Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.11.2011

Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от papi_vinograd » 04 Апр 2016, 22:26

Здрашейте имам с горно упоменатите проблеми губи ми антифриз никаде не тече което ме навежда на гарнитурата на глава но не съм сигурен . Другия е климатика се пуска след 3-4 мин след като го натисна копчето и работи 3-4 мин,а на празен ход докато работи се получава едно колебаене на двигателя и оборотите едвам има мощност да тръгне на дълго не се усеща но в града едвам се оправям колата е ТДС е39

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от Elesar74 » 06 Апр 2016, 9:09

Пуши ли бяло отзад?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.11.2011

Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от papi_vinograd » 06 Апр 2016, 11:27

Не пуши бяло по скоро черно (масло) нз каде отива наливам и изчезва на следващия ден не загрява стои си на 12 часа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от zvetiko » 06 Апр 2016, 17:38

papi_vinograd написа:Здрашейте имам с горно упоменатите проблеми губи ми антифриз никаде не тече което ме навежда на гарнитурата на глава но не съм сигурен . Другия е климатика се пуска след 3-4 мин след като го натисна копчето и работи 3-4 мин,а на празен ход докато работи се получава едно колебаене на двигателя и оборотите едвам има мощност да тръгне на дълго не се усеща но в града едвам се оправям колата е ТДС е39


Колега, провери за наличие на въглероден двуокис в антифриза, за да изключиш главата. Но има тестери за проверка на теч на антифриз. Може да тече по начин, който се хваща трудно- да кажем хващал съм теч от пробката върху ремъка, който го разпрашава и практически почти няма следи/не става въпрос за твоя двигател/.
По отношение на климатика- може да е напълнен неправилно и налягането да е много високо. Другият вариант е прословутата "плочка"- когато започе да дефектира, двигателя не може да държи празни обороти. Може да видиш какво ще стане с оборотите на празен ход при изключен климатик и въртене на волана от крайно до крайно положение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39 520/540
Мечтае да кара: Е39

Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от Vacheto » 06 Апр 2016, 18:56

На мен ми губеше по едно време антифриз от една тапа на блока, отзад над стартера някъде. Не го бях видял там докато не свалихме главата преди няколко дни.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.11.2011

Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от papi_vinograd » 07 Апр 2016, 19:21

zvetiko написа:
papi_vinograd написа:Здрашейте имам с горно упоменатите проблеми губи ми антифриз никаде не тече което ме навежда на гарнитурата на глава но не съм сигурен . Другия е климатика се пуска след 3-4 мин след като го натисна копчето и работи 3-4 мин,а на празен ход докато работи се получава едно колебаене на двигателя и оборотите едвам има мощност да тръгне на дълго не се усеща но в града едвам се оправям колата е ТДС е39


Колега, провери за наличие на въглероден двуокис в антифриза, за да изключиш главата. Но има тестери за проверка на теч на антифриз. Може да тече по начин, който се хваща трудно- да кажем хващал съм теч от пробката върху ремъка, който го разпрашава и практически почти няма следи/не става въпрос за твоя двигател/.
По отношение на климатика- може да е напълнен неправилно и налягането да е много високо. Другият вариант е прословутата "плочка"- когато започе да дефектира, двигателя не може да държи празни обороти. Може да видиш какво ще стане с оборотите на празен ход при изключен климатик и въртене на волана от крайно до крайно положение.
На празен ход без климатик колата работи перфектно за пълнене беше на половина напълнен и пак така правеше напълних го с надеждата да се оправи но уви не стана . Днеска забелязах че маркучите са твърди не е ли признак за гарнитура на главата ? Колата иначе без климатик няма никакъв проблем нито с разхода нито с вървежа ще видя другата седмица да ми проверят за течове случайно .

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.11.2011

Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от papi_vinograd » 08 Апр 2016, 14:20

Днеска пробвах как стои да завъртя пълен ляв пълен десен не си промени оборотите и звука .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от zvetiko » 08 Апр 2016, 18:34

На празен ход без климатик колата работи перфектно за пълнене беше на половина напълнен и пак така правеше напълних го с надеждата да се оправи но уви не стана .


Колега, ти си написал отговора- климатика не е напълнен правилно. Преди пълнене трябва да се вакумира, да се провери дали вакума се задържа и след това да се налее точното количество фреон. Най-добре процедурата се извършва с автоматизиран апарат за тази цел- да кажем на Бош. Ако обезвъздушаването е правено с преработен компресор на хладилник и пълненето с майсторски усет, резултата е подобен на описаният. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.11.2011

Re: Проблем с загуба на антифриз и проблем с климатика.

Мнение от papi_vinograd » 08 Апр 2016, 18:49

Благодаря колеги , другата седмица ще мина в два сервиза да ми проверят за течове и да ми го заредят правилно климатика дано от това да се оправи климатика .

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook