Е39 2.5 тдс трудно пали :(

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.12.2014
Местоположение: къде ли не
Пол: Мъж
Кара: BMW E39

Е39 2.5 тдс трудно пали :(

Мнение от duff » 20 Апр 2016, 20:51

Колеги здравейте
Проблема е трудно палене... колата нямаше ядове превараше ключа студена/топла, докато не спука главата и реших след като ще сменям главата да сменя и веригите сменихме, нагласихме и колата от тогава пали много трудно.... закачахме я на комп показваше висока температура на нафтата, вчера смених датчика в ГНП-то и леко се пооправи по лесно пали, но пак е кюфкане (преди това много трудно палеше и направо от въртене мореше акомулатора). Ако има някакво значение дебитомера не работи и може и да се лъжа, но колата върви добре и в един момент започва повече да реве отколкото да върви :(
Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем моля до помага :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 21.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 и е39
Мечтае да кара: всичко сьс задно
Детайли за колата: да има V12 под капака

Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(

Мнение от BLUE_999 » 21 Апр 2016, 8:04

Дебитомера ако е издухал не трябва да имаш проблем с паленето...мисля че проблема ти е в центровката на помпата закачете я пак на диагностика да видите какво ще излезе
колата с предно е като жена с малки цици вьрши работа но не доставя удоволствие :mhihi:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(

Мнение от Zubcho » 24 Апр 2016, 9:04

И си смени дебитомера, защото сега си на фабрични карти и харчи с 2л повече на 100 и върви по-малко.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.12.2014
Местоположение: къде ли не
Пол: Мъж
Кара: BMW E39

Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(

Мнение от duff » 24 Апр 2016, 21:42

и аз това мисля да направя колега, но първо да си оправя паленето :( иначе чета ТДС много хора не го уважават.....

махнах буксата от температурния датчик на главата и колата започна да пали и да върви сравнително много по-добре, (защото отчита, че е студена), но стрелката на таблото не ми работи и замислям да видя схема на датчика и да изолирам жицата към ГНП-то ;) след това ще потърся дебитомер.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(

Мнение от Tipche » 26 Апр 2016, 8:30

Нормално да върви с откачен датчик помпата пълни яко нафта ,един вид постояно е на смукач ,ходи някои да ти направи качествена настроика на помпата и на вала горе ,че явно не е зацепена веригата от помпата до вала както трябва ,следваи логиката преди това е палела сега не пали ,а само вериги си сменял ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 10.08.2007
Местоположение: Plovdiv
Кара: Е60/LCI
Мечтае да кара: 760

Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(

Мнение от jeremeto » 26 Апр 2016, 20:27

Центровка...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(

Мнение от Zubcho » 27 Апр 2016, 9:50

М51 двигателя не го обичат, защото много лесно изпуска гарнитура и цепи глава. Аз лично 2 пъти отварях мотора, като 1 път беше страшно тежка повреда, втория път духна гарнитура, защото не бяха стегнати правилно болтовете на главата.

До третия път не стигнах, защото ми писна и продадох колата. То бива бива мазохизъм ама просто ми омръзна. Да вярно бях пуснал повече налягане да прави турбото, но 1.4 при заводско 1.2 не е кой знае колко повече според мен. Факт, че в момента новия собственик си кара колата и е доволен. Казва, че харчела 10 в града и 7 извън, а аз все се въртях около 12.5 в София и 8.5 - 9 извън града. И не ме разбирайте погрешно, карах си супер икономично и изобщо не съм се раздавал. Просто в един момент ти писва да правиш ремонти за по 500-800лв през 2-3г.

Та по темата. Нямаш правилна центровка както каза колегата по-горе. Трябва да се презацепи всичко и ще започне да ти пали. Ако си в София и ти трябва майстор, който е надежден, мога да оставя координати тук на един.

Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook