума колата ще легне още малко надолу.


Стандартен крик от е46 влиза перфектно в тапите и вдига колата идеално.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook