Кори под мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Кори под мотора
Интересува ме как и кои са корите по долната част на купе-бензин. Гледам, че има няколко модела.






- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Кори под мотора
Според вида на двигателя и годината на производство са корите.
Първата е до 11/99г бензин.
Втората и последната са за бензин след 11/99,наредени са една след друга.
Третата не съм я срещал...
Първата е до 11/99г бензин.
Втората и последната са за бензин след 11/99,наредени са една след друга.
Третата не съм я срещал...

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кори под мотора
330-ката ми беше с такава като последната, мисля, че беше алуминиева ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- zlatev_atanas
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 16.05.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d Touring
- Детайли за колата: BMW E46 320d Touring 150ks 2002
Re: Кори под мотора
Последната е като мойта за 320д 2002
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Кори под мотора
Аз пък съм с 2 кори
Номер 2 и номер 4 която е със капачето за пробката за маслото 320д150
Номер 2 и номер 4 която е със капачето за пробката за маслото 320д150
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 759
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Кори под мотора
А коя е кората при 320D 136кс 99г понеже моята я е хванала липсата 

- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Кори под мотора
DoesNot написа:А коя е кората при 320D 136кс 99г понеже моята я е хванала липсата
Доколкото си спомням 1-вата е като за нашите коли.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Кори под мотора
Може да кажа глупост,но моята кора от първия модел доста я поорязах,защото тя изцяло закрива картера,който е алуминиев с ребра.В много горещо време и поддържане на относително висока скорост на магистралата маслото завира
.Отделно инженерина,който е измислил работния режим на 105 градуса
,колко майни е изял.И все пак колата е била изчислена за относително по-хладната Германия с много по-ниските си тогава средни температури изобщо за целия свят.Другата глупост на е46 е другата огромна кора пред радиатора,на която са оставени само отвори за бъбреците и относително малка долна част на бронята.Всеки решава за себе си,но аз лично за себе си реших-без тези кори 



Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Кори под мотора
На последната снимка играе роля на кора, но по-важната й функция е да стабилизира предницата на автомобила. Капачето, ако не се лъжа след фейса го премахват и стои така отворено за пробката на маслото.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- volk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: Кори под мотора
Аз съм с въпросната кора с дупката. Основен плюс за мен е, че е метална и малко или много пази картера и при удар отдолу ще го поеме кората, а не пробката.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Кори под мотора
Някои да ама идея за 330xd комби, м пакет каква е кората мерси
Някои нещо по въпроса !
Някои нещо по въпроса !
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Кори под мотора
Здравейте колеги!
Някой може ли да качи снимка на кора под двигателя за Е46 320d фейс с mteh2 броня?
Благодаря.
Някой може ли да качи снимка на кора под двигателя за Е46 320d фейс с mteh2 броня?
Благодаря.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани