насладете се на истината 2

Видео клипове с участието на нашите любими Баварци.

Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

насладете се на истината 2

Мнение от bravo » 06 Дек 2006, 0:57

По повод това че някой много разбират от идеална линия и стил на каране . Сега погледнете тук Патрик Снайерс как владее М3 и ми кажете дали дрифта е по добър.
Хейде нека е като анкета...
Въпроса е
Как взе първият завой след надолнището ? Да видим про- шофьорите сега в действие :mhihi: Оценете самия завой , правилно или не и защо ?
http://video.google.de/videoplay?docid= ... 2&q=m3+e30

и някой каза планинско в предната тема .... Братчед това е планинско и има разлика с рали дано да я забележиш

http://video.google.de/videoplay?docid= ... =hillclimb

и едно е21 да се придържаме към темата :mhihi:
http://youtube.com/watch?v=uQPT_WrjSeo
http://video.google.de/videoplay?docid= ... llclimb+m3

http://video.google.de/videoplay?docid= ... bergrennen

та някой се изказа че ония с е30-та в предната тема бил бърз....
за дрифчелиндж биваше но бърз беше най-малко..........
bergrennen hillclimb търсете в гугъл това е планинско , просто някой хора бъркат планинско с рали с дрифт с писта ;) фийл шпас
Най-мразя да съм прав!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 06 Дек 2006, 13:51

мисля че тоя с първото м3 най-се доближаваше до класа на колата от предишната тема.
точно така е има ралични класове коли които се карат по коренно различен начин и съответно имат различно поведение на пътя.
ПС:тоя с аудито беше бърз :mhihi:

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 06 Дек 2006, 15:27

bravo написа:По повод това че някой много разбират от идеална линия и стил на каране

Визираш ли някой в случая :confused:

ian190 написа:мисля че тоя с първото м3 най-се доближаваше до класа на колата от предишната тема.


Точно обратното, онзи от предишната тема се опитваше да постигне каране като този, а не обратното ;) . А и да попитам Иан190 , случайно да видя някъде дрифт , а не принудително приплъзване на задницата при ускорение след последвал обратен завой и само един - апел - контра-апел ;)

ian190 написа:...тоя с аудито беше бърз :mhihi:


А ако пързаляше щеше да направи сигурно два-пъти по добро време :)
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 07 Дек 2006, 3:33

той тоя който го визирам не спира да се изцепва :mhihi:

ian190
Незнам каква прилика намираш между 320is и М3 , кола за планинско и кола за рали а да не говорим 4е както BMW lover каза тоя с IS-ката се лигавеше и си беше по скоро дори с кола за дрифт настроена от колкото за планиско ма тва не е сигурно.Сигурното е че правеше шоу просто извън класирането :winky:
Най-мразя да съм прав!!!

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 07 Дек 2006, 13:36

В рали спорта БМВ не е най-светлия пример за успех,но имената на Патрик Снаерс и на Джон Бош са пример как тябва да се кара БМВ на рали :bowdown: Така,че не мога да оценявам начина на каране на Снаерс от клипа-знам обаче ,че по-бързо надали може да се кара Този автомобил по Тази отсечка!
Кола за високопланинско и за рали= :roll:
1.окачване-различно(въпреки,че една отсечка от високопланинско е част от ралиСЕ),но 5-6км не са 25,35км :idea:
2.колата е лека(1седалка,1 пилот,малко гориво.....няма резервна гума)лека,много лека е колата
3.гумите-трябва да те държат 5-6км,но истински,а рали гумите-боже колко км.ги очакват ту загреят на СЕ има преход,кофти се полепват с гадости от прехода и после пак ги тормози още много км.Има разлика -нали?
4.субективният фактор-полот учи 5-6км.трасе на изуст :mhihi: не е лесно ,но е постижимо.А при ралито -помощ от ...този ненормалния до теб(защо не си стои в къщи ,а е седнал в дясно) :mhihi: Ето защо стила на Снаерс е нервен,с много корекции на волана,а при клипа с 320ис на високопланинското пилота с финес рисуваше завоите
Леле колко написах :uups: като студент не съм писал толкова :mhihi:
П.С Всичко е въпрос на тренировка!!!Сещам се за едно интервю на Табатон-рали легенда,който казва така...""аз тренирам,карам по 4часа на ден"" -не се вози ,А КАРА!!!
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

Назад към Видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook