Температура на мотора в градски условия

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от kluna_ » 06 Апр 2016, 7:33

105 v grada
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от meha » 06 Апр 2016, 7:55

stenlipk написа:Моята вдигаше 105 когато бях с преебана гарнитура на глава.След ремонта повече от 95 градско не вдигам....


E това исках да чуя :mhihi: ,симптоми имаше ли ? Или просто държеше тази температура?

:arrow: Vacheto ,възможно е след смяната на радиатора да е паднала температурата.Ти защо го смени ? Моя изглежда като чисто нов,мия го всяка година отвън и отвътре доста сериозно!
Но като знам ,че е почти абитюрент :mhihi: -винаги може да ме изненада с някоя позапушена магистрала в него :dunno:

Вчера се загледах доста ,при външна температура около 20С с вкл климатик ,постоянно варираше около 97-103С, като 103 държи по сфетофарите с леко преместване с отпускане на спирачка :dunno:

Честно вече спрях да ги гледам тия скрити менюта,ако кривне стрелката ще го мисля тогава :mhihi: За сега не е като да не вижда газ от време на време и още се държи мъжката :driving:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от stenlipk » 06 Апр 2016, 10:39

Ами имаше...при извънградско каране със 160-170 започваше да стига до 105 градуса вместо да ги сваля...след известно време сутрин при палене ми правеше маркучите на балони и изби радиатора.Много са относителни нещата при шибаната охл.система на тия коли.не се хвърляй веднага за най-лошото.чисти радиатори,смени водна помпа както са те посъветвали колеги ама гарнитурата я остави за последно хах

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от spacepl » 06 Апр 2016, 11:52

stenlipk написа:Ами имаше...при извънградско каране със 160-170 започваше да стига до 105 градуса вместо да ги сваля...след известно време сутрин при палене ми правеше маркучите на балони и изби радиатора.Много са относителни нещата при шибаната охл.система на тия коли.не се хвърляй веднага за най-лошото.чисти радиатори,смени водна помпа както са те посъветвали колеги ама гарнитурата я остави за последно хах


Същите са симптомите ( с изключение на студеното надуване сутрин) и ако няма дифузьор на радиатора.
Ще направя едно клипче днес, но вчера при 27-28 външна температура, включен климатик и задръствания ми стоеше на 92-93, като в движение беше на 92, а на място 93. Виското ми е за топъл климат.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от meha » 06 Апр 2016, 12:02

spacepl написа: Виското ми е за топъл климат.

Изображение



Пламене, това виско няма нищо общо с ОЕМ-а . Да ,така е-за топъл климат е ,но държи мотора по хладен! Правил съм експеримент с такова ново и го подарих на познат,след което сложих оригинално за 480лв и се държи много по-различно , т.е при студено време и старт на двг почти не се чува,леко изфучава за 1-2 сек и това е.....другото фучеше доста (на момчето което го дадох,дори зимата на -10 фучи все едно е 30 градуса) . И мотора наистина го държи около 92-93 градуса.
:dunno: :dunno: :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от spacepl » 06 Апр 2016, 13:23

Да знам, че не е ОЕМ, но някакси не ми се наливат толкова пари вече в колата. Купувам части от средния ценови диапазон и за сега съм доволен. Цената на ОЕМ частите стана малко кофти с този скъп долар, а колата е вече абитюурентка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от meha » 06 Апр 2016, 13:28

Напълно съм съгласен и не те упреквам по никакъв начин,напълно разбираемо за толкова стари коли вече. Идеята ми беше ,че има разлика в работата и според мен от това държи при теб такива градуси :dunno: Друга логика не хващам ,освен че бензиновите винаги си работят на по-висока температура ....а пък осмаците още повече.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от stenlipk » 06 Апр 2016, 13:32

Колега,как си дал 500 лв за виско :D :D :D Все още ли има хора,които се опитват да съживят 17 годишните мъртъвци и да наливат пари в тях?Понякога се чудя на хора от форума как си дават последните стотинки за старите кошари...Аз на моята и взимам части от средния диапазон както каза колегата...И съм доволен,защото рано или късно пак ще се счупи.няма смисъл от наливане на големи пари в стари коли...но все пак всеки си знае :lol: :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от meha » 06 Апр 2016, 13:40

stenlipk написа:Колега,как си дал 500 лв за виско :D :D :D Все още ли има хора,които се опитват да съживят 17 годишните мъртъвци и да наливат пари в тях?Понякога се чудя на хора от форума как си дават последните стотинки за старите кошари...Аз на моята и взимам части от средния диапазон както каза колегата...И съм доволен,защото рано или късно пак ще се счупи.няма смисъл от наливане на големи пари в стари коли...но все пак всеки си знае :lol: :lol:


Toва е най-малкото което съм дал за колата :mhihi: А и аз не съживявам нищо,а просто поддържам екземпляра,в състоянието дето се броят на пръсти вече такива ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от stenlipk » 06 Апр 2016, 13:44

качи снимки да видиме този екземпляр :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от meha » 06 Апр 2016, 14:16

stenlipk написа:качи снимки да видиме този екземпляр :lalala:


По снимките нищо не може да разбереш освен екстрите ,друго си е на живо и на крикче във въздуха ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от hummer » 06 Апр 2016, 17:32

Еее как няма бутон "LIKE" :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39 520/540
Мечтае да кара: Е39

Re: Температура на мотора в градски условия

Мнение от Vacheto » 06 Апр 2016, 18:52

meha написа:
stenlipk написа:Vacheto ,възможно е след смяната на радиатора да е паднала температурата.Ти защо го смени ? Моя изглежда като чисто нов,мия го всяка година отвън и отвътре доста сериозно!
:

Стария ми течеше по малко между казанчето и радиатора. Явно стария е бил позапушен, защото от както съм с новия повече от 92-93(това е на светофара на място) градуса не ми вдига, а тези дни си е доста жега и виското взе да се чува по-често.
ИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook