BMW 335i Coupe vs Porsche 911 Carrera
Модератор: Общи модератори
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Росене чакам с нетърпение тая подмяна да я видя тая красота наживо
Това че харесвам Порше не значи че и това новото купе не е една от най-любимите ми коли. Дори ме кара да се колебая за 911ката (то е като с жените не можеш да харесваш само една
) .


- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Електронното ограничение на скоростта при някои автомобилни производители се прави само и единственос цел безопасност. Счита се че 250км/ч е максимума за допустима скорост на какъвто и да е път и всичко нагоре е неоправдан риск. Поне тва е официалното становище. А колкото до издръжливостта на компонентите при натоварване на д 250км/ч, повярвайте изобщо не е проблем като знам какви зверски изпитания е минавал V10 енджина на М5/М6 


- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
alx написа: аз лично не бих избрал поршето .. едно че ми леко грознее, две че не се сещам при какви обстоятелства би било по-бързо от бмв-то.. особено ако му лепна едни кони амортесьори и ейбах пружини и не пипам нищо друго...
сега, едното е спортна кола а другото е кола със спортен дух ама... детайли..
997 на снимка нещо не хващо много око, като я видях за първи път в списание бях шокиран, но на живо ми хареса страшно много. Просто извивките на каросерията и издутата задница на много снимки няма как да проличат, а имено там е чара. Е90 също ми грознее на снимка както и единичката, но на живо са друга работа.
Подобен спор се получи от в темата за Е60 М5 с/у 997 пак тест направен от Аутобилд.
А 335, ако ще и Билщайн да му лепнеш все си мисля, че ще дава доста по-бавни времена на писта от 997, разликата в кила също не е малка.
Само болен мозък може да предпочетре 335 пред 911, сега да не ме нападнете, шегувам се колата е страхотна и в момента на пазара може би е най-доброто предложение и няма директен опонент точно в този си вариант 335, дори обезсмиля и вече остарялото Е46 М3.
А това за автоматика мисля, че Р.Коларов изясни за какво став въпрос виж намери някой тест на Аутобилд м/у БМВ с механична трансмисия и МБ с автомат, положението при доускорение е същото, аз също мога да изровя нещо.
Все пак тук е форум на БМВ и пристрастията са разбираеми, особено твойте.

Като цяло колите са доста различни като концепции и няма смисъл да изпадаме в различни и безсмислени спорове.
Niikoo_1 написа:997 на снимка нещо не хващо много око, като я видях за първи път в списание бях шокиран, но на живо ми хареса страшно много.
не знам- много ми е сплескано отпред... въпрос на вкус предполагам...
А 335, ако ще и Билщайн да му лепнеш все си мисля, че ще дава доста по-бавни времена на писта от 997, разликата в кила също не е малка.
ми аз го виждам така- 997 ако не е гт3 не е нищо особено на писта (да, това включва 997 турбо, 997 гт2 не съм виждал/карал още/то май и няма още).. тежки дупета, изисква се много умение да се кара бързо- аз лично не мога, сигурно има такива дето могат да ги карат бързо де... но аз изхождам от моята позиция... едно 997 на технична писта мога да го карам на 7/10ти и на 8/10ти да сменя дупето с лицето

мога да ти дам фактически пример- едно е36 м3 само със кони и ейбах е по-бързо от 996 карера2/2с/4 на техническо трасе и отстъпва на по-бързите писти на по-големите 996 просто защото е със по лошо съотношение коне/тегло. 335 като доста по-бързо от е36 м3 го виждам да е на кантар със 997 карера...
Само болен мозък може да предпочетре 335 пред 911
ако аз само ще го карам а други ще ми го подържат - взимам порша. но ако състезанието е от моя джоб- слагам едни пружини и едни каменни кони на 335-то и няма и да погледна поршата... да не мислиш че не е заучено положение?

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Turturelo написа:а ако боднеш стептроника на една скорост и ускоряваш без kick-down ?!
Tо тогава предавките не се променят и колата си ускорява на зададената и предварително предавка

Аз лично смятам че за това доускорение е :
"80–120 km/h im 6. Gang / 3,4 s (Zwischenspurt) / 10,5 s"
използван кик-даун-а на педала , просто ми изглежда нереално на 6-предавка да направи толкова зверско ускорение , но знам ли .......

- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
0700700 написа:та като говорим за 335... в софия колко има засега? защото аз не съм видял нито една по софийските yлици
Миналия четвъртък в Камор имаше едно черно, още не бе разтоварено

просто като техника бмв-то превъзхожда поршето.
просто двойното пълнене е резултат на близо двайсетгодишно разработване, та турбо двигателят да отговаря на стандартите на бмв за активно шофиране.
поршето си е един нормален 3.6 боксер използващи го от 100 години.
все пак не е 911 turbo което си е истинско порше с близо 420к.с.
виж това порше си струва иначе бавареца дава комфорт, неприсъщ за поршето при това със по спортно настроена концепция.
то такъв беше и резултата преди повече от 10 години с М3 Е36 и тогавашната карера.
просто двойното пълнене е резултат на близо двайсетгодишно разработване, та турбо двигателят да отговаря на стандартите на бмв за активно шофиране.
поршето си е един нормален 3.6 боксер използващи го от 100 години.
все пак не е 911 turbo което си е истинско порше с близо 420к.с.
виж това порше си струва иначе бавареца дава комфорт, неприсъщ за поршето при това със по спортно настроена концепция.
то такъв беше и резултата преди повече от 10 години с М3 Е36 и тогавашната карера.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е пък как реши че БМВ превъзхождат технологично Порше не можах да разбера. Двойното пълнене както ти го наричаш са си просто 2 малки турбини всяка за по 3 цилиндъра и идеята е да реагират бързо за да не се усеща турболаг. Порше 911Турбо е 480 коня а не 420 и е с турбина с променлив ъгъл на лопатките което прави възможно плавно променяне на турбо бууста и напасването му към конкретните условия. Как звучи само "поршето си е един нормален 3.6 боксер използващи го от 100 години" - ти просто си сляп фен на БМВ
Единствения упрек към Порше е мястото където се намира мотора - зад задната ос на колата и по всякакви ревюта съм чел фразата "триумф на брилянтната инженерна мисъл над сбърканата дизайн концепция" и изказвания от рода на "ако в Порше работеха жени отдавна щяха да са се отказали от задния двигател но понеже са мъже вече 40 години се опитват да се преборят с негативните последствия от това че двигателят не е на правилното място". Та така огромен фен съм и на БМВ но съм още по на Порше за жалост 911ка на 10 години струва 100 000 лв
.


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Избирам Поршето - ако си забравя ключа мога да използвам отварачка за консерви
А сериозно - поршето не е зле, но БМВто с един чип и някой лев за окачване ще го разминава злостно... А цената пак ще е доста по-ниска и комфорта доста по-висок



А сериозно - поршето не е зле, но БМВто с един чип и някой лев за окачване ще го разминава злостно... А цената пак ще е доста по-ниска и комфорта доста по-висок

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Това за разминаването и за по-ниската цена много ми напомня на философията на Голф маниаците когато съпоставят VW и БМВ



ч
чакай са малко нещо не те разбрах.
по принцип задноразположеният двигател не можеш да кажеш че е недостатък в никой случай, то това е чара в управлението на порше, то и затова е боксерен двигател.по малък и с по-нисък център на тежестта.
и не съм сляп фен на бмв и на мен поршетата много ме кефят просто тоя модел на карера сравняван с 335и не отговаря на технологията използвана. се едно да сравняваме първата карера и 2002ти.
просто бмв отдавна са доказали че разбират от турбомотори, с първият европейски турбо в лицето на 2002ти.
а за брабам-бмв 1.5-1500кс това са 1000коня литрова мощност.
просто досега мълчаха и то за да има какво да кажат, и другите да внимават на думите им.
прав си че е 480коня и точно за това говорех.
това е поршето
а тази карера е за някви дупета дето не са ценители, а просто да карат порше.
по принцип задноразположеният двигател не можеш да кажеш че е недостатък в никой случай, то това е чара в управлението на порше, то и затова е боксерен двигател.по малък и с по-нисък център на тежестта.
и не съм сляп фен на бмв и на мен поршетата много ме кефят просто тоя модел на карера сравняван с 335и не отговаря на технологията използвана. се едно да сравняваме първата карера и 2002ти.
просто бмв отдавна са доказали че разбират от турбомотори, с първият европейски турбо в лицето на 2002ти.
а за брабам-бмв 1.5-1500кс това са 1000коня литрова мощност.
просто досега мълчаха и то за да има какво да кажат, и другите да внимават на думите им.

прав си че е 480коня и точно за това говорех.
това е поршето

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]