Препрограмиране на еку n42b18a
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Препрограмиране на еку n42b18a
Къде и кой препрограмиране на еку-то. Дайте съвети писна ми от тая кочина 200лв за диагностика и всеки казва не съм виждал такива грешки.Няма комуникация с алтернатор ( той си зарежда нормално). Разменени сигнали на сонда 1 и сонда 2 преди катал. те са нормално свързани(проверено). Триеш грешката за сондите пише, че всичко е активно и след 30-40сек. само сонда 1 след катал. е активна,няма ламбда контрол а сондите на живи данни отчитат нормални стойности.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Препрограмиране на еку n42b18a
Щом си от София се обади на колегата Giovanni или ако ти трябва да се смени направо компа на Oci.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Препрограмиране на еку n42b18a
Atsalov написа:Щом си от София се обади на колегата Giovanni или ако ти трябва да се смени направо компа на Oci.
ok
Re: Препрограмиране на еку n42b18a
bobreti написа:...Няма комуникация с алтернатор ( той си зарежда нормално).
Колега не се занимавай с глупости. С точно същата "грешка" карам вече над 3 години и няма никакъв проблем. Отделно този сигнал минава (само и единствено той) по BSD (сериен) канал, а не по CAN / K-Line шина. Опитвал съм се да "декодирам" какво точно се праща, но е нещо уникално глупаво и тъпо - просто минава някаква "четност" към ECU-то и ако се промени последователността й , почва да блъска грешката. Мисля, че е някакъв праг за напрежение/пре-напрежение. Друг е въпроса, какво точно я предизвиква, при положение, че генератора си работи нормално. Ако намериш генератор , който да НЕ достига над 14.1V - грешката се трие и изчезва. Това е .
Точно заради тая глупост имам 5-6 работещи алтернатори

Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Препрограмиране на еку n42b18a
Taricate написа:bobreti написа:...Няма комуникация с алтернатор ( той си зарежда нормално).
Колега не се занимавай с глупости. С точно същата "грешка" карам вече над 3 години и няма никакъв проблем. Отделно този сигнал минава (само и единствено той) по BSD (сериен) канал, а не по CAN / K-Line шина. Опитвал съм се да "декодирам" какво точно се праща, но е нещо уникално глупаво и тъпо - просто минава някаква "четност" към ECU-то и ако се промени последователността й , почва да блъска грешката. Мисля, че е някакъв праг за напрежение/пре-напрежение. Друг е въпроса, какво точно я предизвиква, при положение, че генератора си работи нормално. Ако намериш генератор , който да НЕ достига над 14.1V - грешката се трие и изчезва. Това е .
Точно заради тая глупост имам 5-6 работещи алтернатори
За алтернатора съм съгласен, но тая простотия със сондите ме разби. Нито на бензин, нито на газ. Седем БМВ-та съм имал това направо ми разказа играта.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани