Смяна пружини 320Д комби фейслифт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- zlatev_atanas
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 16.05.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d Touring
- Детайли за колата: BMW E46 320d Touring 150ks 2002
Смяна пружини 320Д комби фейслифт
Здравейте колеги.
Нека който е сменял въпросните пружини на своето БМВ да сподели каква марка и дали е доволен от резултата.
Мисля че темата ще бъде полезна на много колеги със този проблем.
Нека който е сменял въпросните пружини на своето БМВ да сподели каква марка и дали е доволен от резултата.
Мисля че темата ще бъде полезна на много колеги със този проблем.
- narkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: Смяна пружини 320Д комби фейслифт
Eibach (черни) 30мм/25мм - по-добра стабилност от стоковите, возията е като при Sport Suspension Settings и М-Tech, стават за катерене по тротоари, ако си по-внимателен (за съжаление се налага), недостатък е че при натоварен автомобил задницата играе нагоре-надолу при неравности, без значение дали амортисьора е спортен или нормален.
H&R (сини) 35мм/20мм - по-добра стабилност от Eibach, по-добра возия от Eibach, може на хартия да са само 5 мм по-ниски, но със спортни амортисьори и гърбиците стават враг, много готина стойка с леко вирната задница.
Ако не търсите промяна във височина, стабилността и возията задължително стокови пружини - нови
H&R (сини) 35мм/20мм - по-добра стабилност от Eibach, по-добра возия от Eibach, може на хартия да са само 5 мм по-ниски, но със спортни амортисьори и гърбиците стават враг, много готина стойка с леко вирната задница.
Ако не търсите промяна във височина, стабилността и возията задължително стокови пружини - нови

Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани