Audi или BMW - Кой е по-спортен? - AutoBild

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 05 Дек 2006, 21:14

steppenwolf написа:Казвате, че Ауди нямали философия...няма такова нещо. Просто философията им е различна от тази на БМВ и вие не я приемате. Лукс, Спорт, Престиж в едно-това е философията на Ауди.


Е точно с тези думи доказа за пореден път моето твърдение че Ауди са хвани единия, ухапи другия! :winky:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: София

Мнение от retro » 05 Дек 2006, 21:14

[steeN] написа:добре, трябваше ли да стигаме до такива безсмислици, че bmw имат проблеми с дължината на двигателя ;) ако се загледаш 6 цилиндровите даже са много по-далеч от един 4 цилиндров в ауди. проблема на ауди е, че си монтира двигателите надлъжно въпреки че са с предно, може би за да унифицират платформата с куатро... та по този начин скоростната кутия избутва двигателя много напред и разпределението на теглото е лошо ;) това е причината А4 да не е спортен автомобил, нито пък ще бъде в тази си конфигурация.


Не твърдя че А4 е спортен автомобил, но твърдя че и БМВ 320 не е такъв :idea: Надлъжния двигател на Ауди напротив измества тежестта назад, за разлика от напречния, при който скоростната кутия се пада отстрани на двигателя ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 05 Дек 2006, 21:21

retro написа:Наистина всичко е въпрос на личен избор та според мен с риск да бъда веднага оплют... доста хляб има да ядат още БМВ докато стигнат Ауди откъм спорт... Не виждам кое и е толкова спортното на 1-а, 3-а и т.н. серия след като всяка от техните модификации отстъпва по ускорение на съответния модел на Ауди? След като е толкова спортно защо примерно едно масово БМВ 3-ка Е36 320 отстъпва далеч назад по ускорение от А4 1.8Т? Също така основен проблем на БМВ са дългите редови мотори, които изнасят центъра на тежестта силно напред (ако някой е виждал колко е къс 2.7 битурбо на Ауди знае за какво говоря). Задното предаване пък поглъща много полезна мощност и утежнява излишно конструкцията (спрямо предното, говоря за коли под 200 к.с. - нататък просто си трябва 4х4). Заради тези и други недостатъци на БМВ според мен Ауди е по-спортната кола. ;)

Ма ако знаеш колко глупости си изписъл на едно място просто хабер си нямаш :help: Айде да не ти припомням кой обира наградите за двигател на годината и то всяка година :!: Айде да не ти разказвам как се изсипва прехваленият ти мотор по магистралата на няма и 100 000км :!: Айде да не ни разказваш колко са дълги шестаците и къде е центъра на тежестта :!: Айде,дане ти разказвам от кога пък ауди станаха спортни и бързи и кога сложиха инжекцион :!: Айде да си поговорим след още 5 години,да видим ще го има ли бързото ауди изобщо :!: Айде след еднакво издевателство върху колата да видим кое ще изкара повече преди да се разпадне :!: Айде сега пак си прочети поста и помисли ;)
One passion,one car,one life...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Мнение от [FF]GODFLESH » 05 Дек 2006, 21:39

Айде,дане ти разказвам от кога пък ауди станаха спортни и бързи и кога сложиха инжекцион


e сега ще изкарат спортните традиций която марката има като цяло (последните 15 години) :mhihi: ;)
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Дек 2006, 21:40

Retro
Аве момче ти наистина си ученик ми се струва - мнооого си зле да не обидя учениците. Бих те разбрал да кажеш "на мен повече ми харесва ауди" но ти просто дрънкаш пълни глупости. Убеден съм че средния ти успех не е повече от 4, с преобладаващо по високи оценки по дисциплини различни от физика и математика. Напречния двигател може да допринесе за равномерното разпределение на масата на колата само ако го разположиш между предните и задните седалки, а това пък със скоростната кутия дето била отстрани направо ме озадачи :) Изобщо не бих си правил труда да ти отговарям каквото и да било защото ти липсва техническа грамотност и елементарна начетеност и обща култура, но го правя понеже ми е весела темата и нямам друга работа в момента :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 05 Дек 2006, 21:51

Impasse:
Ма ако знаеш колко глупости си изписъл на едно място просто хабер си нямаш помощ! Айде да не ти припомням кой обира наградите за двигател на годината и то всяка година Exclamation Айде да не ти разказвам как се изсипва прехваленият ти мотор по магистралата на няма и 100 000км Exclamation Айде да не ни разказваш колко са дълги шестаците и къде е центъра на тежестта Exclamation Айде,дане ти разказвам от кога пък ауди станаха спортни и бързи и кога сложиха инжекцион Exclamation Айде да си поговорим след още 5 години,да видим ще го има ли бързото ауди изобщо Exclamation Айде след еднакво издевателство върху колата да видим кое ще изкара повече преди да се разпадне Exclamation Айде сега пак си прочети поста и помисли Wink

Ммм, ма много хубаво казано :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Дек 2006, 22:01

retro написа:
[steeN] написа:...


Не твърдя че А4 е спортен автомобил, но твърдя че и БМВ 320 не е такъв :idea: Надлъжния двигател на Ауди напротив измества тежестта назад, за разлика от напречния, при който скоростната кутия се пада отстрани на двигателя ;)


не съм съгласен, това наизуст го каза. при ауди двигателя е пред предната ос... при останалите коли с предно двигателя лежи върху оста, обикновенно завъртян назад (защо?)...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 05 Дек 2006, 22:23

прочетох внимателно всичко излязох на улицата погледнах паркираната ми там таратайка с изместен център на тежеста :( (АК-74нема общо)огромен диференциал,пълна липса на комфорт(нема понички и тва е)и хамириканско задно предаване :( въздъхнах тъжно извърнах глава към свръхтехнологичното нивируятно балансирано карбураторно супер луксозно Б4 на комшията закриващо пълно със силуета си контеинерите за смет и си казахх колко спорт има в таа кола боже колко спорт има :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Дек 2006, 22:29

BMW_dreamer написа:......


:mhihi: :mhihi: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 05 Дек 2006, 23:41

Ако Б4-ката на комшията е комби, a отпред на решетката има надписче RS2, а като се отвори капака се вижда надпис PORSCHE не знам кво праиим тогава.
Има ли спорт в тая кола моля некой дет разбира да каже.

Темата е много провокираща доста голям недостатък е layout-a на Ауди.
А и на по-старите Аудита (100, 90Купе) предната част отстрани изглежда доста странно с това огромно разстояния от предната гума до бронята.

Просто конфигурацията тип Москвич Алеко (щото и при него мотора е надлъжно разположен, а зад него е скоростната кутия) е сериозен плюз за недозавиване и кофти разпределение на масите.
Иначе няма спор, че колите от Инголщат са страхотни и в много отношения лично за мен са ПО-добри.

Но по тоя въпрос е доста изписано в предните постове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 05 Дек 2006, 23:54

А никой не се сети да спомене и суперокачването отпред на суперспортното А4, състоящо се от само 8 носача, при които докато смениш разбития някои от другите 7 е готов пък той, а пък са едни ефтинки... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 06 Дек 2006, 0:21

Да опред са с алумиеви носачи, пасатите също и не са особено избържливи за нашите пътища. Но и суперспортните Е46-ци също обаждат проблеми, всяка кола си има таквиа детски болежки, ако ме разбираш. Мога да ти напиша и аз доста такива проблеми за БМВ да речем или за МБ, но това не влиза в темата.

А да попитам само за газоразпределителния маханизъм на суперспортните мотори М40 в 316/318 нещо може ли да кажеш по тоя въпрос. :mhihi:


Нека да видим какво ще кажат хората от Аутобилд.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 06 Дек 2006, 0:29

А ти се поинтересувай за М43 и ми говори за него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 06 Дек 2006, 0:46

michev написа:А ти се поинтересувай за М43 и ми говори за него


Кво за него викаш, че е хипер спортен и мноого бега, предполагам, че е читав знам, че с верига и няма проблените на предишния, ама това няма нищо с темата, дай да не изпадаме в офтопици, свързани с това какви били носачите на А4 и колко спортни са М40/М43 моторите на БМВ.
Нека се пише по темата, според мен БМВ е по спортно говорим погледнато като цяло при положение, че се обхване цялата моделна гама и от двете марки автомобили.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 06 Дек 2006, 0:50

всеки иска да е спортен напоследък стана модерно :)
та... то и на сеат ибиза 1.5и мк1 като отвориш капака и пак пише порше вътре... но това не го прави спортна кола ;)
мисълта ми е, че специално 3та серия самата концепция е да има има първо добро поведение на пътя, двигателите предразполагат към точно спортно каране (с максимуми на въртящият момент високо в оборотите) и трето е ориентирана към шофьора и тогава са 4то 5то и т.н.

докато при ауди на първо място са поставени други неща. няма го идеалното разпределение на масите, двигателите са ориентирани към повечето въртящ момент в ниските обороти - т.е. предимно към градско каране, пътуване с постоянна скорост на ниски обороти и изпреварване без да се сменят предавки. няма го усещането за връзка с пътя - само бях чувал за това нещо, но наскоро се убедих, че е точно така (за Б5). същото мъртво усещане във волана както на голф 3. може да минаваш и през огромен кратер, фиидбек - няма.
интересно това дали се е променило в по-новите модели...

различни коли за различни хора според мен.

п.с. много се разписах, оставям ви намира ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook