Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
v88z написа:Здравейте колеги, странен проблем се появи при мен със страничните огледала, не искаха да се движат в нито една посока, погледнах изгорял бушона които го дават за тях 27-ми, след като го смених спряха да работят и ел. стъклата от шофьорската контрола, махна ли бушона ел. стъклата пак си тръгват. Дайте някаква идея какво да правя.
На диагностика по подробно може да се разбере за какво става на въпрос, понякога при късо или откачване на някои неща по колата забива грешка и дори след като го закачиш не работи до как не изтриеш грешката или не рестартираш модула.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, днес спуках гума и на екрана се появи индикация за спукана гума. Направиха ми гумата и ме попитаха дали искам да ми занулят, ресетнат индикацията. Отговорих да, мъчиха се 35 минути и не успяха да изкарат ресет за да се адаптира наново. Изчетах всички теми свързани с системата за налягане в гумите но при мен ресет не излиза. Пробвах без да паля и пак нестава като опция излиза само чек и сервис инфо и до там. Всичко каквото избера от цек ме връща в главния дисплей с часовника който така и не успях да разбера как да настроя.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
ilhansyuleymanov написа:Здравейте, днес спуках гума и на екрана се появи индикация за спукана гума. Направиха ми гумата и ме попитаха дали искам да ми занулят, ресетнат индикацията. Отговорих да, мъчиха се 35 минути и не успяха да изкарат ресет за да се адаптира наново. Изчетах всички теми свързани с системата за налягане в гумите но при мен ресет не излиза. Пробвах без да паля и пак нестава като опция излиза само чек и сервис инфо и до там. Всичко каквото избера от цек ме връща в главния дисплей с часовника който така и не успях да разбера как да настроя.
Тоест, колата е без i-Drive? Иначе през него може да се рекалибрира системата. Пробвай да дадеш на контакт, държиш спирачката и натискаш зануляване на километрите и после търсиш символ с гума...
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Бързи въпроси и отговори
Да без i-drive е, с натискане на спирачката несъм пробвал.
Re: Бързи въпроси и отговори
Един бърз въпрос - гледах доста коли, най вече E9x 2.0 дизел 163 к.с. и почти всичките пушеха от щеката за маслото докато двигателя е в покой. При подаване на газ спираха да пушат. Едната спря да пуши като загря мотора.
Досега попаднах само на една-две коли, които не пушеха оттам. Въпроса ми е - това на какво може да се дължи - износени сегменти или запушен филтър за картерните газове? При огледа на една от колите, които пушеше питах продавача, и той каза че е сменил филтъра за картерните газове, което ме навежда на мисълта, че единствената възможна причина е износени сегменти. Мой познат, който разбира от коли ме посъветва да подминавам такива екземпляри. Има ли други начини да се разбере дали двигателя е износен при първоначалния оглед, за да избегнем поне излишното ходене до сервиз. Благодаря !
Досега попаднах само на една-две коли, които не пушеха оттам. Въпроса ми е - това на какво може да се дължи - износени сегменти или запушен филтър за картерните газове? При огледа на една от колите, които пушеше питах продавача, и той каза че е сменил филтъра за картерните газове, което ме навежда на мисълта, че единствената възможна причина е износени сегменти. Мой познат, който разбира от коли ме посъветва да подминавам такива екземпляри. Има ли други начини да се разбере дали двигателя е износен при първоначалния оглед, за да избегнем поне излишното ходене до сервиз. Благодаря !
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Бързи въпроси и отговори
Пак нестава, гледах сумати клипчета но при мен ключето със сет лиосва.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
При мен след като смених с летните гуми света. До колкото помня трябваше да запаля колата, за да се появи ресета. На угасена кола не се виждаше.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Бързи въпроси и отговори
При моя случай ресет не се появява. Пробвах без да паля, после запалих опитах и със натискане на спирачката също и с дръпната ръчна. При нито един вариант ключето сет или индикация с ресет не се появява. При подаване на контакт минава напомняне за изгоряла крушка несверен часовник и спукана гума. След това като скролна (нагоре надолу) излиза само чек и сервис инфо и толкова
Има ли вариант да го адаптирам с импа ако да моля някой да обясни как.

- morto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, чеквам от време на време с ИНПА колата (e90 320d) и на стойностите за airmass и искано и постигнато имам удивителен и двете скали са извън нормите. Нямам записани грешки за дебитомер или нещо друго? 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги какво Ви е мнението за услугата - водородно почистване на двигателя? Има ли смисъл да се прави и наистина ли може да изчисти двигателя толкова, че да се усети разлика без да се разглобява нищо? Предвид това, че става въпрос за прочистване през изпускателната система как по-точно всичката свалена гняс не остава в DPF филтъра например?
- redbul
-
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d, E91, 2006
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги имам проблем с мултимедията на е91/320д/2006 - на студено обикновено тръгва, но над 15 градуса някъде стига до логото БМВ на екрана и после рестартира. Когато тръгне си работи нормално. Видях че има някакъв сервиз във Варна, но има ли в София някъде където могат да погледнат CCC модула?
София
- CARBON_E90
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.04.2016
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здрасти!
Възможно ли е да се покаже за постоянно работната температура на двигателя на таблото на E90 320i 2005?
Ако да,как става?
Ако не,кажете алтернативен вариант за постоянно наблюдение на този параметър.
И защо,подяволите,тая кола няма термометър на таблото?!
Възможно ли е да се покаже за постоянно работната температура на двигателя на таблото на E90 320i 2005?
Ако да,как става?
Ако не,кажете алтернативен вариант за постоянно наблюдение на този параметър.
И защо,подяволите,тая кола няма термометър на таблото?!

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, някой може ли да съдейства за проверка на кола по номер на рама в Камор Ауто или Дару Кар ?
Re: Бързи въпроси и отговори
axlastro написа:Здравейте, някой може ли да съдейства за проверка на кола по номер на рама в Камор Ауто или Дару Кар ?
Няма нужда от съдействие пишеш в Google или Facebook BMW България и питаш директно тях за възможност да ти изкарат история. От там те питат, през кой дилър искаш да стане проверката и дилъра ти се обажда следващите няколко дена или ти изпраща информацията на мейл

А най-лесния начин е първо да се пробваш директно с мейл при някой от дилърите

- karaibrahim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 5.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f31
Re: Бързи въпроси и отговори
Tsapo написа:dextuar написа:Gqbriel написа:dextuar написа:Онзи ден си купих възможно най-ниския хидравличен крик, който намерих. Отзад влиза едвам едвам, но отпред не иска, тоест твърде е висок. Колата не е със спортно окачване. Това нормално ли е? Амортисьорите и пружините са ОК.![]()
Зависи колко е нисък ,но ако си със стандартно окачване колата не е толкова ниска
По вин съм със стандартно, отзад влиза буквално за някакви милиметри, отпред никакъв шанс, ще снимам и крика и колата, но определено беше най-ниският, който съм виждал, затова и го купих.
Аз поради същата причина си взех крик тип " жаба ". В най ниската си точка пада до 8,5см. и влиза перфектно отпред и отзад дори на Е9х със спортно окачване.
Когато се пробва крика дали ще влезе предвидете и това, че ако си с мека гума колата ще легне още малко надолу.
Стандартен крик от е46 влиза перфектно в тапите и вдига колата идеално.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани