проблем с набирането
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с набирането
колата е 530д 180кс ,ръчка 99г. от както я купих от джамбазите които ми я пробутаха колата някак не набира както би трябвало, но достига висока скорост. Доста изчетох по форумите ,на мн. места бях на диагностика но нищо не излизаше и винаги ми казваха че сиг е от дюзите или турбото. от форума прочетохче може да е от " електромагнитен клапан" и се заиграх да го сменя . така видях че тумбестото казанче което било за вакум е счупено и затова го махнах. свързах маркучите директно към клапана и го свързах към буксата , запалих колата и тръгнах но колата вървеше даже по зле , след това изключих буксата и я пробвах пак този път си вървеше както трябва ... до днес . сутринта тръгнах за работа и колата пак си беше кактро преди
някой да има някаква представа дали клапана който смених се е прецакал отново ? някой да има някаква идея изобщо ???? ако сложа от друг модел .. дали ще тръгне ??? където и да ходя по сервизите само ми взимат парите .. тотално ми писна

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: проблем с набирането
Смени вакум резервоара със здрав и подмени всички вакум маркучи!
Пуши ли доста черно?
Пуши ли доста черно?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с набирането
nioks написа:колата е 530д 180кс ,ръчка 99г. от както я купих от джамбазите които ми я пробутаха колата някак не набира както би трябвало, но достига висока скорост. Доста изчетох по форумите ,на мн. места бях на диагностика но нищо не излизаше и винаги ми казваха че сиг е от дюзите или турбото. от форума прочетохче може да е от " електромагнитен клапан" и се заиграх да го сменя . така видях че тумбестото казанче което било за вакум е счупено и затова го махнах. свързах маркучите директно към клапана и го свързах към буксата , запалих колата и тръгнах но колата вървеше даже по зле , след това изключих буксата и я пробвах пак този път си вървеше както трябва ... до днес . сутринта тръгнах за работа и колата пак си беше кактро прединякой да има някаква представа дали клапана който смених се е прецакал отново ? някой да има някаква идея изобщо ???? ако сложа от друг модел .. дали ще тръгне ??? където и да ходя по сервизите само ми взимат парите .. тотално ми писна
Доколкото разбирам си изключил буксата на електромагнитният клапан, който управлява актуатора на турбината и колата е тръгнала добре- ако е така, дори не си се докоснал до възможностите на този двигател и определено има някакъв проблем, но чрез гадаене няма да се разреши.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: проблем с набирането
Закарай колата на някой който знае какво да гледа , гледат се живи данн и в движение ! Може да са много работи .
Re: проблем с набирането
днес смених това клапанче с друго от една морга и с свързана букса резултата беше " wow" лошото е че турбото много свисти и точно преди 10-15 мин от надуване избуши скобата която свързва трабите от кулера .... също така когато колата запали и потегля се чува как турбото надува колата я няма НИКАКВА .. никаква реакция едвам ускорява , но след няколко минути се започва едно откачено набиране . докато е наконтакт се чува някакво особено жужене от към мотора. пределно ясно ми е че колата трябва да бъде прегледана от някого , замисала на тази тема е ако някой който го е претърпял тва вече да сподели нш ... няма да е лошо и да ми се предложи КЪДЕ да я закарам . имам майстор но той не мисля че чак толкоз ги чатка тези работи :/
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани