проблем при запалването
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
проблем при запалването
Здравейте колеги,
имам проблем при запалването на колата сутрин или ако не е карана повече от 24 часа, сменил съм дюзи и свещи, но ме съмнява горивния филтър, може ли той да създава проблем ако колата е стояла повече време без да работи, когато е загряла нямам проблем при запалването
имам проблем при запалването на колата сутрин или ако не е карана повече от 24 часа, сменил съм дюзи и свещи, но ме съмнява горивния филтър, може ли той да създава проблем ако колата е стояла повече време без да работи, когато е загряла нямам проблем при запалването
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: проблем при запалването
Даже не е ясно дали за бензин или за дизел става въпрос..
Ако е бензин, в помпата има едно клапанче - за да не се стича обратно бензинът в резервоара.
Ако след престой пали на 3-4 завъртане, може клапанчето да не затваря или да се е разхерметизирало някое съединение между помпата и фланеца.
Напиши какво точно се случва и на какъв двигател.
Ако е бензин, в помпата има едно клапанче - за да не се стича обратно бензинът в резервоара.
Ако след престой пали на 3-4 завъртане, може клапанчето да не затваря или да се е разхерметизирало някое съединение между помпата и фланеца.
Напиши какво точно се случва и на какъв двигател.
Последна промяна dreadx на 02 Май 2016, 20:52, променена общо 4 пъти
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: проблем при запалването
И каква е колата (двигателя) и какъв точно е проблема?
Re: проблем при запалването
Здравейте,
Съжалявам че не дадох по точна информация! Колата е БМВ 540 бензин 2001г.. Сутрин като я запаля първите пъти ми загасва а след това работи но прекъсва и така е докато не загре е. После нямам проблеми. Колата работи много добре. Този проблем го имам единствено ако са минали повече от 14 часа без да съм я Каръл. Възможно ли е проблема да е в горивния филтър,него несъм го сменял ,незнам в какво състояние е . Колата я взех на скоро.Благодаря ви!
Съжалявам че не дадох по точна информация! Колата е БМВ 540 бензин 2001г.. Сутрин като я запаля първите пъти ми загасва а след това работи но прекъсва и така е докато не загре е. После нямам проблеми. Колата работи много добре. Този проблем го имам единствено ако са минали повече от 14 часа без да съм я Каръл. Възможно ли е проблема да е в горивния филтър,него несъм го сменял ,незнам в какво състояние е . Колата я взех на скоро.Благодаря ви!
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: проблем при запалването
Сменете бензиновия филтър няма да навреди, трябва да е с вграден регулатор на налягане и при дълъг престой няма да има налягане на бензина на винтила на рейката ако е от филтъра, и при първо палене трябва да върти повече мотора. Сега за прекъсването докато загрее си трябва диагностика, за да се види проблема. Успех !
Re: вентилатора за климатика
Здравейте, някой може ли да ми помогне, имам проблем с вентилатора на климатика, работи на пълна мошност непрекъснато дори и при изгасена кола, трябва да махна клемите на лакомулатора или да откача буксата на вентилатора за да спре, каква може да е причината за да не иска да спира
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: проблем при запалването
Ако става въпрос за вентилатора в купето, под кората откъм пасажерската страна има една джаджа "таралеж" - най-вероятно се нуждае от подмяна/ремонт.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: проблем при запалването
не става въпрос за перката на климатика която е пред радиатора на колата
Re: проблем при запалването
"Не става въпрос за ..."
е почти точно обратното на
"Не, става въпрос за ...".
е почти точно обратното на
"Не, става въпрос за ...".
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: проблем при запалването
На е30-ту в аналогична ситуация проблема беше така наречения пресостат, датчик на линията на климатика...
Успех
Успех

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: проблем при запалването
inkoinkov написа:Не, става въпрос за перката която е пред радиатора на колата.
Този вентилатор не е само за климатика

С колко пина е буксата на вентилатора 3 или 4? Предполагам са 3, ако е така щом продължава да работи на максималната скорост дори и на изгасен двигател, проблема най-вероятно е в самия вентилатор - управлението което е вътре в него.
Re: проблем при запалването
проблема беше в перката , наложи се да я сменя с нова, благодаря на всички за коментарите по темата
Re: проблем при запалването
здравейте колеги!
Търся да си купя лети джанти 16 цола за е 39
някой продава ли или да знае някой да продава
Благодаря!
Търся да си купя лети джанти 16 цола за е 39
някой продава ли или да знае някой да продава
Благодаря!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани