Температура на мотора в градски условия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Температура на мотора в градски условия
stenlipk написа:Моята вдигаше 105 когато бях с преебана гарнитура на глава.След ремонта повече от 95 градско не вдигам....
E това исках да чуя


Но като знам ,че е почти абитюрент


Вчера се загледах доста ,при външна температура около 20С с вкл климатик ,постоянно варираше около 97-103С, като 103 държи по сфетофарите с леко преместване с отпускане на спирачка

Честно вече спрях да ги гледам тия скрити менюта,ако кривне стрелката ще го мисля тогава


- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Температура на мотора в градски условия
Ами имаше...при извънградско каране със 160-170 започваше да стига до 105 градуса вместо да ги сваля...след известно време сутрин при палене ми правеше маркучите на балони и изби радиатора.Много са относителни нещата при шибаната охл.система на тия коли.не се хвърляй веднага за най-лошото.чисти радиатори,смени водна помпа както са те посъветвали колеги ама гарнитурата я остави за последно хах
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Температура на мотора в градски условия
stenlipk написа:Ами имаше...при извънградско каране със 160-170 започваше да стига до 105 градуса вместо да ги сваля...след известно време сутрин при палене ми правеше маркучите на балони и изби радиатора.Много са относителни нещата при шибаната охл.система на тия коли.не се хвърляй веднага за най-лошото.чисти радиатори,смени водна помпа както са те посъветвали колеги ама гарнитурата я остави за последно хах
Същите са симптомите ( с изключение на студеното надуване сутрин) и ако няма дифузьор на радиатора.
Ще направя едно клипче днес, но вчера при 27-28 външна температура, включен климатик и задръствания ми стоеше на 92-93, като в движение беше на 92, а на място 93. Виското ми е за топъл климат.

Re: Температура на мотора в градски условия
spacepl написа: Виското ми е за топъл климат.
Пламене, това виско няма нищо общо с ОЕМ-а . Да ,така е-за топъл климат е ,но държи мотора по хладен! Правил съм експеримент с такова ново и го подарих на познат,след което сложих оригинално за 480лв и се държи много по-различно , т.е при студено време и старт на двг почти не се чува,леко изфучава за 1-2 сек и това е.....другото фучеше доста (на момчето което го дадох,дори зимата на -10 фучи все едно е 30 градуса) . И мотора наистина го държи около 92-93 градуса.



- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Температура на мотора в градски условия
Да знам, че не е ОЕМ, но някакси не ми се наливат толкова пари вече в колата. Купувам части от средния ценови диапазон и за сега съм доволен. Цената на ОЕМ частите стана малко кофти с този скъп долар, а колата е вече абитюурентка.
Re: Температура на мотора в градски условия
Напълно съм съгласен и не те упреквам по никакъв начин,напълно разбираемо за толкова стари коли вече. Идеята ми беше ,че има разлика в работата и според мен от това държи при теб такива градуси
Друга логика не хващам ,освен че бензиновите винаги си работят на по-висока температура ....а пък осмаците още повече.

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Температура на мотора в градски условия
Колега,как си дал 500 лв за виско
Все още ли има хора,които се опитват да съживят 17 годишните мъртъвци и да наливат пари в тях?Понякога се чудя на хора от форума как си дават последните стотинки за старите кошари...Аз на моята и взимам части от средния диапазон както каза колегата...И съм доволен,защото рано или късно пак ще се счупи.няма смисъл от наливане на големи пари в стари коли...но все пак всеки си знае






Re: Температура на мотора в градски условия
stenlipk написа:Колега,как си дал 500 лв за виско![]()
![]()
Все още ли има хора,които се опитват да съживят 17 годишните мъртъвци и да наливат пари в тях?Понякога се чудя на хора от форума как си дават последните стотинки за старите кошари...Аз на моята и взимам части от средния диапазон както каза колегата...И съм доволен,защото рано или късно пак ще се счупи.няма смисъл от наливане на големи пари в стари коли...но все пак всеки си знае
![]()
Toва е най-малкото което съм дал за колата


- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Температура на мотора в градски условия
качи снимки да видиме този екземпляр 

Re: Температура на мотора в градски условия
stenlipk написа:качи снимки да видиме този екземпляр
По снимките нищо не може да разбереш освен екстрите ,друго си е на живо и на крикче във въздуха

- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: Температура на мотора в градски условия
meha написа:stenlipk написа:Vacheto ,възможно е след смяната на радиатора да е паднала температурата.Ти защо го смени ? Моя изглежда като чисто нов,мия го всяка година отвън и отвътре доста сериозно!
:
Стария ми течеше по малко между казанчето и радиатора. Явно стария е бил позапушен, защото от както съм с новия повече от 92-93(това е на светофара на място) градуса не ми вдига, а тези дни си е доста жега и виското взе да се чува по-често.



28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани