BMW 335i Coupe vs Porsche 911 Carrera
Модератор: Общи модератори
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
alx не искам да те обидя но ти определено си се американизирал
Естествено че за повечето хора е по-добре БМВто щото се кара по лесно , за още повече хора още по добро е ауди понеже е 4х4 и се кара още по лесно. За голяма маса от хора пък е най-добре да си купиш една японка за без пари и да и накичиш престилки и неони и да инжектираш нитро направо в малкото и 1.4 литрово сърце и да късаш поршета на 400м. Не ме разбирай погрешно - страхотно ми харесва новото 335и купе и ако имах пари за него щях още утре да изтърча в Камор да си го поръчам, но тук го сравняваме с кола която е в друга категория, кола която когато е жънала успехи по състезанията аз ( не знам за теб ) още не съм се бил родил и кола за която пък ако имах пари нямаше да изтърча в Камор а в Порше България
. Независимо че John правел по добра обиколка с 335 аз бих си взел 911, нека да ме изпревари по магистралата ще му махна добронамерено и в душата ми няма да има и грам колебание и комплекс, защото за мен други неща са много по важни, неща които са важни за всички ни тук в тоя форум мисля, точно същите неща които ни карат да караме 20 годишни бмв-та вместо 5 годишни фордове 



ian190 написа:Turturelo написа:еййй това, че BMW е по-високотехнологична фирма от Porsche не трябваше да го казваш .. !Този спор е толкова безсмислен, колкото и този за кокошката и яйцето!
BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.
виж сега братчед коя е по технологична фирма ти най-малко можеш да даваш оценки
просто не можеш да бръщолевиш неща от сорта че всяко порше е супер, защото не е така. както и с бмв-тата не е така.
просто прочети теста и виж кой е по добрия модел в случая като динамика и т.н. не говорим за мах скорост.
просто има модели които са легенди а, определено една обикновена карерка не е нищо особено. това е.
ако щеш се насери но това е положението.
просто има много конфекцийка в твоите концепции, то си и личи с тоя технологичен голф 4 1.8 Т.



Работата ми е такава, че няма нужда да чета нечии тест, по простата причина, че аз правя тестове и то на автомобили, които пак подчертавам не си виждал. 335i, когато съм карал без ограничител по немските магистрали, не и бяха пуснати официалните снимки и докато ти си гледал spy снимки, аз правех донъти с тази кола и давах нагледно мнението си за донастройване на окачването. така, че моля те не ме характеризирай с това, което карам. За мен няма значение, защото ме интересува да се придвижа от точка А, до точка Б с него, да ми е хладно лятото, топло зимата и като ми се залепи някой играч като теб на Витиня да го оставя 4 завоя по-нагоре замислен как може тази кола да слиза с 200км/ч, а неговата не може, а на правите след 200 да ускорява както неговата кола след 100


Може би някой смотльо сега ще си каже - еии тоя Turturelo се смаза да се надува - боли ме! Просто искам да знаете, че когато кажа нещо то винаги е 100% истина и винаги е премерено. Нямам навика да приказвам празни приказки НИКОГА! Затова ми е много гот да си карам Golf-чето - шушумигите да си мислят, че съм шматка

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
В казаното от алекс има някаква истина-всеки нормално мислещ човек би правил подобни времена с 335 и 997.Обаче какво става с тия дето нямат мозък-избират Порше (по възможност ГТ3).Обоснованието е просто-от цивилните коли 997 е единсвената дето да съчетава практичност(при 180 гори колкото Пежо 307 2л),надеждност и уникално усещане.Ще кажете ми и БМВ прави такива коли,но предимсвото на Порше е най-вече в доста по-ниския център на тежестта,по-добрарта аеродинамика,шаси и окачване.Ако БМВ наистина се управлява по-лесно до достигане на "критичната зона",то при достигането и просто Порша кърти мифки.Алекс каза ,че при туниг на БМВ се постигат добри резултати,но определено Порше е най-тунер френдли бранда на пазара и най-качествените продукти са предназначени за тази марка(Вендланд,9фф,Мантей..)За мен Порше е просто по-ясно таргетираната кола-скъпа спортна кола за хора знаещи какво искат,докато Бмв е по-достъпна,практична и масова
ian190 написа:и като си сядал само ти ги разбираш ли?
не мога да разбера за какви се мислят някои хора!?
ей бе велик си ти бе
сички да го черпим по една зелена бира
готино точно за кой ред се хвана .. може би трябва да напиша с думи прости - мога да говоря, защото имам лични впечатления, а ти как си ги вадиш от картинките? Сега разбра ли ме?
Flat 6 написа:Аз пиша за сравнение между 2 коли (станаха повече).Темата също беше такава
А ти ми пишеш, кое е по-удобно за каране от масите.... Е да, ама това твойто става критерии, тогава когато попитаме "Кое е по-добрата покупка за масите", а не "Кое е по-спортно/състезателно и т.н.".
не, просто отдаваме значение на различни неща- ти мислиш една кола за по-добра ако някои митичен шофьор даде по-добри времена с нея. аз пък си мисля че една кола е по-добра ако _аз_ дам по-добро време с нея от колкото с друга кола. ма такъв съм си- прагматичен и обичащ да кара повече от колкото да чете...

И последно - има хора всякакви! Едни обичат бързи и лесни коли, други просто бързи, трети бързи и опасни и т.н. Просто последните са по-интересни...
... щото не си трошил скъп хардуер... и аз така налитах на скъпо, бързо и опасно докато купчината със скрапа не ми задръсти хоризонта на таланта и ще почнах да се ориентирам към по-безвреден фън но целящ същото представяне

а за опасното - ако мислиш че едно е36 м3 примерно на 10/10 не е толкова опасно и фън и бързо колкото едно 997 карера карано на 7/10...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
не, просто отдаваме значение на различни неща- ти мислиш една кола за по-добра ако някои митичен шофьор даде по-добри времена с нея. аз пък си мисля че една кола е по-добра ако _аз_ дам по-добро време с нея от колкото с друга кола. ма такъв съм си- прагматичен и обичащ да кара повече от колкото да чете... Wink
А я кажи за усещането като влезеш и запалиш колата ,като забоботи мотора, като влезеш в първия завой отчаяно борейки се с гравитация,педали и скорости.БМВ или Порше?
не, просто отдаваме значение на различни неща- ти мислиш една кола за по-добра ако някои митичен шофьор даде по-добри времена с нея. аз пък си мисля че една кола е по-добра ако _аз_ дам по-добро време с нея от колкото с друга кола. ма такъв съм си- прагматичен и обичащ да кара повече от колкото да чете..
Не, аз отдавам значение на това, че след като една кола в добри ръце дава примерно 7.50, аз аз давам примерно 10.50, значи аз съм некъдърен и следващия път трябва да променя нещо


. щото не си трошил скъп хардуер... като почупиш няколко бързи, опасни и скъпи и ще почнеш да се ориентираш към по-безвреден фън но целящ същото представяне Wink

Абе и ти си помогнал с акъл за засилването и после потрошаването на малко "хардуер", ама карай...




Flat 6 написа:Не, аз отдавам значение на това, че след като една кола в добри ръце дава примерно 7.50, аз аз давам примерно 10.50, значи аз съм некъдърен и следващия път трябва да променя нещоИ ако върже - това ми дава кеф...
![]()
не си ме разбрал- аз във твоя вариант ще давам 8.00 със нея, а със другата по-плебейска кола - 7.40. за такъв сценарии ти говоря. идеята на състезанието е да излезеш първи- а не да си вързан за определена кола и само нея да бориш.
Абе и ти си помогнал с акъл за засилването и после потрошаването на малко "хардуер", ама карай...![]()
![]()
![]()
хм.. да ти имам политическата коректност- можеше просто да напишеш че съм се засилил и треснал/ преметнал/ударили ме или просто ми е свършил таланта някъде по трасето


алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Turturelo написа:ian190 написа:и като си сядал само ти ги разбираш ли?
не мога да разбера за какви се мислят някои хора!?
ей бе велик си ти бе
сички да го черпим по една зелена бира
готино точно за кой ред се хвана .. може би трябва да напиша с думи прости - мога да говоря, защото имам лични впечатления, а ти как си ги вадиш от картинките? Сега разбра ли ме?
ако искаш ела у нас да ти покажа от къде си вадя изложенията
от литература на хора които могат да кажат нещо, а не да водят безсмислени спорове от юзърските си преживявания.
просто 335и е по добро от карера 997 това е
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Ще слушате - като се има в предвид това: http://i.bigmir.net/img/prikol/images/l ... _60457.jpg и съответно това: http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... inner.html има какво да чуете




- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Та за всички, които споменават задно разположения мотор и кофти управлението нека споделя някой неща, като се постарая да вкарам малко история в нещата.
Първите 911ки найстина са били доста опасни и трудни за карани на ръба това е породоне от късата колесна база и тежката задница (към 60% от теглото се пада на задната част)
911S 2.0 160коня от 1966 се слави като много бързо и много опасно, наказващо всяка грешка.
Всички модели след него почват са се подобряват в това отношение, увеличава се колесната база, следата на задните гуми, и разпределението на масите се измества с няколко процената към предния мост.
Доста сериозни автомобили имат разпределение на масите преден към заден мост което е почти еднакво с това на 911 997, нека спомена няколко Carrera GT 58/42, Enzo 57/43.
996 и 997 смея да твърдя, че могат да се карат на ръба доста лесно особено последното. От доста известни предавания се изказа много ласкаво за лекотата с която се кара 997, достатъчни са само думите на Джереми Кларксън и Тиф Ниидъл, които описаха управлението на колата като брилятно. Джереми даже каза, че 997 е лесно точно колкото Форд Фокус, Тиф Нидъл беше още по щедър със суперлативите, тестовете на АМС също бяха подобни.
911 отдавна не се слави като хеви овърстиир автомобил и е далеч не е толкова трудно да се кара на лимита както някой го изкарват.
На alx искам да кажа, че 911 997 с опцията за увеличение на мощността, която се предлага от завода X51 демек 381коня е доста сериозен опонент на старото 911 996 GT3 s 381к.с като му диша буквално във врата, като говорим за времена на писта, предполагам си на ясно какви времена обаждаше 996 ГТ3 на най-различни писти.
Това е факт които сам говори за качествата на обикновеното 997 Carrera/CarreraS
A имаше една приказка, че 911 е играчка за играчи, което определено приляга на олд скуул моделите.
А сравнението м/у 997 и 335, е същото като това м/у 335 и WRX STI или Mitsu Evo, щот последните с малко пари вложени в тях могат да засрамят почти всичко.
Първите 911ки найстина са били доста опасни и трудни за карани на ръба това е породоне от късата колесна база и тежката задница (към 60% от теглото се пада на задната част)
911S 2.0 160коня от 1966 се слави като много бързо и много опасно, наказващо всяка грешка.
Всички модели след него почват са се подобряват в това отношение, увеличава се колесната база, следата на задните гуми, и разпределението на масите се измества с няколко процената към предния мост.
Доста сериозни автомобили имат разпределение на масите преден към заден мост което е почти еднакво с това на 911 997, нека спомена няколко Carrera GT 58/42, Enzo 57/43.
996 и 997 смея да твърдя, че могат да се карат на ръба доста лесно особено последното. От доста известни предавания се изказа много ласкаво за лекотата с която се кара 997, достатъчни са само думите на Джереми Кларксън и Тиф Ниидъл, които описаха управлението на колата като брилятно. Джереми даже каза, че 997 е лесно точно колкото Форд Фокус, Тиф Нидъл беше още по щедър със суперлативите, тестовете на АМС също бяха подобни.
911 отдавна не се слави като хеви овърстиир автомобил и е далеч не е толкова трудно да се кара на лимита както някой го изкарват.
На alx искам да кажа, че 911 997 с опцията за увеличение на мощността, която се предлага от завода X51 демек 381коня е доста сериозен опонент на старото 911 996 GT3 s 381к.с като му диша буквално във врата, като говорим за времена на писта, предполагам си на ясно какви времена обаждаше 996 ГТ3 на най-различни писти.
Това е факт които сам говори за качествата на обикновеното 997 Carrera/CarreraS

A имаше една приказка, че 911 е играчка за играчи, което определено приляга на олд скуул моделите.
А сравнението м/у 997 и 335, е същото като това м/у 335 и WRX STI или Mitsu Evo, щот последните с малко пари вложени в тях могат да засрамят почти всичко.
ian190 написа:ако искаш ела у нас да ти покажа от къде си вадя изложенията
от литература на хора които могат да кажат нещо, а не да водят безсмислени спорове от юзърските си преживявания.
просто 335и е по добро от карера 997 това е




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани