BMW 335i Coupe vs Porsche 911 Carrera

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 06 Дек 2006, 0:15

Росене чакам с нетърпение тая подмяна да я видя тая красота наживо :) Това че харесвам Порше не значи че и това новото купе не е една от най-любимите ми коли. Дори ме кара да се колебая за 911ката (то е като с жените не можеш да харесваш само една :)) .

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 06 Дек 2006, 0:19

то има по улиците от няколко месеца такива .. ама явно не си ги засичал.

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 06 Дек 2006, 0:21

Електронното ограничение на скоростта при някои автомобилни производители се прави само и единственос цел безопасност. Счита се че 250км/ч е максимума за допустима скорост на какъвто и да е път и всичко нагоре е неоправдан риск. Поне тва е официалното становище. А колкото до издръжливостта на компонентите при натоварване на д 250км/ч, повярвайте изобщо не е проблем като знам какви зверски изпитания е минавал V10 енджина на М5/М6 :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 06 Дек 2006, 0:40

alx написа: аз лично не бих избрал поршето .. едно че ми леко грознее, две че не се сещам при какви обстоятелства би било по-бързо от бмв-то.. особено ако му лепна едни кони амортесьори и ейбах пружини и не пипам нищо друго...

сега, едното е спортна кола а другото е кола със спортен дух ама... детайли..


997 на снимка нещо не хващо много око, като я видях за първи път в списание бях шокиран, но на живо ми хареса страшно много. Просто извивките на каросерията и издутата задница на много снимки няма как да проличат, а имено там е чара. Е90 също ми грознее на снимка както и единичката, но на живо са друга работа.
Подобен спор се получи от в темата за Е60 М5 с/у 997 пак тест направен от Аутобилд.



А 335, ако ще и Билщайн да му лепнеш все си мисля, че ще дава доста по-бавни времена на писта от 997, разликата в кила също не е малка.
Само болен мозък може да предпочетре 335 пред 911, сега да не ме нападнете, шегувам се колата е страхотна и в момента на пазара може би е най-доброто предложение и няма директен опонент точно в този си вариант 335, дори обезсмиля и вече остарялото Е46 М3.

А това за автоматика мисля, че Р.Коларов изясни за какво став въпрос виж намери някой тест на Аутобилд м/у БМВ с механична трансмисия и МБ с автомат, положението при доускорение е същото, аз също мога да изровя нещо.

Все пак тук е форум на БМВ и пристрастията са разбираеми, особено твойте. ;)

Като цяло колите са доста различни като концепции и няма смисъл да изпадаме в различни и безсмислени спорове.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 06 Дек 2006, 2:30

Niikoo_1 написа:997 на снимка нещо не хващо много око, като я видях за първи път в списание бях шокиран, но на живо ми хареса страшно много.


не знам- много ми е сплескано отпред... въпрос на вкус предполагам...

А 335, ако ще и Билщайн да му лепнеш все си мисля, че ще дава доста по-бавни времена на писта от 997, разликата в кила също не е малка.


ми аз го виждам така- 997 ако не е гт3 не е нищо особено на писта (да, това включва 997 турбо, 997 гт2 не съм виждал/карал още/то май и няма още).. тежки дупета, изисква се много умение да се кара бързо- аз лично не мога, сигурно има такива дето могат да ги карат бързо де... но аз изхождам от моята позиция... едно 997 на технична писта мога да го карам на 7/10ти и на 8/10ти да сменя дупето с лицето :) ... докато едно 335 мога да го карам на 10/10 цял ден...

мога да ти дам фактически пример- едно е36 м3 само със кони и ейбах е по-бързо от 996 карера2/2с/4 на техническо трасе и отстъпва на по-бързите писти на по-големите 996 просто защото е със по лошо съотношение коне/тегло. 335 като доста по-бързо от е36 м3 го виждам да е на кантар със 997 карера...

Само болен мозък може да предпочетре 335 пред 911


ако аз само ще го карам а други ще ми го подържат - взимам порша. но ако състезанието е от моя джоб- слагам едни пружини и едни каменни кони на 335-то и няма и да погледна поршата... да не мислиш че не е заучено положение? ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 06 Дек 2006, 2:44

Turturelo написа:а ако боднеш стептроника на една скорост и ускоряваш без kick-down ?! :winky:


Tо тогава предавките не се променят и колата си ускорява на зададената и предварително предавка ;)

Аз лично смятам че за това доускорение е :

"80–120 km/h im 6. Gang / 3,4 s (Zwischenspurt) / 10,5 s"

използван кик-даун-а на педала , просто ми изглежда нереално на 6-предавка да направи толкова зверско ускорение , но знам ли ....... :roll:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 06 Дек 2006, 4:00

моят съвет е всеки да се премери на едно 335i и да констатира каква кретения е :winky: засилва се доста в интерес на истината, но 997 ми е по-хардкор за каране честно казано.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от 0700700 » 06 Дек 2006, 5:36

та като говорим за 335... в софия колко има засега? защото аз не съм видял нито една по софийските yлици :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 06 Дек 2006, 12:20

0700700 написа:та като говорим за 335... в софия колко има засега? защото аз не съм видял нито една по софийските yлици :(

Миналия четвъртък в Камор имаше едно черно, още не бе разтоварено ;) ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 06 Дек 2006, 12:33

просто като техника бмв-то превъзхожда поршето.
просто двойното пълнене е резултат на близо двайсетгодишно разработване, та турбо двигателят да отговаря на стандартите на бмв за активно шофиране.
поршето си е един нормален 3.6 боксер използващи го от 100 години.
все пак не е 911 turbo което си е истинско порше с близо 420к.с.
виж това порше си струва иначе бавареца дава комфорт, неприсъщ за поршето при това със по спортно настроена концепция.
то такъв беше и резултата преди повече от 10 години с М3 Е36 и тогавашната карера.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 06 Дек 2006, 12:50

Е пък как реши че БМВ превъзхождат технологично Порше не можах да разбера. Двойното пълнене както ти го наричаш са си просто 2 малки турбини всяка за по 3 цилиндъра и идеята е да реагират бързо за да не се усеща турболаг. Порше 911Турбо е 480 коня а не 420 и е с турбина с променлив ъгъл на лопатките което прави възможно плавно променяне на турбо бууста и напасването му към конкретните условия. Как звучи само "поршето си е един нормален 3.6 боксер използващи го от 100 години" - ти просто си сляп фен на БМВ :mhihi: Единствения упрек към Порше е мястото където се намира мотора - зад задната ос на колата и по всякакви ревюта съм чел фразата "триумф на брилянтната инженерна мисъл над сбърканата дизайн концепция" и изказвания от рода на "ако в Порше работеха жени отдавна щяха да са се отказали от задния двигател но понеже са мъже вече 40 години се опитват да се преборят с негативните последствия от това че двигателят не е на правилното място". Та така огромен фен съм и на БМВ но съм още по на Порше за жалост 911ка на 10 години струва 100 000 лв :( .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 06 Дек 2006, 13:02

vitamincpp написа:и е с турбина с променлив ъгъл на лопатките което прави
Ами че и БМВ-то с променлив ъгъл на атака на лопатките :roll:
One passion,one car,one life...

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 06 Дек 2006, 13:06

Избирам Поршето - ако си забравя ключа мога да използвам отварачка за консерви :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А сериозно - поршето не е зле, но БМВто с един чип и някой лев за окачване ще го разминава злостно... А цената пак ще е доста по-ниска и комфорта доста по-висок :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 06 Дек 2006, 13:19

Това за разминаването и за по-ниската цена много ми напомня на философията на Голф маниаците когато съпоставят VW и БМВ :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

ч

Мнение от ian190 » 06 Дек 2006, 13:23

чакай са малко нещо не те разбрах.
по принцип задноразположеният двигател не можеш да кажеш че е недостатък в никой случай, то това е чара в управлението на порше, то и затова е боксерен двигател.по малък и с по-нисък център на тежестта.
и не съм сляп фен на бмв и на мен поршетата много ме кефят просто тоя модел на карера сравняван с 335и не отговаря на технологията използвана. се едно да сравняваме първата карера и 2002ти.
просто бмв отдавна са доказали че разбират от турбомотори, с първият европейски турбо в лицето на 2002ти.
а за брабам-бмв 1.5-1500кс това са 1000коня литрова мощност.
просто досега мълчаха и то за да има какво да кажат, и другите да внимават на думите им. :mhihi:
прав си че е 480коня и точно за това говорех.
това е поршето
:idea: а тази карера е за някви дупета дето не са ценители, а просто да карат порше.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook