е39: равносметка след 2 години
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: е39: равносметка след 2 години
Аз по Коледа открих едно приложение за смартфон - Fuelio. Не знам някой дали го ползва, но аз реших да пробвам. Започнах на 25-ти декември с нов акумулатор и сега нещата изглеждат така:



Не бях се замислял колко ми струва колата, но никога не съм си мислил, че нещата са толкова смущаващи. И това е при положение, че почти не се кара.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk



Не бях се замислял колко ми струва колата, но никога не съм си мислил, че нещата са толкова смущаващи. И това е при положение, че почти не се кара.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Martin_pandarski
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.05.2015
- Местоположение: София, кв. Лозенец
- Пол: Мъж
- Кара: 98' E39 520i, 99' CLK 200
- Мечтае да кара: E63 с четири пушкала
Re: е39: равносметка след 2 години
Искам и аз да се похваля с моите ремонти
От 4 месеца имам 520i 97 и за този период съм сменил :
- Предни тампони на носачите
- Задни носачи, тампони, шарнири и биалетки
- Ревизиран ванос
- Ново моторче за чистачки
- Нов радиатор
- Машинки за прозорците - 2 бройки
- Нови стопове и волан
- Нова хидравлична помпа
С това темпо ще ми излезе златна, но поне новите части ще са й до живот

- Предни тампони на носачите
- Задни носачи, тампони, шарнири и биалетки
- Ревизиран ванос
- Ново моторче за чистачки

- Нов радиатор
- Машинки за прозорците - 2 бройки
- Нови стопове и волан
- Нова хидравлична помпа
С това темпо ще ми излезе златна, но поне новите части ще са й до живот

Yes, money can't buy you happiness but it's more comfortable to cry in a BMW than in a bicycle 

Re: е39: равносметка след 2 години
Равносметка за 4 години БМВ Е39 540i:
Фейслифт фарове и стопове,
М волан с преправката му,
карбонов интериор,
афтър навигация и камера за заден ход,
хроматични огледала,
щори на вратите,
светеща топка за скоростен лост,
М пакет Асен,
джанти М 17,
доста гуми, масла, филтри, ролки, ремъци,
предни и задни амортисьори, носачи, тампони, биалетки
2 пъти щанга с накрайници,
стабилизираща щанга на повече милиметри,
спирачни дискове и накладки,
ламбда сонди, датчик разпр. вал, датчик колянов вал, детонационни датчици,
водна помпа, термостат веднъж оригинален, веднъж от М60 с преправката му, тръба от водна помпа до отзад,
клапан картерни газове 2 пъти, маслен сепаратор,
смяна на гарнитури глави, капаци клапани,
бензинова помпа,
2 пъти акумулатор,
датчик положение дроселова клапа,
гарнитури всмукателни колектори и всички производни, разни маркучлета, в които е вложена много мисъл, за да не може други освен от Германия след седмица,
гофриран маркуч след дебитомер,
ромбоиден ключ с транспондер разни релета, 4 полюсни свещи, бобини
виско, температурен датчик двигател, темп. датчик борд...
100% има още много неща за изброяване.
Със сигурност не бих казал, че колата ми е кой знае колко поддържана, стегната или перфектно изглеждаща, но с такъв кеф я карам вече 4 години, че равносметката ми е, че съм на плюс.

Фейслифт фарове и стопове,
М волан с преправката му,
карбонов интериор,
афтър навигация и камера за заден ход,
хроматични огледала,
щори на вратите,
светеща топка за скоростен лост,
М пакет Асен,
джанти М 17,
доста гуми, масла, филтри, ролки, ремъци,
предни и задни амортисьори, носачи, тампони, биалетки
2 пъти щанга с накрайници,
стабилизираща щанга на повече милиметри,
спирачни дискове и накладки,
ламбда сонди, датчик разпр. вал, датчик колянов вал, детонационни датчици,
водна помпа, термостат веднъж оригинален, веднъж от М60 с преправката му, тръба от водна помпа до отзад,
клапан картерни газове 2 пъти, маслен сепаратор,
смяна на гарнитури глави, капаци клапани,
бензинова помпа,
2 пъти акумулатор,
датчик положение дроселова клапа,
гарнитури всмукателни колектори и всички производни, разни маркучлета, в които е вложена много мисъл, за да не може други освен от Германия след седмица,
гофриран маркуч след дебитомер,
ромбоиден ключ с транспондер разни релета, 4 полюсни свещи, бобини
виско, температурен датчик двигател, темп. датчик борд...
100% има още много неща за изброяване.
Със сигурност не бих казал, че колата ми е кой знае колко поддържана, стегната или перфектно изглеждаща, но с такъв кеф я карам вече 4 години, че равносметката ми е, че съм на плюс.

48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани