BMW 335i Coupe vs Porsche 911 Carrera
Модератор: Общи модератори
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
vitamincpp написа:Карера ГТ не е кола за всеки. Трябва си умения за да се кара такава кола. Гледайте филмчето на топ гиър където техния пилот го завъртя на пистата и после е тренирал няколко часа докато накрая даде с него най-доброто време от всички коли които са тествали в предаването като би SLR Макларън на Мерцедес с цяла секунда. Но въпросът беше за 911 и "обикновената" карера. Нямал съм щастието дори да се повозя в таквва кола, за разлика от Turturelo, но аз вярвам на професионалните пилоти и тестери които във всяко едно ревю изтъкват че като баланс и рафинираност няма изобщо и намек за конкуренция от друга марка и модел. И не пробутвайте стандартните аргументи в полза на БМВ приложими при сравнения с ширпотреба марки за които как моделите им се карат на писта е последна грижа. Порше е спортна история и е фирма стремяща се към съвършенство на произведенията си както при ежедневна употреба така и на писта в ръцете на хора които знаят как да доведат нещата до ръба без да го преминат.
Много добре казано, макар Порша на някои им идва грозноват(аз не съм от тях и ако махнат акциза ще си взема едно макар и старичко


Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Flat 6 написа:Хич не си прав997 Турбо карано от непрофесионалист е на кантар или по-бързо дори от 997ГТ3 също карано от непрофесионалист.
и да и не. турботата (и 996 и 997) винаги на писта са се усещали като много по-хлабави от гт3-тата. по-бързи на правите, но по-лоши на техническите участъци. причини много- тегло, 4х4, турбо бууст и нелинейност на двигателя и тн... както казах особено на къси и технични писти. по принцип турботата се избягват за състезания освен ако не е дълга писта- тогава се ползва или гт2 или турбо със откачен преден мост и олекотено купе. всичко това са заучени положения при състезаването на поршета... за карането- виж следващия параграф- ти казваш същото което аз ще ти напиша ама от малко по-друга гледна точка...
А това кое е по-трудно? - еми логично е човек, който цял живот е карал коли с предно разположен ДВГ да се чувст
ва по-удобно в 335и...
така е. ма проблема е че общо взето само за немци се сещам от тез дето могат да изстискат едно порше на пистата. школа ли е не знам какво е. мисълта ми е че за болшинството от неделните състезатели поршата е трудна за каране на 10/10 а грешките се наказват скъпо.
примерно на аматьорската и полу-професионална арена ще видиш че близките до сток поршета почти винаги губят защото ... просто няма умение да ги карат на "пълна газ". а това са хора които ги карат тези коли от 10тина години и повече. та късата ми мисъл е че порше може да са велики за великите пилоти, ама за такива като мене и тебе те са ножове с много остриета.
а между другото знаеш ли защо двигателя на порша е отзад? щото като са правили бъг-а основния проблем е бил дългия спирачен път- и са сложили двигателя отзад за баланс за да могат да се възползват от задните спирчки по-добре... нищо повече... през годините със развитието на спирачките това преимущество изчезва постепенно и порше осъзнават че заден/задно не е идеалната конфигурация и са правили няколко опита да сложат двигателя отпред, но моделите им не са били приети положително (порше феновете са едни от най-консервативните хора на пистата) и... така...
хехе.. а кгт-то.. що да не е за всеки? на мене точно ми идва


Последна промяна alx на 06 Дек 2006, 16:18, променена общо 3 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Може Карера ГТ
ПП: Не съм казал че БМВ е ширпотреба. Идеята е че фирма като БМВ която обръща голямо внимание на това как се държат собствените и модели на писта когато се сравнява с разни марки ширпотреба аргументите са такива които не могат да се пробутват когато сравнението е с друга фирма на която спорта е в кръвта
Аз затова обичам БМВ плюс мога и да си го позволя - на доста старо естествено
А за това дали Порше било за някои грозновато само ще кажа че за не по-малко хора е30 е доста грозно.

ПП: Не съм казал че БМВ е ширпотреба. Идеята е че фирма като БМВ която обръща голямо внимание на това как се държат собствените и модели на писта когато се сравнява с разни марки ширпотреба аргументите са такива които не могат да се пробутват когато сравнението е с друга фирма на която спорта е в кръвта


така е. ма проблема е че общо взето само за немци се сещам от тез дето могат да изстискат едно порше на пистата. школа ли е не знам какво е. мисълта ми е че за болшинството от неделните състезатели поршата е трудна за каране на 10/10 а грешките се наказват скъпо.
Проблема идва от това, че ти твърде често изпозлваш като критерий разни полу-аматьорски мероприятия, които освен всичко друго са и на друг континент май... Все си мисля, че човешкия фактор трябва да бъде константа, когато се сравняват две машини



И като малък пример, ето за какво говоря


Какво виждаме тука?
1. В рамките на една обиколка новото Турбо, не е никак слаба кола

2. Имаме един читав пилот, който според карето горе в ляво, едва ли го интересува дали колата е с преден, заден, среден... двигател... От там нататъка- всеки да кара както и колкото може...

Последна промяна Flat 6 на 06 Дек 2006, 16:41, променена общо 1 път
BAYRON написа:по- мощно, по-леко, по-малко, по-бързо, по-аеродинамично, по-грозно, по- скъпо, по-стабилно, по-добро оборудване на база за макс спиид и още и още и още ама съм пристрастен и пак съм за БМВ-то
Излизаме офф и ше ме бият

КГТ държи рекорда на Ринга, а от Ферари категорично отказаха да предоставят кола за същия тест


КГТ бие Енцо с 1.4 сек на обиколка в теста на АМС - 2005 май...

От 0-280км/ч разликата в ускорението е под 2сек (по спомени). До 300 се увеличава, признавам...
Съединителя (и не само той) на КГТ кара по 12к мили агесивно каране, а на Енцо два айдушки старта....
С две думи - не е баш така...


Flat 6 написа:Проблема идва от това, че ти твърде често изпозлваш като критерий разни полу-аматьорски мероприятия, които освен всичко друго са и на друг континент май...
ми какво да ползвам? ф1? или другите състезания където не е за простосмъртни? сравнението е между 335 и 997 карера - две относително плебейски коли...
Все си мисля, че човешкия фактор трябва да бъде константа, когато се сравняват две машини
никога не е константа. това което е решаващо е кой колко може да кара колата близо до ръба на възможностите и по-дълго време. а аз просто ти казвам че при порше това е рисковано начинание и в реалния свят е много по-трудно да си напред със карера от колкото със 335.
И като малък пример, ето за какво говоря
ринга аз лично не го смятам за технична писта. ринга е една огромна драг рейсинг писта със няколко завоя по края. много малко състезания се провеждат на нещо толкова отворено със толкова дълги прави участъци- 3/4 от мероприятията са на писти най-много 1/2 от ринга... затова и ако погледнеш предишното ми мнение съм написал "технични" писти..
Имаме един читав пилот, който според карето горе в ляво, едва ли го интересува дали колата е с преден, заден, среден... двигател...
не. всеки пилот си има "най-бърза" конфигурация двигател/предаване която често е тази на която се е учил в началото на кариерата си. учуден съм че дори можеш да си помислиш нещо друго.
Последна промяна alx на 06 Дек 2006, 17:35, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Flat 6 написа: Все си мисля, че човешкия фактор трябва да бъде константа, когато се сравняват две машиниА за да е константа, то Джон, Пол, Ханс и други от квартала нямат място...
Има си хора, които правят това от сутрин до вечер, имат си и апаратура и що годе дават неква представа за какво става дума, без да се притесняваме дали единия може да кара или не...
![]()
Тоест, поршетата са само за професионалисти! Така ли? Направо се чудя с кой акъл ги пишеш тия глупости... Дай му на средностатистическия порше драйвър някое пипнато БМВ или Мерц и гледай как кара. Едва ли ще се представи по-зле отколкото с порша, дори обратно... Но питаш ли го коя е по-свестна, Порше няма да му слезе от устата... А и каките кълват в пъти повече на порше



ми какво да ползвам? ф1? или другите състезания където не е за простосмъртни? сравнението е между 335 и 997 карера - две относително плебейски коли...
Еми редно е да ползваш времената на хора, които когато участват в състезание се разделят на няколко десети един от друг.
никога не е константа. това което е решаващо е кой колко може да кара колата близо до ръба на възможностите и по-дълго време. а аз просто ти казвам че при порше това е рисковано начинание и в реалния свят е много по-трудно да си напред със карера от колкото със 335.
Както писах по-горе, трябва да е близо до константа! А това кое се кара лесно, май никой не го интересува... По тая логика Ауди са най-добрите на писта, щото сите са 4х4, а БМВ-то ше се лъзга....

ринга аз лично не го смятам за технична писта. ринга е една огромна драг рейсинг писта със няколко завоя. много малко състезания се провеждат на нещо толкова отворено със толкова дълги прави участъци- 3/4 от мероприятията са на писти най-много 1/2 от ринга... затова и ако погледнеш предишното ми мнение съм написал "технични" писти..
Айде пак пистата виновна... Ама тука даже се обърка - тая конкретно е част от Ринга и е дълга 3.62км...

не. всеки пилот си има "най-бърза" конфигурация двигател/предаване която често е тази на която се е учил в началото на кариерата си. учуден съм че дори можеш да си помислиш нещо друго.
Това е така, ама ми се струва че тука вече издребняваме... Дали кара една конфигурация на 95%, друга на 96, трета на 99.8%.... не е толкова важно

Поздрави


Последна промяна Flat 6 на 06 Дек 2006, 17:44, променена общо 1 път
viper написа:Flat 6 написа: Все си мисля, че човешкия фактор трябва да бъде константа, когато се сравняват две машиниА за да е константа, то Джон, Пол, Ханс и други от квартала нямат място...
Има си хора, които правят това от сутрин до вечер, имат си и апаратура и що годе дават неква представа за какво става дума, без да се притесняваме дали единия може да кара или не...
![]()
Тоест, поршетата са само за професионалисти! Така ли? Направо се чудя с кой акъл ги пишеш тия глупости... Дай му на средностатистическия порше драйвър някое пипнато БМВ или Мерц и гледай как кара. Едва ли ще се представи по-зле отколкото с порша, дори обратно... Но питаш ли го коя е по-свестна, Порше няма да му слезе от устата... А и каките кълват в пъти повече на порше![]()
![]()
Това пък от къде го измисли?


Flat 6 написа:Както писах по-горе, трябва да е близо до константа! А това кое се кара лесно, май никой не го интересува
о, не. никои не обича коли които са бързи, но се карат трудно. особено серийни коли и особено когато ти си плащаш за състезанията и консумативите.
Айде пак пистата виновна... Ама тука даже се обърка - тая конкретно е част от Ринга и е дълга 3.62км...![]()
аз ти говоря не като дължина а като процент прави участъци - а това на рисунката като го гледам.. е доста право ... а и моя личен опит от ринга е че правите са достатъчно дълги че ако имаш 50-100 коня отгоре са достатъчни да наваксаш на правите едно бавно каране по техничните участъци.. затова и гт3 и турбото дават там почти еднакви времена...
Важното е, че колите са произведени; можещите са ги доближили до ръба;
произведени е ключовата дума- произведени за масите. за тебе за мене и тн.. и материала във аутобилд е предназначен за мене и за тебе, а не за онез дето могат да въртят обиколки на ринга във пълна тъмнина без фарове

чакай да ти го напиша директно- почти всички хора за които са предназначени тези коли ще са по-бързи във бмв-то от колкото във поршето. та кое е по-спортно? бмв-то. кое е по-състезателно? може би поршето... но във много изолирани сценарии
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Flat 6 написа:............
като гледам времената на тази писта ,виждам че ГТ3 е по-бързо по завойто а Турбото е има повече сила и е с по 10 км по-бързо на правите.....ама аз си мисля че проблема на повечето хора са завоите на правите

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
alx написа:...
Просто говориме/пишеме за различни неща. Аз пиша за сравнение между 2 коли (станаха повече


И пак ще напиша (за последно) - целта на фирмите, които правят спортни коли е да са сред най-добрите. А това се мери чрез:
ускорение, динамика, спиране, време за обиколка и т.н. Това се мери като се вземе един пилот/робот...

И чак тогава идва клиента, който е изчел всичката хартия и си задава въпроса дали тази конфигурация отговаря на неговия джоб/умение/кураж и т.н.
И последно - има хора всякакви! Едни обичат бързи и лесни коли, други просто бързи, трети бързи и опасни и т.н. Просто последните са по-интересни...

П.С. А за теста - не гледаш внимателно, но става много офф...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани