Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
А междудругото като направих тая простотия със лампата понеже си бях забравил мултицета махнах клемата на акумулатора преди това.Моля ти се успокой ме че не съм преебал ЕКУ то.
И още нещо,като замеря преди перката има напрежения а след модула на перката няма никой.Дали не съм преебал перката само.
[/quote]
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало
Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.


E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало

Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.
- petre1981
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
oci написа:А междудругото като направих тая простотия със лампата понеже си бях забравил мултицета махнах клемата на акумулатора преди това.Моля ти се успокой ме че не съм преебал ЕКУ то.И още нещо,като замеря преди перката има напрежения а след модула на перката няма никой.Дали не съм преебал перката само.
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало

Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.[/quote]
Със пробна лампа на 220 волта.Единия край е прекъснат.


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
petre1981 написа:oci написа:А междудругото като направих тая простотия със лампата понеже си бях забравил мултицета махнах клемата на акумулатора преди това.Моля ти се успокой ме че не съм преебал ЕКУ то.И още нещо,като замеря преди перката има напрежения а след модула на перката няма никой.Дали не съм преебал перката само.
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало
Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.
Със пробна лампа на 220 волта.Единия край е прекъснат.


Е да доста тъпо но така със 220 волта със сигурност си изгорил управлението дано само не си направил и други поразии по колата.
- petre1981
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
oci написа:petre1981 написа:oci написа:А междудругото като направих тая простотия със лампата понеже си бях забравил мултицета махнах клемата на акумулатора преди това.Моля ти се успокой ме че не съм преебал ЕКУ то.И още нещо,като замеря преди перката има напрежения а след модула на перката няма никой.Дали не съм преебал перката само.
E щом си махнал клемата на акумулатора как тогава си дал на късо ката дефакто напрежението е отпаднало
Според мен това управление си е тръгнало да заминава щом ти е въртяла перката преди да достигне нужната температура и сега му е дошъл момента да спре тотално. То това си е една от детските болести на тези бмв-та, поне аз така като гледам на почти всяко трето идвало при мен блока на перката не работи и то най-често не включва когато трябва да се ползва за климатроника.
Със пробна лампа на 220 волта.Единия край е прекъснат.Тъпо нали.Все пак се надявам да ми е заминала само перката колега.
Е да доста тъпо но така със 220 волта със сигурност си изгорил управлението дано само не си направил и други поразии по колата.[/quote]
Ходих на диагностика,преебал съм еку-то










- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Кво вика майстора - изпържил си компа, ама си карай така - нали пали, а?
Смени майстора...
Ако имаш път към София - заповядай да я погледна, а и да те насоча на правилното място


Смени майстора...
Ако имаш път към София - заповядай да я погледна, а и да те насоча на правилното място

- petre1981
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Dimitroff написа:Кво вика майстора - изпържил си компа, ама си карай така - нали пали, а?![]()
![]()
Смени майстора...
Ако имаш път към София - заповядай да я погледна, а и да те насоча на правилното място
Майстора ми каза че трябва да я правя.Аз имах впредвид,че другите неща по колата си работят,демек не е скапан целия компютер.Само това за охлаждането.А по принцип няма проблеми да мина до София да я видиш.Даже ще ти бъда много благодарен,щото търся и друго мнение и изход от тая ситуация


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Доста стара тема ама да питам - изнамерихте ли някой майстор, който може да поправя блока на перката?
Или някой ако има схема да се сглоби направо нов блок, че по описанието изглеждаше да не е много сложна схемата?
Или някой ако има схема да се сглоби направо нов блок, че по описанието изглеждаше да не е много сложна схемата?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
bodrin написа:Доста стара тема ама да питам - изнамерихте ли някой майстор, който може да поправя блока на перката?
Или някой ако има схема да се сглоби направо нов блок, че по описанието изглеждаше да не е много сложна схемата?
Излиза на цената на здрава втора употреба и не си струва, иначе фейсовите се правят и то успешно

- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Още веднъж да извадя темата от забвение - и моята ел. перка започна да полудява - пуска се когато си пожелае - дори след като колата цял ден не е работила на излизане от работа я чух да работи...и добре, че я хванах преди да падне акумулатора... Споделете моля ви методи за разрешаването на казуса - ремонтира ли някой модула, който явно е причината за този проблем? 

- realprofesora
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 21.05.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Мечтае да кара: е47
- Детайли за колата: 150кс
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Хело колеги, не намерих тема в която някой да споменава, че успешно е ремонтирал тази платка за управлението на перката на радиатора на е46. Днес свалих модула и след обстоен преглед си мисля че сме на път да ремонтираме(заменим) успешно транзисторите силовите на платката. Утре ще докладвам за резултата. Ето и снимки на транзисторите и диода.
http://prikachi.com/images.php?images/757/8675757W.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/758/8675758O.jpg
Ето и нещо подобно проблемче при ВАГ групата...при руснаците.
http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=243420
http://prikachi.com/images.php?images/757/8675757W.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/758/8675758O.jpg
Ето и нещо подобно проблемче при ВАГ групата...при руснаците.
http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=243420
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
realprofesora написа:Хело колеги, не намерих тема в която някой да споменава, че успешно е ремонтирал тази платка за управлението на перката на радиатора на е46. Днес свалих модула и след обстоен преглед си мисля че сме на път да ремонтираме(заменим) успешно транзисторите силовите на платката. Утре ще докладвам за резултата. Ето и снимки на транзисторите и диода.
http://prikachi.com/images.php?images/757/8675757W.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/758/8675758O.jpg
Ето и нещо подобно проблемче при ВАГ групата...при руснаците.
http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=243420
Аз съм ремонтирал фейсови перки с железния модул и там нещата ставан на 100 процента, но при този твоя модул ще имаш голям късмет ако изобщо тръгне перката след като смениш транзисторите.
А и не е лошо да ги земариш да не би да се окажат здрави, проблема понягока е в процесора и импулсната модулация я няма дори и да смениш транзисторите.
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Има ли колеги, при които проблема с включващата се перка да се е решил от температурният датчик на антифриза, който стои на долния маркуч? 

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Здравейте колеги, днес ми се случи подобно нещо с перката. Напълних климатика пуснах го да работии после като изгасих колата перката не спря в продължение на няколко часа, махнах клемата на акумулатора и още нещо прословутия "майстор" където ми пълни системата ми изми и радиатора и оттогава не спира само този управляващ блок ли е проблема или е възможно и някой датчик да е ? Колата е Е46 320д 136 коня
- hades40
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 13.09.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: neshto nad 400HP
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Здравей те колеги, прословутия проблем с перката на климатика. Перката варти на макс при запален двигател и спрян климатик, пуснали климатика перката забавя но не спира, спирам го пак на макс. Огасям колата спира. Що е то? :-( Колата е Е39 520 170нр.
Изпратено от моят D6603 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят D6603 с помощта на Tapatalk
Което не ме убива, ме прави по силен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани