е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
dextuar написа:ND1 написа:Говорих си там с един пич, неговата е90ка 320д с махнат ДПФ е изкарала 130КW на мотора(т.е. 213 коня на мотор).
Колега, това е прекалено много, ако говорим за М47 със 163кс. В Адлер бяха правили една такава 320д от 163 кс бяха я докарали до 210 по желание на клиента, но определено казаха, че СИЛНО НЕ препоръчват толкова агресивен ремап и то с това турбо, дори съединителят се беше предал по време на тестването. При тези 213кс със сигурност минава 410 NM. Кофти за новия собственик, ако и той продължава да я кара така... Аз лично не бих купил кола, за която знам, че е с ремап, въпреки че не всеки го прави, за да е рейсер, но мисля, че в БГ това е по-скоро изключението...
Да, прав си колега.Аз не се изразих правилно или по-точно имах друго в предвид.Той каза, че след махане на ДПФ и всичките му там катализатори, изключване на ЕГР и ремап е изкарала даже 130KW на мотор, в последствие са я намалили до 120KW т.е около 200к.с. което вече е абсолютно оптимално,(тъй като наистина при 130KW е правилно това което казваш че, натоварването на частите е доста голямо).При 120KW на мотора, ако автомобила е в добро здраве и редовно се обслужва "на време"(имайте в предвид, че след ремапа, трябва консумативите малко по-рано да се сменят, на около 9000 км, т.е. не да се чака последния момент), няма никакъв проблем.Ремап с махане и без махане на ДПФ има разлика, това исках да кажа

п.п.Аз ремонтирах турбо преди 2 години, на 150к км (реални) т.е като беше си напълно сток и я обслужвах само в официален дилър на БМВ.Филмът с турбото е малко неприятен наистина, но в крайна сметка всичко си е до автомобил, поддръжка и стил на каране и разбира се и късмет(по мое мнение де !).Познавам хора с е90-ки 320Д М47, които са ремапнали на 300к(реални) и сега автомобилите им са по 500 000-600 000 км, и нямат никакъв проблем



п.п.2. Старият ми автомобил беше ауди а4 1.8Т продадох я на 450 000, и не съм ремонтирал турбо при положение, че очаквах в някакъв момент да стане-късмет

- valeri_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 25.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 328i touring 13g.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
ND1 написа:dextuar написа:ND1 написа:Говорих си там с един пич, неговата е90ка 320д с махнат ДПФ е изкарала 130КW на мотора(т.е. 213 коня на мотор).
Колега, това е прекалено много, ако говорим за М47 със 163кс. В Адлер бяха правили една такава 320д от 163 кс бяха я докарали до 210 по желание на клиента, но определено казаха, че СИЛНО НЕ препоръчват толкова агресивен ремап и то с това турбо, дори съединителят се беше предал по време на тестването. При тези 213кс със сигурност минава 410 NM. Кофти за новия собственик, ако и той продължава да я кара така... Аз лично не бих купил кола, за която знам, че е с ремап, въпреки че не всеки го прави, за да е рейсер, но мисля, че в БГ това е по-скоро изключението...
Да, прав си колега.Аз не се изразих правилно или по-точно имах друго в предвид.Той каза, че след махане на ДПФ и всичките му там катализатори, изключване на ЕГР и ремап е изкарала даже 130KW на мотор, в последствие са я намалили до 120KW т.е около 200к.с. което вече е абсолютно оптимално,(тъй като наистина при 130KW е правилно това което казваш че, натоварването на частите е доста голямо).При 120KW на мотора, ако автомобила е в добро здраве и редовно се обслужва "на време"(имайте в предвид, че след ремапа, трябва консумативите малко по-рано да се сменят, на около 9000 км, т.е. не да се чака последния момент), няма никакъв проблем.Ремап с махане и без махане на ДПФ има разлика, това исках да кажа
п.п.Аз ремонтирах турбо преди 2 години, на 150к км (реални) т.е като беше си напълно сток и я обслужвах само в официален дилър на БМВ.Филмът с турбото е малко неприятен наистина, но в крайна сметка всичко си е до автомобил, поддръжка и стил на каране и разбира се и късмет(по мое мнение де !).Познавам хора с е90-ки 320Д М47, които са ремапнали на 300к(реални) и сега автомобилите им са по 500 000-600 000 км, и нямат никакъв проблемВ крайна сметка божа работа е, човек не може да гадае какъв ще му е късмета, какво може да се случи на автомобила му и прочие.Турбини се сменят днеска и нощеска както се казва, важното е както казва Криско "да сме живи и здрави"
![]()
![]()
п.п.2. Старият ми автомобил беше ауди а4 1.8Т продадох я на 450 000, и не съм ремонтирал турбо при положение, че очаквах в някакъв момент да стане-късмет
Колега,всичко е добре ,но има някаква грешка в сметките.120KW×1.36=163к.с. т.е. това е мощността преди ремапа.Поздрави.
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
valeri_bmw написа:ND1 написа:dextuar написа:ND1 написа:Говорих си там с един пич, неговата е90ка 320д с махнат ДПФ е изкарала 130КW на мотора(т.е. 213 коня на мотор).
Колега, това е прекалено много, ако говорим за М47 със 163кс. В Адлер бяха правили една такава 320д от 163 кс бяха я докарали до 210 по желание на клиента, но определено казаха, че СИЛНО НЕ препоръчват толкова агресивен ремап и то с това турбо, дори съединителят се беше предал по време на тестването. При тези 213кс със сигурност минава 410 NM. Кофти за новия собственик, ако и той продължава да я кара така... Аз лично не бих купил кола, за която знам, че е с ремап, въпреки че не всеки го прави, за да е рейсер, но мисля, че в БГ това е по-скоро изключението...
Да, прав си колега.Аз не се изразих правилно или по-точно имах друго в предвид.Той каза, че след махане на ДПФ и всичките му там катализатори, изключване на ЕГР и ремап е изкарала даже 130KW на мотор, в последствие са я намалили до 120KW т.е около 200к.с. което вече е абсолютно оптимално,(тъй като наистина при 130KW е правилно това което казваш че, натоварването на частите е доста голямо).При 120KW на мотора, ако автомобила е в добро здраве и редовно се обслужва "на време"(имайте в предвид, че след ремапа, трябва консумативите малко по-рано да се сменят, на около 9000 км, т.е. не да се чака последния момент), няма никакъв проблем.Ремап с махане и без махане на ДПФ има разлика, това исках да кажа
п.п.Аз ремонтирах турбо преди 2 години, на 150к км (реални) т.е като беше си напълно сток и я обслужвах само в официален дилър на БМВ.Филмът с турбото е малко неприятен наистина, но в крайна сметка всичко си е до автомобил, поддръжка и стил на каране и разбира се и късмет(по мое мнение де !).Познавам хора с е90-ки 320Д М47, които са ремапнали на 300к(реални) и сега автомобилите им са по 500 000-600 000 км, и нямат никакъв проблемВ крайна сметка божа работа е, човек не може да гадае какъв ще му е късмета, какво може да се случи на автомобила му и прочие.Турбини се сменят днеска и нощеска както се казва, важното е както казва Криско "да сме живи и здрави"
![]()
![]()
п.п.2. Старият ми автомобил беше ауди а4 1.8Т продадох я на 450 000, и не съм ремонтирал турбо при положение, че очаквах в някакъв момент да стане-късмет
Колега,всичко е добре ,но има някаква грешка в сметките.120KW×1.36=163к.с. т.е. това е мощността преди ремапа.Поздрави.
120x1.36=163/0.83=196,38 0.83 е важен коефицент, и аз не го знаех го скоро

В сток извади 100KW на мотора, като го изчислиш 100*1.36=136/0.83=163, което си е нормата
Поздрави

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
ам....кооо? Това с 0.83 или някой те пързаля или нещо не си доразбрал. Ако това 0.83 е заради фрикционни загуби, то въпросните коне са на колелата, а не на мотора, както ти казваш.
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
1 kW = 1.34102209 hp (120 kW = 160.9226508 hp или 161 hp )
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Satanism написа:ам....кооо? Това с 0.83 или някой те пързаля или нещо не си доразбрал. Ако това 0.83 е заради фрикционни загуби, то въпросните коне са на колелата, а не на мотора, както ти казваш.
Ще проверя, може и аз нещо да не съм разбрал наистина.Със сигурност имам дино графика с разпечатка и мощността е 194хп и 405нм
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
ND1 написа:Satanism написа:ам....кооо? Това с 0.83 или някой те пързаля или нещо не си доразбрал. Ако това 0.83 е заради фрикционни загуби, то въпросните коне са на колелата, а не на мотора, както ти казваш.
Ще проверя, може и аз нещо да не съм разбрал наистина.Със сигурност имам дино графика с разпечатка и мощността е 194хп и 405нм
Диното на Тони ( келеша) мери на колела в киловати ...така че стойностите са на колелата..този коефициент за да си сметнеш конете на мотор...но е субективно.

- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
choio написа:ND1 написа:Satanism написа:ам....кооо? Това с 0.83 или някой те пързаля или нещо не си доразбрал. Ако това 0.83 е заради фрикционни загуби, то въпросните коне са на колелата, а не на мотора, както ти казваш.
Ще проверя, може и аз нещо да не съм разбрал наистина.Със сигурност имам дино графика с разпечатка и мощността е 194хп и 405нм
Диното на Тони ( келеша) мери на колела в киловати ...така че стойностите са на колелата..този коефициент за да си сметнеш конете на мотор...но е субективно.
Да, точно така, прав си ! Бил съм в грешка, извинявам се, така или иначе това много не променя нещата които написах по-горе.От това което разбрах със сигурност, един ремап на 190-200 коня си абсолютно оптимално нещо, стига колата ти да е в кондиция


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
ND1 написа:п.п.2. Старият ми автомобил беше ауди а4 1.8Т продадох я на 450 000, и не съм ремонтирал турбо при положение, че очаквах в някакъв момент да стане-късмет
Сподели след като направиш ремапа как е в сравнение с аудито. Един колега със същия мотор пак с А4 направо разцепи една е90 м47 на 200 коня ремапната...
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
dextuar написа:ND1 написа:п.п.2. Старият ми автомобил беше ауди а4 1.8Т продадох я на 450 000, и не съм ремонтирал турбо при положение, че очаквах в някакъв момент да стане-късмет
Сподели след като направиш ремапа как е в сравнение с аудито. Един колега със същия мотор пак с А4 направо разцепи една е90 м47 на 200 коня ремапната...
Според мен, ако говорим за АУГ мотора(мисля, че така се водеше) който е 150 коня, стандартния ремап им е на 180 коня, e по-слабо от 320Д М47 със стандартен ремап на 190.Съвсем друг е въпроса, че 1.8Т има много потенциал и е напълно възможно да има някой скрит жокер и затова такава да е била разликата


Поздрави
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Колега, а колко парички ти излезе ремапа? И въобще колко е средната цена за тая услуга?
- A9A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
armagedon_762002 написа:1 kW ~ 1.34102209 hp (120 kW = 160.9226508 hp или 161 hp )
1 kW ~ 1.359621617 ps -> 120 kW ~ 163.154594077 ps
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Точно 163ps не hp
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
От днес и аз съм чипосан
Има си разлика на 2500 много залепва за седалката.
Stock колата извади 169 коня и 374 нютона - със затапен егр и права генерация.
След намесата стана 201.6 и 477 нютона,колата е с ръчни скорости.
За разход и други впечатления ми е рано да кажа още.

Има си разлика на 2500 много залепва за седалката.
Stock колата извади 169 коня и 374 нютона - със затапен егр и права генерация.
След намесата стана 201.6 и 477 нютона,колата е с ръчни скорости.
За разход и други впечатления ми е рано да кажа още.
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
2707E91 написа:От днес и аз съм чипосан![]()
Има си разлика на 2500 много залепва за седалката.
Stock колата извади 169 коня и 374 нютона - със затапен егр и права генерация.
След намесата стана 201.6 и 477 нютона,колата е с ръчни скорости.
За разход и други впечатления ми е рано да кажа още.
Браво колега !!!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани