E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
До колкото ми е известно, за да си обучат ключ има 2 варианта:
1. През OBD II порта
2. През CAS модула
Затова ми е интересно, дали JB4-ката може да е 1 вид защита донякъде
1. През OBD II порта
2. През CAS модула
Затова ми е интересно, дали JB4-ката може да е 1 вид защита донякъде

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако не е запален двигателя всичко си работи, дори да не е спряно JB4. Ако искаш да я четеш запалена трябва да се спира. Така че силно се съмнявам да е някаква пречка за кражба. По повод опциите на JB4:
Аз ползвам бууст на горивото и бууст таргет на маслото с включена опция 4-1.
6-5 е опцията по подразбиране. За да не ти мести странциите трябва 6-6 или 6-7, но работят само със CIC.
Сложил съм лимит 10psi на 1-ва и 12psi на втора.
Аз ползвам бууст на горивото и бууст таргет на маслото с включена опция 4-1.
6-5 е опцията по подразбиране. За да не ти мести странциите трябва 6-6 или 6-7, но работят само със CIC.
Сложил съм лимит 10psi на 1-ва и 12psi на втора.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Ако не е запален двигателя всичко си работи, дори да не е спряно JB4. Ако искаш да я четеш запалена трябва да се спира. Така че силно се съмнявам да е някаква пречка за кражба. По повод опциите на JB4:
Аз ползвам бууст на горивото и бууст таргет на маслото с включена опция 4-1.
6-5 е опцията по подразбиране. За да не ти мести странциите трябва 6-6 или 6-7, но работят само със CIC.
Сложил съм лимит 10psi на 1-ва и 12psi на втора.
На кой мап я караш?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a написа:
На кой мап я караш?
На 5-та карта карам основно.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:vanka7a написа:
На кой мап я караш?
На 5-та карта карам основно.
Колко макс. PSI достига? Имаш ли downpipes?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a написа:nero_ написа:vanka7a написа:
На кой мап я караш?
На 5-та карта карам основно.
Колко макс. PSI достига? Имаш ли downpipes?
Зимата държи 16psi, лятото 14-15 според това колко е горещо. Прави първоначален овърбууст с около 0.5-1 над тези стойности и после ги задържа. Колата е без модификации.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:vanka7a написа:nero_ написа:vanka7a написа:
На кой мап я караш?
На 5-та карта карам основно.
Колко макс. PSI достига? Имаш ли downpipes?
Зимата държи 16psi, лятото 14-15 според това колко е горещо. Прави първоначален овърбууст с около 0.5-1 над тези стойности и после ги задържа. Колата е без модификации.
Това доказва едно - в България горивата са сравнително добри


Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
По информация от чужди форуми турбините ги бива до към 18. Доста ми тракат гейтовете, така че май ще се разделям с тях скоро така или иначе 

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:По информация от чужди форуми турбините ги бива до към 18. Доста ми тракат гейтовете, така че май ще се разделям с тях скоро така или иначе
Ще ги рециклираш или направо по- големи?

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не знам да могат да се рециклират. Мен турбините са ми добре, проблема са гейтовете (адската глупост от страна на БМВ, заради 2 тракащи ламарини да се сменя здраво турбо). Колебая се между 2 нови ОЕМ или да преглътна срама от звуците идващи от колата и да си я карам така докато не се появят реални проблеми. По-големи не искам, защото респонса ми е по-важен от мощността - иначе казано предпочитам завои пред летища и светофари 

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мисля, че ги правят, говори с някой сервиз за турбини. До колкото си спомням, на колегата Devent (Валентин) му ги бяха правили.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колега, турбините могат да ти ги направят на няколко места. Мога да ти препоръчам, но да не излезе като реклама. Ако искаш на ЛС да ти кажа къде. Правят много хибриди - променят дизайна на лопатки, фрезоват тялото, правят чудеса. Настройват, балансират и т.н.
Цената за двете идва към 1600 лева за хибриди ако си спомянм правилно. За мен лично това е мястото, но всеки сам си преценява.
Въпроса е, че много гадно се свалят и най-вече качват на колата тези муцунчета
Аз не съм с JB4 а с MHD. В момента карам на малко по-агресивни настройки (stage2), но нещо не ме радва за всекидневно каране. Твърде рязка е. Също съм ограничил на първа и втора boost-a на 11 и 13 psi. Принципно държа пик на 18-19psi но може и да има някаква грешка с -0.5 / -1 заради софтуера.
Цената за двете идва към 1600 лева за хибриди ако си спомянм правилно. За мен лично това е мястото, но всеки сам си преценява.
Въпроса е, че много гадно се свалят и най-вече качват на колата тези муцунчета

Аз не съм с JB4 а с MHD. В момента карам на малко по-агресивни настройки (stage2), но нещо не ме радва за всекидневно каране. Твърде рязка е. Също съм ограничил на първа и втора boost-a на 11 и 13 psi. Принципно държа пик на 18-19psi но може и да има някаква грешка с -0.5 / -1 заради софтуера.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:По информация от чужди форуми турбините ги бива до към 18. Доста ми тракат гейтовете, така че май ще се разделям с тях скоро така или иначе
11657585745 - Wastegate Actuator - Front https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 657585745/
11657585746 - Wastegate Actuator - Rear https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 657585746/
Това няма ли да ти свърши работа (с номерата може и при БГ дилърите)?

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Интересна информация, благодаря! Мен в популярен БМВ сервиз в София ми казаха, че не подлежи на успешен ремонт и да се насоча към нови турбини (има нов дизайн на лостовете на гейтовете), които са на добра цена - около 2400 излизат.
Тъпото е, че наистина е труден демонтажа и монтажа и така и така се свалят, не си заслужава да се правят само гейтовете. Колега milu4uk, може ли информация за сервиза, който спомена?
Реално аз ползвам lagfix опцията на JB4 и в момента не ми тракат, но пък така е малко по-лагава колата. Интересното е, че ако демонтирам JB4 гейтовете не се чуват.... а уж е с подобрена логика на действие
Има ли някой във форума с хибриди и заслужава ли си изобщо?
Тъпото е, че наистина е труден демонтажа и монтажа и така и така се свалят, не си заслужава да се правят само гейтовете. Колега milu4uk, може ли информация за сервиза, който спомена?
Реално аз ползвам lagfix опцията на JB4 и в момента не ми тракат, но пък така е малко по-лагава колата. Интересното е, че ако демонтирам JB4 гейтовете не се чуват.... а уж е с подобрена логика на действие

Има ли някой във форума с хибриди и заслужава ли си изобщо?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани