BMW 335i Coupe vs Porsche 911 Carrera
Модератор: Общи модератори
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Значи двигателя е добре когато е отзад но пред задния мост както е в повечето спортни коли - Ламборгини, Ферари и т.н. Порше Карера ГТ, Каймана и Бокстера са също така, но на 911 мотора е зад задния мост което прави колата трудна за овладяване при занасяне на задницата и по-майсторска за каране. А за турботата едва ли има фирма с повече опит от Порше - бих споменал и СААБ също. Вярно е че БМВ имат опити и те но са били по скоро експеримент прекратен поради разминаване на поведението на тогавашните турбо мотори с философията на БМВ . А иначе флат6 двигателя на Порше може да е стар като концепция но от генерация на генерация еволюира както е и с инлайн6 на БМВ и ти гарантирам че на 997 моторите по нищо не отстъпват като технология на новите мотори на нашата друга любима марка 

еййй това, че BMW е по-високотехнологична фирма от Porsche не трябваше да го казваш .. !
Този спор е толкова безсмислен, колкото и този за кокошката и яйцето!
BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.

BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
vitamincpp написа:Това за разминаването и за по-ниската цена много ми напомня на философията на Голф маниаците когато съпоставят VW и БМВ![]()



Re: ч
ian190 написа:а тази карера е за някви дупета дето не са ценители, а просто да карат порше.


Turturelo написа:еййй това, че BMW е по-високотехнологична фирма от Porsche не трябваше да го казваш .. !Този спор е толкова безсмислен, колкото и този за кокошката и яйцето!
BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.
виж сега братчед коя е по технологична фирма ти най-малко можеш да даваш оценки
просто не можеш да бръщолевиш неща от сорта че всяко порше е супер, защото не е така. както и с бмв-тата не е така.
просто прочети теста и виж кой е по добрия модел в случая като динамика и т.н. не говорим за мах скорост.
просто има модели които са легенди а, определено една обикновена карерка не е нищо особено. това е.
ако щеш се насери но това е положението.
просто има много конфекцийка в твоите концепции, то си и личи с тоя технологичен голф 4 1.8 Т.
alx написа:ми аз го виждам така- 997 ако не е гт3 не е нищо особено на писта (да, това включва 997 турбо, 997 гт2 не съм виждал/карал още/то май и няма още).. тежки дупета, изисква се много умение да се кара бързо- аз лично не мога, сигурно има такива дето могат да ги карат бързо де... но аз изхождам от моята позиция... едно 997 на технична писта мога да го карам на 7/10ти и на 8/10ти да сменя дупето с лицето... докато едно 335 мога да го карам на 10/10 цял ден...
Хич не си прав

А това кое е по-трудно? - еми логично е човек, който цял живот е карал коли с предно разположен ДВГ да се чувства по-удобно в 335и... А това обяснява и защо повечето Карера ГТ примерно вече са на скрап - защото КГТ не се кара като 911 и обратно...
ian190 написа:просто като техника бмв-то превъзхожда поршето.
просто двойното пълнене е резултат на близо двайсетгодишно разработване, та турбо двигателят да отговаря на стандартите на бмв за активно шофиране.
поршето си е един нормален 3.6 боксер използващи го от 100 години.
все пак не е 911 turbo което си е истинско порше с близо 420к.с.
виж това порше си струва иначе бавареца дава комфорт, неприсъщ за поршето при това със по спортно настроена концепция.
то такъв беше и резултата преди повече от 10 години с М3 Е36 и тогавашната карера.
Боже, боже...

Технология? - Че то между 30 и 40% от приходине на Порше идват от развойния им център и дават техика на не една и две фирми бе колега

БМВ и турбо традиции? - еми нали обсъдихме традициите в една друга тема?

20 годин разработка на БМВ турбо викаш? - добре, че са Митсубиши бих казал аз...

3.6 на 100 години? - еми да почти на толкова е


naskoksan написа:Turturelo написа:
BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.
я кажи сега Scania от кога
ползват тази технология![]()
При дизелите тая технология е масова от доста години. Но при бензинките проблема с температурата беше основна причина да се внедри. Демек Туртурело си е напълно прав...

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Не мога да разбера само какво сравняваме -лимузина с спортни наклоности и спортна кола???ако искате може да сравниме една баничарка и един роудстър коя повече багаж мое да носи...тъпо сравнение правят тия от Аутобилд 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
///M Power написа:Не мога да разбера само какво сравняваме -лимузина с спортни наклоности и спортна кола???ако искате може да сравниме една баничарка и един роудстър коя повече багаж мое да носи...тъпо сравнение правят тия от Аутобилд

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Карера ГТ не е кола за всеки. Трябва си умения за да се кара такава кола. Гледайте филмчето на топ гиър където техния пилот го завъртя на пистата и после е тренирал няколко часа докато накрая даде с него най-доброто време от всички коли които са тествали в предаването като би SLR Макларън на Мерцедес с цяла секунда. Но въпросът беше за 911 и "обикновената" карера. Нямал съм щастието дори да се повозя в таквва кола, за разлика от Turturelo
, но аз вярвам на професионалните пилоти и тестери които във всяко едно ревю изтъкват че като баланс и рафинираност няма изобщо и намек за конкуренция от друга марка и модел. И не пробутвайте стандартните аргументи в полза на БМВ приложими при сравнения с ширпотреба марки за които как моделите им се карат на писта е последна грижа. Порше е спортна история и е фирма стремяща се към съвършенство на произведенията си както при ежедневна употреба така и на писта в ръцете на хора които знаят как да доведат нещата до ръба без да го преминат.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани