Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Markus написа:Колеги, как мога да разбера някой бушон дали е изгорял ? Че не съм много запознат. Благодаря предварително
Като ги провериш например

- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
И аз да се включа - вчера след работа въртя ключа и няма никой. Подадоха ми ток и запалих. Карах около 15 км до вкъщи.
Днес сутринта даже и не поиска да се отключи и се наложи с ключа да отворя вратата. Явно беше съвсем паднал.
Преди 2 месеца купих нов акумулатор 100hA, смених реле на алтернатор и IBS сензора втора ръка от една морга, спря да бие грешки и всичко беше наред до вчера
Като се прибера ще се занимавам. С какво да започна?
Днес сутринта даже и не поиска да се отключи и се наложи с ключа да отворя вратата. Явно беше съвсем паднал.
Преди 2 месеца купих нов акумулатор 100hA, смених реле на алтернатор и IBS сензора втора ръка от една морга, спря да бие грешки и всичко беше наред до вчера

Като се прибера ще се занимавам. С какво да започна?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:И аз да се включа - вчера след работа въртя ключа и няма никой. Подадоха ми ток и запалих. Карах около 15 км до вкъщи.
Днес сутринта даже и не поиска да се отключи и се наложи с ключа да отворя вратата. Явно беше съвсем паднал.
Преди 2 месеца купих нов акумулатор 100hA, смених реле на алтернатор и IBS сензора втора ръка от една морга, спря да бие грешки и всичко беше наред до вчера
Като се прибера ще се занимавам. С какво да започна?
Kaто за начало виж акумулатора да не е заминал
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Преди около месец имах проблем. Паля колата и светят скоростни кутии, чейнджъра върти
след 10на секунди всичко беше наред. Чувал съм, че ако има слаб ток е възможно да даде
грешка с някой модул. Вчера карах към 1ч. вечерта. Сутрин паля пак светна скоростна кутия
и чейнджъра върна cd1-01. Пуснах едно бързо carly - нищо освен грешките, които си имам.
Покарах 10на мин, загасих колата, остана на контакт и музика и докато си ровя нещо
нямаше и две минути светна жълта лампа акумулатор. Запалих я, влязох в скритото меню - 14.1
Изгасих, започна да пада и стигна до 12.5-12.6 на габарити, ако ги изключа отиваше на 12.7-12.8.
Преди да купя колата е имала някакъв проблем с паленето и са пробвали друг акумулатор.
Оказало се подгрев реле, сменила са и 6те свещи и са върнали стария акумулатор.
Един "бъг" може би, който забелязвам. Когато колата е затворена, но не заключена или има отворена врата (всички лампи загасени)
се чува как се включва помпата. Може би през 5-10 минути. За първи път чувам кола така да се държи.
Когато е заключена не се чува.
Какъв съвет ще ми дадете и до колко трябва да пада акумулатор по принцип, че чувам доста различни мнение.
Под 13.4 не трябва да пада, има ли 12 няма проблем...
Благодаря !
след 10на секунди всичко беше наред. Чувал съм, че ако има слаб ток е възможно да даде
грешка с някой модул. Вчера карах към 1ч. вечерта. Сутрин паля пак светна скоростна кутия
и чейнджъра върна cd1-01. Пуснах едно бързо carly - нищо освен грешките, които си имам.
Покарах 10на мин, загасих колата, остана на контакт и музика и докато си ровя нещо
нямаше и две минути светна жълта лампа акумулатор. Запалих я, влязох в скритото меню - 14.1
Изгасих, започна да пада и стигна до 12.5-12.6 на габарити, ако ги изключа отиваше на 12.7-12.8.
Преди да купя колата е имала някакъв проблем с паленето и са пробвали друг акумулатор.
Оказало се подгрев реле, сменила са и 6те свещи и са върнали стария акумулатор.
Един "бъг" може би, който забелязвам. Когато колата е затворена, но не заключена или има отворена врата (всички лампи загасени)
се чува как се включва помпата. Може би през 5-10 минути. За първи път чувам кола така да се държи.
Когато е заключена не се чува.
Какъв съвет ще ми дадете и до колко трябва да пада акумулатор по принцип, че чувам доста различни мнение.
Под 13.4 не трябва да пада, има ли 12 няма проблем...
Благодаря !
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Малко ъпдейт. Не я бях палил един ден. Отключвам давам на контакт и през скритото мено гледам пише 11.9 волта. Паля, става 14.1 и постоянно е там 14.3-14.4. Изчаках 10на минутки като през това време пуснах едно carly и
Intelligent battery sensor dibs1
Error 004477
Загасих я в позиция на ключа 1 за 15секунди падна до 12.1 и излезе акумулатор на таблото.
Пп и когато има подобен случай дава грешка за steering sensor съответно без системи
Intelligent battery sensor dibs1
Error 004477
Загасих я в позиция на ключа 1 за 15секунди падна до 12.1 и излезе акумулатор на таблото.
Пп и когато има подобен случай дава грешка за steering sensor съответно без системи
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Малко ъпдейт. Не я бях палил един ден. Отключвам давам на контакт и през скритото мено гледам пише 11.9 волта. Паля, става 14.1 и постоянно е там 14.3-14.4. Изчаках 10на минутки като през това време пуснах едно carly и
Intelligent battery sensor dibs1
Error 004477
Загасих я в позиция на ключа 1 за 15секунди падна до 12.1 и излезе акумулатор на таблото.
Пп и когато има подобен случай дава грешка за steering sensor съответно без системи
Според мен си за IBS (щом и като грешка ти го изписва)- но може и акумулатора ти да е позаминал
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ще ходя да се замеря някъде да видя какъв му е живота. Ако е на умиране ще пробвам с нов навярно.
И не знам дали тук да попитам.. как да подбера какъв да взема 80,90,100 ампера или 80/90 agm ?
Съответно 80ампера агм на по-неизвестна марка по-хубав ли е от 90-100ампер бош,варта (не агм) ?
И не знам дали тук да попитам.. как да подбера какъв да взема 80,90,100 ампера или 80/90 agm ?
Съответно 80ампера агм на по-неизвестна марка по-хубав ли е от 90-100ампер бош,варта (не агм) ?
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Ще ходя да се замеря някъде да видя какъв му е живота. Ако е на умиране ще пробвам с нов навярно.
И не знам дали тук да попитам.. как да подбера какъв да взема 80,90,100 ампера или 80/90 agm ?
Съответно 80ампера агм на по-неизвестна марка по-хубав ли е от 90-100ампер бош,варта (не агм) ?
виж в темата за акумулаторите имаше точните данни !!
90 АГМ ти препоръчвам аз ... пък ..
EDIT:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=321066 ето я и темата - MadChicken е написал възможностите, защото винаги след смяна на акумулатора, същия се кодира !
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Днес голяма греда. Влизам в колата, цъкам из менюто - 7 волта. Викнах познат, даде ток започна да зарежда.
Когато е включено всичко - ксенон, халоген, подгрев, клима, отопляване задно, парно на макс - зарежда на 13.5-13.6
когато изключа всичко това 14.1-14.2. Оставих колата в сервиз да проверят дали пада товара, дали е жив акумулатора
и каквото още се сетят. Колкото и да е умрял акумулатор вчера го загасих на 12-13 волта, за един да падне на 7...
Ако проблема се окаже в алармата, която е единствената добавка от две седмици насам направо не знам...
Когато е включено всичко - ксенон, халоген, подгрев, клима, отопляване задно, парно на макс - зарежда на 13.5-13.6
когато изключа всичко това 14.1-14.2. Оставих колата в сервиз да проверят дали пада товара, дали е жив акумулатора
и каквото още се сетят. Колкото и да е умрял акумулатор вчера го загасих на 12-13 волта, за един да падне на 7...
Ако проблема се окаже в алармата, която е единствената добавка от две седмици насам направо не знам...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Днес голяма греда. Влизам в колата, цъкам из менюто - 7 волта. Викнах познат, даде ток започна да зарежда.
Когато е включено всичко - ксенон, халоген, подгрев, клима, отопляване задно, парно на макс - зарежда на 13.5-13.6
когато изключа всичко това 14.1-14.2. Оставих колата в сервиз да проверят дали пада товара, дали е жив акумулатора
и каквото още се сетят. Колкото и да е умрял акумулатор вчера го загасих на 12-13 волта, за един да падне на 7...
Ако проблема се окаже в алармата, която е единствената добавка от две седмици насам направо не знам...
Ако имаш умряла клетка и за два часа ще умира
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Малък ъпдейт от сутринта. Акумулатора (оригиналния 90Ah 900А пусков) според човека се оказва здрав.
Заредил го е напълно, натоварвал го е няколко пъти и дава около 800А пусков, доколкото разбрах - това според Вас как е като данни ?
Ще провери алтернатор, релето ми и евентуално за утечка някъде, но вече се съмнявам в алармата.
Ще пиша като имаме напредък.
Заредил го е напълно, натоварвал го е няколко пъти и дава около 800А пусков, доколкото разбрах - това според Вас как е като данни ?
Ще провери алтернатор, релето ми и евентуално за утечка някъде, но вече се съмнявам в алармата.
Ще пиша като имаме напредък.
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Малък ъпдейт от сутринта. Акумулатора (оригиналния 90Ah 900А пусков) според човека се оказва здрав.
Заредил го е напълно, натоварвал го е няколко пъти и дава около 800А пусков, доколкото разбрах - това според Вас как е като данни ?
Ще провери алтернатор, релето ми и евентуално за утечка някъде, но вече се съмнявам в алармата.
Ще пиша като имаме напредък.
Алармата не може толкова бързо да ти топи акумулатора.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Майстора каза, че всичко е наред. Консумацията е нормална, правилно зарежда, правилно заспива.
Тази сутрин като проверих беше на 12.1 (гледам на таблото). Когато запалих видях, че падна до 9 и нещо.
Явно съм си за батериика, като се спирам на 90/900 АГМ.
пп
изгодно от къде да го взема
Тази сутрин като проверих беше на 12.1 (гледам на таблото). Когато запалих видях, че падна до 9 и нещо.
Явно съм си за батериика, като се спирам на 90/900 АГМ.
пп
изгодно от къде да го взема

- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Майстора каза, че всичко е наред. Консумацията е нормална, правилно зарежда, правилно заспива.
Тази сутрин като проверих беше на 12.1 (гледам на таблото). Когато запалих видях, че падна до 9 и нещо.
Явно съм си за батериика, като се спирам на 90/900 АГМ.
пп
изгодно от къде да го взема
Колко волта ти поддържа със и без пуснати екстри(уточни какви), можеш ли да провериш. Много ще ме улесни тази информация, понеже както споменах по-горе и аз съм в същия филм и вече 4-5 дни седи при ел. техника и не може да открие проблема.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:nikolae написа:Майстора каза, че всичко е наред. Консумацията е нормална, правилно зарежда, правилно заспива.
Тази сутрин като проверих беше на 12.1 (гледам на таблото). Когато запалих видях, че падна до 9 и нещо.
Явно съм си за батериика, като се спирам на 90/900 АГМ.
пп
изгодно от къде да го взема
Колко волта ти поддържа със и без пуснати екстри(уточни какви), можеш ли да провериш. Много ще ме улесни тази информация, понеже както споменах по-горе и аз съм в същия филм и вече 4-5 дни седи при ел. техника и не може да открие проблема.
На теб мени ли ти напрежението ? със и без екстри ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани