Въпрос за смяна на километраж
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Въпрос за смяна на километраж
Здравейте колеги,
Предстои ми смяна на зелия километраж или одометър, там няма значение как се казва...
Колата е 320Д, фейслифт 2002г 150 к.с. Понеже има два вида километражи, които се различават по следния белег:
Червения сектор на оборотомера на единия вид "тръгва" от 4500 оборота, какъвто е моя, а другия "тръгва" от 5000 оборота. И двата вида ги дават за този мотор, но явно има значение коя година производство е колата. Въпроса ми е, ако купя такъв, на който червения сектор започва от 5000 оборота, при положение, че моя оригиналния, който е сега на колата е от 4500 оборота, то това ще създаде ли проблем после при монтажа и работата му.
На моя му е изгоряла лампата за маслото, както и са му "шонтирани" светлините за еърбеговете, защото явно още в Италия не са работели навремето...Сега искам да ги оправя, както и ми писна през седмица или няколко дена да опъвам щеката на маслото да не стане некоя беля...Така или иначе лампата за маслото никога не ми е светела, а колата я имам вече 4 години.
Поздрави и благодаря
Предстои ми смяна на зелия километраж или одометър, там няма значение как се казва...
Колата е 320Д, фейслифт 2002г 150 к.с. Понеже има два вида километражи, които се различават по следния белег:
Червения сектор на оборотомера на единия вид "тръгва" от 4500 оборота, какъвто е моя, а другия "тръгва" от 5000 оборота. И двата вида ги дават за този мотор, но явно има значение коя година производство е колата. Въпроса ми е, ако купя такъв, на който червения сектор започва от 5000 оборота, при положение, че моя оригиналния, който е сега на колата е от 4500 оборота, то това ще създаде ли проблем после при монтажа и работата му.
На моя му е изгоряла лампата за маслото, както и са му "шонтирани" светлините за еърбеговете, защото явно още в Италия не са работели навремето...Сега искам да ги оправя, както и ми писна през седмица или няколко дена да опъвам щеката на маслото да не стане некоя беля...Така или иначе лампата за маслото никога не ми е светела, а колата я имам вече 4 години.
Поздрави и благодаря
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за смяна на километраж
Защо не му лепнеш диоди на твоя и да си го оправиш?
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Въпрос за смяна на километраж
Колите с обортомер на който червеното почва от 4500 оборота са с 5 скорости.
А тези с 6 са от 5000.
И не, няма да има проблем ако сложиш такъв, единствената разлика е в външния вид на циферблата.
А тези с 6 са от 5000.

И не, няма да има проблем ако сложиш такъв, единствената разлика е в външния вид на циферблата.
The Ultimate Driving Machine
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани