Audi или BMW - Кой е по-спортен? - AutoBild

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Дек 2006, 11:27

Е ако платформен автомобил е "нищо общо"
http://archive.cardesignnews.com/autoshows/2002/paris/highlights/h06-cayenne-touraeg.html

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 5.12.2003

Мнение от steppenwolf » 05 Дек 2006, 12:02

Без да се заяждам, давам своето мнение:

А3-1 Серия - избирам А3. 1 Серия е...буквално нямам идея какво са се стремили да направят от БМВ. Според мен не са успяли и този автомобил не се вписва в марката. А3 е прекрасен автомобил

А4-3 Серия. По принцип 3-серия за мен е най-доброто БМВ.Но не най-новото...по номера не ги знам. Старата 5-ица също много ми допада.
В този сегмент нещата са изравнени и е въпрос на лично предпочитание. И двете марки предлагат голям избор и всеки може да си моделира автомобила по свой вкус.
ТТ -Z4. Само ще отбележа, че старото ТТ е един Революционен за мен автомобил, въпреки някои допуснати грешки. Моделът е на над 10г и все още като го погледне човек изглежда модерен и съвременен. Z4 ми харесва на картинка, убеден съм и че е страхотен спортист с качества, но на улицата някак ми изглежда като джапанка! Виж Z3 онова,не кабриото е уникално! Новото ТТ като го видите на живо, ще усетите заплаха.
А6-5 Серия. Дизайна на последната 5 не ми харесва и това си е... много ми е американско. Но както обикновенно йарактеристиките са отлиични, като при всяко БМВ. Интериорът на А6 е просто убийствен.
Всички казват, че Ауди нямат аналог на X3. Но аз винаги ще предпочета един Allroad пред X3. Х3 боже...какво е това нещо?! Изби ли си парите? Ако да-време е да го спрат.
Х5 когато излезна беше най-доброто на пазара.В началото. После, с течение на времето започнах да не го харесвам...по принцип не съм фен на джипове. И не разбирам тези хора по София които се врат по задръстванията с някой 5 литров джип. Това са бг-комплексарщини. МИ то все едно си си купил луксозен камион и си излезнал на мегдана. Но хора всякакви. Та Х5 изцяло отстъпва на Q7.Новото Х5 обече изглежда добре.
М- power е шедиовърът на баварците. И 3 и 5 серийте. Сега, ако се сравняват с RS4, RS6...нещата са субективни и въпрос на личен вкус. Слабо ме инересувакое е по бавно с една стотна. Просто трябва като влезнеш и да кажеш-да с този автомобил се чувствам едно цяло. Аз лично си падам по Avant моделите. За мен това са адски красиви спортисти. Но не искам да ги сравнявам с М-Серийте!
6 серия е отлична да. Но когато я сложа до SL и виждам колко са смешни приказките за бавните пенсионерски мерцедеси...SL е уникално красив автомобил. Всеки един модел от тази серия на Мерцедес. Ауди казвате нямали тук конкурент. Не сте прави-вижте това http://microsites.audi.com/audir8/html/index.php
А8-7 Серия. Спорът е излишен. Просто сгазете Крис Бенгъл.
При кабриолетите...Ауди правят най-красивите кабриолети. Даже и като видя едно Ауди 80 Кабрио. Това е един рядко красив Автомобил. Сега имаме вече S4 RS4 Cabrio.
Авант и Туринг. Ами не ми харесват туринг моделите на БМВ и това си е..не ги и връзвам с философията на марката. Защщо са ги направили, само за да имат кола в този сегмент. Казвате, че Ауди нямали философия...няма такова нещо. Просто философията им е различна от тази на БМВ и вие не я приемате. Лукс, Спорт, Престиж в едно-това е философията на Ауди.
Уважавам БМВ, но съм си фен на Ауди. Важното е, че всички сме фенове. Дай боже да можем и да си ги позволим любимите автомобили!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 05 Дек 2006, 12:39

Важното е, че ауди са по-добри от БМВ :mhihi:


Въпросът е кое е по-српотно...

Един въпрос ... Кое е по-спортно на А3 с предно предаване спрямо 1ва серия със задно?


И как може един малко по-скъп VW да се води престижен ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 5.12.2003

Мнение от steppenwolf » 05 Дек 2006, 13:04

Като съпостявям един по един моделите Ауди по ми харесва. Но това е моят вкус.
На въпроса, които задаваш- има S3

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 05 Дек 2006, 13:42

[quote="steppenwolf"]...quote]
по твоя логика ауди прави коли за всички сегменти, малки, големи, луксозни, спортни, кабриолети, аванти, предно, кватро, олроуд, джипове мипове всичкооо и всичките са уникални, нямат грешка
на теб идеята ти беше да осереш марката бмв, та таже като почна за м6 да говориш, стана фен на мерцедес.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 5.12.2003

Мнение от steppenwolf » 05 Дек 2006, 14:05

djordje написа:
steppenwolf написа:...quote]
по твоя логика ауди прави коли за всички сегменти, малки, големи, луксозни, спортни, кабриолети, аванти, предно, кватро, олроуд, джипове мипове всичкооо и всичките са уникални, нямат грешка
на теб идеята ти беше да осереш марката бмв, та таже като почна за м6 да говориш, стана фен на мерцедес.


не, не ми беше това идеята. Идеята ми беше да си дам мнението, съпоставяйки отделните модели на двете марки.
Колкото до SL и BMW 6, а не М6, защо да не говоря за този модел на Мерцедес, след като са в един таржет?! Аз не съм кон с капаци.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 05 Дек 2006, 14:16

steppenwolf
...

TT и революция :kuku: Ти на дизайна на ТТ дизайн ли му викаш?! Актуално било!?? Ми то формата на яйцето е винаги актуална, откакто съществува света :lol: (като фен на яйцевидните форми ако искаш да те питам кое е първо - кокошката или яйцето) :mhihi: И недей да сравняваш лагерни колици с БМВ 8)
И тия Авант моделите :help: - какво му е готино да имаш комби с много коне, ми то си остава комби - кола за багаж :lol: Абе сбъркана работа :!:
Лукс, Спорт, Престиж в едно-това е философията на Ауди.

То май точно това им липсва на Ауди и се борят близо 10 годинки да го докопат :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Дек 2006, 14:23

с две неща не съм съгласен.

проблемите, които ТТ имаше като спортна кола... инцидентите заради лошата аеродинамика. като ауди фен трябва да знаеш за какво говоря.

3та серия недей да сравняваш с А4 :shock: 3та серия е това към което всички се стремят в този клас ;) (все едно голф в класа на хетчбеците). като поведение на пътя единствено алфа ромео се доближава. а като качество и лукс там е спорна работа, но темата не е за това... това за стандартните коли, а когато става въпрос за М паъур ауди просто е в позицията на догонващ. когато излезе новото М3 ще се върна към тази тема :lol:
Последна промяна steeN на 05 Дек 2006, 14:30, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 05 Дек 2006, 14:28

хубава тема се получи дано не се изврати
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 5.12.2003

Мнение от steppenwolf » 05 Дек 2006, 15:02

[steeN] написа:с две неща не съм съгласен.

проблемите, които ТТ имаше като спортна кола... инцидентите заради лошата аеродинамика. като ауди фен трябва да знаеш за какво говоря.

3та серия недей да сравняваш с А4 :shock: 3та серия е това към което всички се стремят в този клас ;) (все едно голф в класа на хетчбеците). като поведение на пътя единствено алфа ромео се доближава. а като качество и лукс там е спорна работа, но темата не е за това... това за стандартните коли, а когато става въпрос за М паъур ауди просто е в позицията на догонващ. когато излезе новото М3 ще се върна към тази тема :lol:


Да, зная за проблемите на ТТ в началото. После поизчистиха нещата с инегрирането на заден спойлер.; Но това го намирам за нормално,когато се конструира такъв различен автомобил. Не е нещо необичайно. И все пак, продължавам да трвърдя, че ТТ е крайъгълен камък при Ауди. Макар и на мен ТТ да не ми допада.Поне старото.Но на неговата визия започнаха да се правят новите модели с които марката дръпна.
И пак казвам, нека да не сравняваме М3 с А4. За мен най-красивото БМВ си остава предишната 3 серия, при която А4 определно издиша. Но при последното А4-sportback нещата се поизравняват.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Дек 2006, 15:17

Доколкото видях в нета това А4 спортбек е някаква версия на А4 със задница като на А3 дето ще излиза на пазара 2009 или бъркам. Постнете снимки ако има на това чудо понеже това което намерих според мен не само не изравнява нещата ами напротив :) Освен това ново А4 трябва да се сравнява с е90 и е92 а не с е46 въпреки че е46 е една от най-красивите коли и това че е преден модел не означава че като дизайн не поставя дори бъдещи модели на други марки в срамно положение :)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 05 Дек 2006, 16:53

мога ли и аз да напиша 2-3 изречения?

кое е по-добро е трудно да се каже- въпрос на вкус и приоритети. има някои аудита които ми харесват. има някои бмв-та дето не ми харесват... предполагам със всеки е така.

кое е по-спортно мисля че е по-ясно обаче... много уважавам ауди, но просто дизайнерските корени и подхода на тази фирма са много различни от тези на бмв... бмв-тата от самото начало се замислят като коли със спортен харакер. аудитата пък се разработват така че да могат да задоволят интересите на фолкваген, ауди и тук таме някое порше (визирам камиона). много по-трудно е да се вдъхне атлетизъм във едно а4 (замислено като кола с предно) за да стане рс4 и много по-лесно е да се донаправи една 3та серия за да стане м3. просто скока е малък. същото важи и за усилието за един пасат (пак замислено като кола с предно) да го преправят на рс6...

а колкото повече изисквания трябва да се задоволят- толкова повече компромиси.

та... не знам кое е по-бързо, по-добре спиращо и завиващо (щото в реалния свят когато возилата са близо по характеристики нещата се решават не от техническите данни на хартия а от фазата на луната), но знам кое е замислено като спортен автомобил от самото начало и трябват по-малко компромиси за да се получи "спортното усещане"

ще дам един къс пример. новото рс4 и новото с6 (и старото рс6) орат. със предницата. здраво. ако и да има "наблягане" на задното предаване което да дава ефект на свръхзавиване- дава.. ама само ако натсъпиш до край във завоя.. иначе- на 75% газ- външната мантинела е твоя... причината е че във всички рс возила двигателя седи много напред, а седи напред защото тези шасита/купета са замисляни като коли с предно и като такива двигателя трябва да тежи над предните гуми за да има управляемост. от там колкото и да ти е компактен двигателя, като ти е напред преградата на двигателя (firewall-a) и са ти фиксирани токите на предното окачване- мърдане няма- двигателя ти е напред и толкоз. а заради 1000та рс6 дето ша направят няма да нарушат сигурноста на десетките хиляди "нормални" а6 и пасати...

та така... обичам аудитата, но докато се кланят на друг бог...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: София

Мнение от retro » 05 Дек 2006, 17:25

Наистина всичко е въпрос на личен избор та според мен с риск да бъда веднага оплют... доста хляб има да ядат още БМВ докато стигнат Ауди откъм спорт... Не виждам кое и е толкова спортното на 1-а, 3-а и т.н. серия след като всяка от техните модификации отстъпва по ускорение на съответния модел на Ауди? След като е толкова спортно защо примерно едно масово БМВ 3-ка Е36 320 отстъпва далеч назад по ускорение от А4 1.8Т? Също така основен проблем на БМВ са дългите редови мотори, които изнасят центъра на тежестта силно напред (ако някой е виждал колко е къс 2.7 битурбо на Ауди знае за какво говоря). Задното предаване пък поглъща много полезна мощност и утежнява излишно конструкцията (спрямо предното, говоря за коли под 200 к.с. - нататък просто си трябва 4х4). Заради тези и други недостатъци на БМВ според мен Ауди е по-спортната кола. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 05 Дек 2006, 17:52

:ahah: Ма това грозде много кисело, ама как ми се ядеее :mhihi:
Може и на светофара да си първи батко, ама знаеш ли колко е гадно като си направил максималната си скорост със своето Ауди и по някое време някой бати те духне с баварката като стопаджия ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Дек 2006, 17:53

Значи за колегата Ретро. 6 цилиндровите двигатели на БМВ са сложени зад предния мост и затова ако си забелязал предните колелета са на самия край на колата оставяйки огромно и много красиво пространство до предната врата :) Върви на саита на БМВ - иновационен салон - разпределение на тежеста 50:50 и виж материалите. На Ауди мотора може да е макък но е сложен в самия край на колата върху и пред предния мост с цел да тежи повече върху задвижващите колела :( Диференциала и кардана на колите със задно също значително допринася за балансирането на автомобила. А да мериш спортността на колите само по това колко бързо ускорявали говори за безпредметността на усилието което полагам да обяснявам основни положения при спортните коли - струва ми се че ти си един изграден хамериканец, драгстери, индикар - обикаляне в кръг, масъл карс със заден мост като на УАЗ :) Но офенс :) А тия работи дето си ги написал за задното предаване нищо няма да отговарям убеден съм че ще има мнооого колеги които ще се включат :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook