E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 18 Апр 2016, 14:32

До колкото ми е известно, за да си обучат ключ има 2 варианта:

1. През OBD II порта
2. През CAS модула

Затова ми е интересно, дали JB4-ката може да е 1 вид защита донякъде :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 21 Апр 2016, 10:24

Ако не е запален двигателя всичко си работи, дори да не е спряно JB4. Ако искаш да я четеш запалена трябва да се спира. Така че силно се съмнявам да е някаква пречка за кражба. По повод опциите на JB4:

Аз ползвам бууст на горивото и бууст таргет на маслото с включена опция 4-1.

6-5 е опцията по подразбиране. За да не ти мести странциите трябва 6-6 или 6-7, но работят само със CIC.

Сложил съм лимит 10psi на 1-ва и 12psi на втора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 21 Апр 2016, 12:49

nero_ написа:Ако не е запален двигателя всичко си работи, дори да не е спряно JB4. Ако искаш да я четеш запалена трябва да се спира. Така че силно се съмнявам да е някаква пречка за кражба. По повод опциите на JB4:

Аз ползвам бууст на горивото и бууст таргет на маслото с включена опция 4-1.

6-5 е опцията по подразбиране. За да не ти мести странциите трябва 6-6 или 6-7, но работят само със CIC.

Сложил съм лимит 10psi на 1-ва и 12psi на втора.


На кой мап я караш?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 21 Апр 2016, 12:56

vanka7a написа:
На кой мап я караш?


На 5-та карта карам основно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 21 Апр 2016, 13:26

nero_ написа:
vanka7a написа:
На кой мап я караш?


На 5-та карта карам основно.


Колко макс. PSI достига? Имаш ли downpipes?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 21 Апр 2016, 14:23

vanka7a написа:
nero_ написа:
vanka7a написа:
На кой мап я караш?


На 5-та карта карам основно.


Колко макс. PSI достига? Имаш ли downpipes?


Зимата държи 16psi, лятото 14-15 според това колко е горещо. Прави първоначален овърбууст с около 0.5-1 над тези стойности и после ги задържа. Колата е без модификации.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 21 Апр 2016, 14:38

nero_ написа:
vanka7a написа:
nero_ написа:
vanka7a написа:
На кой мап я караш?


На 5-та карта карам основно.


Колко макс. PSI достига? Имаш ли downpipes?


Зимата държи 16psi, лятото 14-15 според това колко е горещо. Прави първоначален овърбууст с около 0.5-1 над тези стойности и после ги задържа. Колата е без модификации.


Това доказва едно - в България горивата са сравнително добри :yes: Моята я карам на map 2, защото не искам да натоварвам турбините толкова много, а съм сигурен, че на map 5 ще ми дава около 16 PSI :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 21 Апр 2016, 15:21

По информация от чужди форуми турбините ги бива до към 18. Доста ми тракат гейтовете, така че май ще се разделям с тях скоро така или иначе :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 21 Апр 2016, 15:27

nero_ написа:По информация от чужди форуми турбините ги бива до към 18. Доста ми тракат гейтовете, така че май ще се разделям с тях скоро така или иначе :mhihi:


Ще ги рециклираш или направо по- големи? :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 21 Апр 2016, 16:33

Не знам да могат да се рециклират. Мен турбините са ми добре, проблема са гейтовете (адската глупост от страна на БМВ, заради 2 тракащи ламарини да се сменя здраво турбо). Колебая се между 2 нови ОЕМ или да преглътна срама от звуците идващи от колата и да си я карам така докато не се появят реални проблеми. По-големи не искам, защото респонса ми е по-важен от мощността - иначе казано предпочитам завои пред летища и светофари ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 22 Апр 2016, 9:39

Мисля, че ги правят, говори с някой сервиз за турбини. До колкото си спомням, на колегата Devent (Валентин) му ги бяха правили.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от mili4uk » 23 Апр 2016, 10:31

Колега, турбините могат да ти ги направят на няколко места. Мога да ти препоръчам, но да не излезе като реклама. Ако искаш на ЛС да ти кажа къде. Правят много хибриди - променят дизайна на лопатки, фрезоват тялото, правят чудеса. Настройват, балансират и т.н.
Цената за двете идва към 1600 лева за хибриди ако си спомянм правилно. За мен лично това е мястото, но всеки сам си преценява.
Въпроса е, че много гадно се свалят и най-вече качват на колата тези муцунчета :)
Аз не съм с JB4 а с MHD. В момента карам на малко по-агресивни настройки (stage2), но нещо не ме радва за всекидневно каране. Твърде рязка е. Също съм ограничил на първа и втора boost-a на 11 и 13 psi. Принципно държа пик на 18-19psi но може и да има някаква грешка с -0.5 / -1 заради софтуера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 24 Апр 2016, 19:20

nero_ написа:По информация от чужди форуми турбините ги бива до към 18. Доста ми тракат гейтовете, така че май ще се разделям с тях скоро така или иначе :mhihi:


11657585745 - Wastegate Actuator - Front https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 657585745/

11657585746 - Wastegate Actuator - Rear https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 657585746/

Това няма ли да ти свърши работа (с номерата може и при БГ дилърите)?
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от mili4uk » 24 Апр 2016, 19:55

не е там проблема :)
Трябва му това : http://turbolabofamerica.com/bmw-135i-5 ... epair-fix/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 25 Апр 2016, 11:58

Интересна информация, благодаря! Мен в популярен БМВ сервиз в София ми казаха, че не подлежи на успешен ремонт и да се насоча към нови турбини (има нов дизайн на лостовете на гейтовете), които са на добра цена - около 2400 излизат.

Тъпото е, че наистина е труден демонтажа и монтажа и така и така се свалят, не си заслужава да се правят само гейтовете. Колега milu4uk, може ли информация за сервиза, който спомена?

Реално аз ползвам lagfix опцията на JB4 и в момента не ми тракат, но пък така е малко по-лагава колата. Интересното е, че ако демонтирам JB4 гейтовете не се чуват.... а уж е с подобрена логика на действие :dunno:

Има ли някой във форума с хибриди и заслужава ли си изобщо?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook