Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 869
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от BorislavB » 18 Фев 2016, 19:40

netmurder написа:
BorislavB написа:Нали събирам последните 7 от ВИН-а? моят е B****** = 23

Събират се последните 5 от ВИН-а



малко късно отговарям,но благодаря колега стана с последните 5 цифри...та влязох в менюто и ми показва стойности с разлика от 0.1 до 0.3,но това не е проблема. явно след наводняването някъде продължава да дава на късо,защото проблема ми го прави пак след това няколко пъти. видях,че даже и без да разкачам и да чистя грешки се оправя,та проблема е решен доколкото може да се каже това.

благодаря на отзовалите се! :)
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от BMW_1914 » 19 Фев 2016, 20:07

Колеги, каква консумация се приема за нормална до като заспи колата ( до след 16 мин. ) и другото е когато не е заключена колата пак ли заспива след 16 мин. ?
Защото когато не съм я заключил и съм в купето - дори и след 30 мин. се чува от време на време как тихо нещо се включва, леко жужи, спира-почва :lol:

ПС. приема се за "заспала" когато изгасне лампичката на автомата ли ?

Е 60, 530 Д, 2004 г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от miroleskov » 19 Фев 2016, 20:41

На мен ми заспива на 30-тата минута
Ако не ме лъже паметта ако консумацията ти е по висока 0.03 ще ти писка сутрин за батери дисчърч.Бая време мина забравил съм(слава Богу)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от BMW_1914 » 19 Фев 2016, 20:58

miroleskov написа:На мен ми заспива на 30-тата минута
Ако не ме лъже паметта ако консумацията ти е по висока 0.03 ще ти писка сутрин за батери дисчърч.Бая време мина забравил съм(слава Богу)

Sent from my iPhone using Tapatalk



Нищо не ми е пискало до сега, IBS работи ... интересува ме тогава до 30 мин. ( до заспиването и ) каква трябва да е консумацията когато колата е изгасена ?
И нормално ли е непрекъснато нещо да се включва - изключва по тая кола, ако не е заключена ?
Днес седя си в нея и чакам, доста време може би час и от време на време си жужи много тихичко нещо, после спира, после пак :roll: имам чувството, че някаква помпа се включва от време на време :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от miroleskov » 19 Фев 2016, 21:03

По принцип дросела и сдтата се чуват друго не знам...абе както казвах аз тогава като се ровех ИЗ нея тя си живее собствен живот прави си някакви работи винаги ми е било странно...не ми се мисли по-новите какво чудо ще е...ако не ти прави ядове карай си и свиркай


Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 20 Фев 2016, 10:04

По принцип цикъла на заспиване трябва да изглежда така :
powerconsumption.png

Ако просто си стоиш вътре и си извадил ключа би трябвало да заспи в 1 момент. Това което чуваш най вероятно като си вътре е вентилаторчето на навигацията (CCC/MASK).
Но това са малки консуматори...Голямата драма започва ако проявиш неблагоразумието да отвориш врата , тогава се буди и тръгват едни 20А че и повече. Аз затова питах няколко поста по нагоре дали някой си е играл да го избегне това (или да има идея кой кабел да прекъсна че колата да си мисли че вратата е затворена). Защото като спреш е трудно да обясняваш на пътниците че врата се отваря само при пожар наводнение и т.н. На някоя автомивка някой по "усърден" може да ти бутне 15ah ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 20 Фев 2016, 10:29

shkata написа:По принцип цикъла на заспиване трябва да изглежда така :
powerconsumption.png

Ако просто си стоиш вътре и си извадил ключа би трябвало да заспи в 1 момент. Това което чуваш най вероятно като си вътре е вентилаторчето на навигацията (CCC/MASK).
Но това са малки консуматори...Голямата драма започва ако проявиш неблагоразумието да отвориш врата , тогава се буди и тръгват едни 20А че и повече. Аз затова питах няколко поста по нагоре дали някой си е играл да го избегне това (или да има идея кой кабел да прекъсна че колата да си мисли че вратата е затворена). Защото като спреш е трудно да обясняваш на пътниците че врата се отваря само при пожар наводнение и т.н. На някоя автомивка някой по "усърден" може да ти бутне 15ah ...

ako акумулатора ти заминава за тея 15ач. за 5 или 10мин. направо го сменявай. Ако всичко ти е наред няма от какво да се притесняваш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 20 Фев 2016, 11:32

Ако имаш хубав акумулатор, караш на нормални разстояния и т.н. - да.
Обаче ако караш на супер къси разстояния като мен нещата не изглеждат точно така. Акумулатора никога не е в топ форма и всеки ампер си е ценен :mhihi: . Е39 2.0 бензин си държеше без проблем, но е60 3.0 дизел просто се задъхва. Горе долу на 30 дена трябва да го свалям да го зареждам...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от miroleskov » 20 Фев 2016, 13:57

Искаш колата ти да си мисли,че е с постоянно затворена врата така ли?това води след себе си доста други неща и не вярвам да е възможно....по скоро препрограмират колата да работи с AGM акумулатор сменяш този с един такъв и си ти.Аз така бих направил


Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 21 Фев 2016, 12:10

miroleskov написа:Искаш колата ти да си мисли,че е с постоянно затворена врата така ли?това води след себе си доста други неща и не вярвам да е възможно....по скоро препрограмират колата да работи с AGM акумулатор сменяш този с един такъв и си ти.Аз така бих направил

Колега, мисля че не разбираш каква ми е идеята.
Колата минава през един цикъл на заспиване като този на картинката която съм пуснал. Да кажем спрял си някъде колата започва да заспива.Минават си 4-5 мин и консумацията става минимална. В този момент се отваря примерно задна дясна врата , включва 30G релето, то включва един тон неща отново тръгват едни 20 А и целия цикъл започва отначало само и само за да светнат лампите в купето (които може дори да си спрял чрез задържане на бутона). Минават 2 мин консумацията започва да спада , тогава решаваш да затвориш задна дясна врата , при което отново тръгват 20А и се рестартира целия цикъл.
С две думи ако застана до една отключена Е60 и през 2 минути отварям ,чакам и затварям врата - ако ще и с литиевойонен акумулатор да е пак ще го съборя за нещо от сорта на 50-100 отваряния.Това лично според мен е една голяма недомислица в колата.
Другите неща които ще доведе изолирането на този контакт са че колата няма да ти съобщава за това че някоя врата е оставена отворена и няма да светва лампата в купето като отвориш и честно казано съм готов да ги жертвам. За мен нормалното поведение на една кола при отваряне затваряне на врата трябва да е - при отваряне да светват лампите в купето и при затваряне да угасват и толкова.
Искаше ми се да има някой който да го е човъркал това , но уви...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от miroleskov » 21 Фев 2016, 12:49

Аз разбирам каква ти е идеята,но колата има доста електроника и освен,че не ти светват лампите в купето няма да ти гаси и автоматичните фарове,до колкото знам като отвориш вратата колата се подготвя за път зарежда и дискове,навигации и т.н.,някой беше споменал,че подгряващите свещи тръгвали да подгряват не знам колко е вярно..... лично за мен ти казах кое е най-лесния вариант и другото е да не гасиш колата за щяло и нещяло.Аз като съм вътре не я гася...все пак гори няма и литър на час не е болка за умиралка


Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 21 Фев 2016, 20:44

Подкрепям , че си трябва обаче тогава може би ти трябва доста по-мощен акумулатор наскоро си пребоядисвах предна и задна броня , та предполагам там майсторите са отваряли постоянно я врати я багажник и вземам си аз колата карам 2 км спирам, след 1 час тръгвам паля карам 3 км и спирам колата обаче оставам ключа на първа позиция да може пасажера да слуша музика , точно след 2 мин е светнало лампичката high battery discharge та покарах после доста време и засега не е мигала пак , надявам се да съм се е позаредил акумулатора защото и той като цяло като го мерих беше на 85% живот. Та наистина май има вярно в това , че като отваряш вратата почва да харчи много ток колата. Да не говоря , че изобщо не заспива за 30-40 мин мерих я за отечка на 40тата минута и положението беше от рода на 0.500 което си е много.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 21 Фев 2016, 20:49

CrazyElement написа:Подкрепям , че си трябва обаче тогава може би ти трябва доста по-мощен акумулатор наскоро си пребоядисвах предна и задна броня , та предполагам там майсторите са отваряли постоянно я врати я багажник и вземам си аз колата карам 2 км спирам, след 1 час тръгвам паля карам 3 км и спирам колата обаче оставам ключа на първа позиция да може пасажера да слуша музика , точно след 2 мин е светнало лампичката high battery discharge та покарах после доста време и засега не е мигала пак , надявам се да съм се е позаредил акумулатора защото и той като цяло като го мерих беше на 85% живот. Та наистина май има вярно в това , че като отваряш вратата почва да харчи много ток колата. Да не говоря , че изобщо не заспива за 30-40 мин мерих я за отечка на 40тата минута и положението беше от рода на 0.500 което си е много.

Или не си я премерил както трябва или имаш отечка . Също така би трябвало ако седи повече време с включено радио да покаже жълт акумулатор и battery low.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 22 Фев 2016, 3:42

adovet написа:
CrazyElement написа:Подкрепям , че си трябва обаче тогава може би ти трябва доста по-мощен акумулатор наскоро си пребоядисвах предна и задна броня , та предполагам там майсторите са отваряли постоянно я врати я багажник и вземам си аз колата карам 2 км спирам, след 1 час тръгвам паля карам 3 км и спирам колата обаче оставам ключа на първа позиция да може пасажера да слуша музика , точно след 2 мин е светнало лампичката high battery discharge та покарах после доста време и засега не е мигала пак , надявам се да съм се е позаредил акумулатора защото и той като цяло като го мерих беше на 85% живот. Та наистина май има вярно в това , че като отваряш вратата почва да харчи много ток колата. Да не говоря , че изобщо не заспива за 30-40 мин мерих я за отечка на 40тата минута и положението беше от рода на 0.500 което си е много.

Или не си я премерил както трябва или имаш отечка . Също така би трябвало ако седи повече време с включено радио да покаже жълт акумулатор и battery low.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Ми човека който ми я мери се занимава само с това и я премери с няколко уреда това си бяха показателите , и едвали имам отечка защото за 15 дни в гаража си запали колата, предполагам ако има отечка от 0.500 това няма как да стане? Просто май колата заспива по-късно отколкото казвате

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 24 Фев 2016, 6:58

Ако имаш телефон може и 60 мин да ти заспива.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook