BMW 335i Coupe vs Porsche 911 Carrera

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 06 Дек 2006, 14:34

Значи двигателя е добре когато е отзад но пред задния мост както е в повечето спортни коли - Ламборгини, Ферари и т.н. Порше Карера ГТ, Каймана и Бокстера са също така, но на 911 мотора е зад задния мост което прави колата трудна за овладяване при занасяне на задницата и по-майсторска за каране. А за турботата едва ли има фирма с повече опит от Порше - бих споменал и СААБ също. Вярно е че БМВ имат опити и те но са били по скоро експеримент прекратен поради разминаване на поведението на тогавашните турбо мотори с философията на БМВ . А иначе флат6 двигателя на Порше може да е стар като концепция но от генерация на генерация еволюира както е и с инлайн6 на БМВ и ти гарантирам че на 997 моторите по нищо не отстъпват като технология на новите мотори на нашата друга любима марка :)

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 06 Дек 2006, 14:35

еййй това, че BMW е по-високотехнологична фирма от Porsche не трябваше да го казваш .. ! :mhihi: Този спор е толкова безсмислен, колкото и този за кокошката и яйцето!

BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Panamera 4S

Мнение от skoti79 » 06 Дек 2006, 14:36

vitamincpp написа:Това за разминаването и за по-ниската цена много ми напомня на философията на Голф маниаците когато съпоставят VW и БМВ :mhihi: :mhihi:



:mhihi: :mhihi: :mhihi:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: ч

Мнение от Turturelo » 06 Дек 2006, 14:40

ian190 написа: :idea: а тази карера е за някви дупета дето не са ценители, а просто да карат порше.


:mhihi: от доста време не бях чел нещо такова :D Нищо лично ама каза такава глупост .. Тази кола е такава класика в жанра, че просто няма накъде! Уникален автомобил е! Препоръчвам те да се премериш на някое друго Porsche и тогава да вадиш такива умозаключения, защото подозирам, че не си карал нито едно! Имам впечатления от доста такива автомобили и смея да твърдя, че дори и най-слабия им модел от гамата в момента ти дава изживяване, което малко автомобили биха предоставили. Относно 911 Carrera - това е автомобилЪТ приятелю!

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 06 Дек 2006, 14:44

Turturelo написа:
BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.


я кажи сега Scania от кога
ползват тази технология ;) :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 06 Дек 2006, 15:06

Turturelo написа:еййй това, че BMW е по-високотехнологична фирма от Porsche не трябваше да го казваш .. ! :mhihi: Този спор е толкова безсмислен, колкото и този за кокошката и яйцето!

BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.

виж сега братчед коя е по технологична фирма ти най-малко можеш да даваш оценки
просто не можеш да бръщолевиш неща от сорта че всяко порше е супер, защото не е така. както и с бмв-тата не е така.
просто прочети теста и виж кой е по добрия модел в случая като динамика и т.н. не говорим за мах скорост.
просто има модели които са легенди а, определено една обикновена карерка не е нищо особено. това е.
ако щеш се насери но това е положението.
просто има много конфекцийка в твоите концепции, то си и личи с тоя технологичен голф 4 1.8 Т.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 15:12

alx написа:ми аз го виждам така- 997 ако не е гт3 не е нищо особено на писта (да, това включва 997 турбо, 997 гт2 не съм виждал/карал още/то май и няма още).. тежки дупета, изисква се много умение да се кара бързо- аз лично не мога, сигурно има такива дето могат да ги карат бързо де... но аз изхождам от моята позиция... едно 997 на технична писта мога да го карам на 7/10ти и на 8/10ти да сменя дупето с лицето :) ... докато едно 335 мога да го карам на 10/10 цял ден...

Хич не си прав ;) 997 Турбо карано от непрофесионалист е на кантар или по-бързо дори от 997ГТ3 също карано от непрофесионалист.
А това кое е по-трудно? - еми логично е човек, който цял живот е карал коли с предно разположен ДВГ да се чувства по-удобно в 335и... А това обяснява и защо повечето Карера ГТ примерно вече са на скрап - защото КГТ не се кара като 911 и обратно...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 06 Дек 2006, 15:18

чш
в тая тема много гости бе майна.
то това се едно не е форум на бмв, а на рацери.
кога па голфаджиите почнаха да разбират от поршета.
:help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 15:20

ian190 написа:просто като техника бмв-то превъзхожда поршето.
просто двойното пълнене е резултат на близо двайсетгодишно разработване, та турбо двигателят да отговаря на стандартите на бмв за активно шофиране.
поршето си е един нормален 3.6 боксер използващи го от 100 години.
все пак не е 911 turbo което си е истинско порше с близо 420к.с.
виж това порше си струва иначе бавареца дава комфорт, неприсъщ за поршето при това със по спортно настроена концепция.
то такъв беше и резултата преди повече от 10 години с М3 Е36 и тогавашната карера.

Боже, боже... :lol:
Технология? - Че то между 30 и 40% от приходине на Порше идват от развойния им център и дават техика на не една и две фирми бе колега :lol:
БМВ и турбо традиции? - еми нали обсъдихме традициите в една друга тема? :mhihi:
20 годин разработка на БМВ турбо викаш? - добре, че са Митсубиши бих казал аз... :mhihi:
3.6 на 100 години? - еми да почти на толкова е ;) Само, че има една причина да е на толкова - ГТ1, демек булет прууф ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 15:23

naskoksan написа:
Turturelo написа:
BMW имат променлива геометрия на турбините при дизеловите двигатели, при бензиновите нямат, докато в 997 Turbo за първи път е представено в сериен автомобил турбини с променлива геометрия.


я кажи сега Scania от кога
ползват тази технология ;) :mhihi:

При дизелите тая технология е масова от доста години. Но при бензинките проблема с температурата беше основна причина да се внедри. Демек Туртурело си е напълно прав... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 06 Дек 2006, 15:25

Не мога да разбера само какво сравняваме -лимузина с спортни наклоности и спортна кола???ако искате може да сравниме една баничарка и един роудстър коя повече багаж мое да носи...тъпо сравнение правят тия от Аутобилд ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 06 Дек 2006, 15:48

///M Power написа:Не мога да разбера само какво сравняваме -лимузина с спортни наклоности и спортна кола???ако искате може да сравниме една баничарка и един роудстър коя повече багаж мое да носи...тъпо сравнение правят тия от Аутобилд ;)


:yes:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 06 Дек 2006, 15:51

като цяло бих пренебрегнал недостатаците на БМВ тъй като с параметрите които притежава мюнхенският спортист порша не би се представил по-добре
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 06 Дек 2006, 15:53

Карера ГТ не е кола за всеки. Трябва си умения за да се кара такава кола. Гледайте филмчето на топ гиър където техния пилот го завъртя на пистата и после е тренирал няколко часа докато накрая даде с него най-доброто време от всички коли които са тествали в предаването като би SLR Макларън на Мерцедес с цяла секунда. Но въпросът беше за 911 и "обикновената" карера. Нямал съм щастието дори да се повозя в таквва кола, за разлика от Turturelo :), но аз вярвам на професионалните пилоти и тестери които във всяко едно ревю изтъкват че като баланс и рафинираност няма изобщо и намек за конкуренция от друга марка и модел. И не пробутвайте стандартните аргументи в полза на БМВ приложими при сравнения с ширпотреба марки за които как моделите им се карат на писта е последна грижа. Порше е спортна история и е фирма стремяща се към съвършенство на произведенията си както при ежедневна употреба така и на писта в ръцете на хора които знаят как да доведат нещата до ръба без да го преминат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 06 Дек 2006, 16:00

да де ама все еднои да сравняват порше с енцото на ферари
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook