Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
netmurder написа:BorislavB написа:Нали събирам последните 7 от ВИН-а? моят е B****** = 23
Събират се последните 5 от ВИН-а
малко късно отговарям,но благодаря колега стана с последните 5 цифри...та влязох в менюто и ми показва стойности с разлика от 0.1 до 0.3,но това не е проблема. явно след наводняването някъде продължава да дава на късо,защото проблема ми го прави пак след това няколко пъти. видях,че даже и без да разкачам и да чистя грешки се оправя,та проблема е решен доколкото може да се каже това.
благодаря на отзовалите се!

От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги, каква консумация се приема за нормална до като заспи колата ( до след 16 мин. ) и другото е когато не е заключена колата пак ли заспива след 16 мин. ?
Защото когато не съм я заключил и съм в купето - дори и след 30 мин. се чува от време на време как тихо нещо се включва, леко жужи, спира-почва
ПС. приема се за "заспала" когато изгасне лампичката на автомата ли ?
Е 60, 530 Д, 2004 г.
Защото когато не съм я заключил и съм в купето - дори и след 30 мин. се чува от време на време как тихо нещо се включва, леко жужи, спира-почва

ПС. приема се за "заспала" когато изгасне лампичката на автомата ли ?
Е 60, 530 Д, 2004 г.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
На мен ми заспива на 30-тата минута
Ако не ме лъже паметта ако консумацията ти е по висока 0.03 ще ти писка сутрин за батери дисчърч.Бая време мина забравил съм(слава Богу)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако не ме лъже паметта ако консумацията ти е по висока 0.03 ще ти писка сутрин за батери дисчърч.Бая време мина забравил съм(слава Богу)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
miroleskov написа:На мен ми заспива на 30-тата минута
Ако не ме лъже паметта ако консумацията ти е по висока 0.03 ще ти писка сутрин за батери дисчърч.Бая време мина забравил съм(слава Богу)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Нищо не ми е пискало до сега, IBS работи ... интересува ме тогава до 30 мин. ( до заспиването и ) каква трябва да е консумацията когато колата е изгасена ?
И нормално ли е непрекъснато нещо да се включва - изключва по тая кола, ако не е заключена ?
Днес седя си в нея и чакам, доста време може би час и от време на време си жужи много тихичко нещо, после спира, после пак


- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
По принцип дросела и сдтата се чуват друго не знам...абе както казвах аз тогава като се ровех ИЗ нея тя си живее собствен живот прави си някакви работи винаги ми е било странно...не ми се мисли по-новите какво чудо ще е...ако не ти прави ядове карай си и свиркай
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
По принцип цикъла на заспиване трябва да изглежда така :
Ако просто си стоиш вътре и си извадил ключа би трябвало да заспи в 1 момент. Това което чуваш най вероятно като си вътре е вентилаторчето на навигацията (CCC/MASK).
Но това са малки консуматори...Голямата драма започва ако проявиш неблагоразумието да отвориш врата , тогава се буди и тръгват едни 20А че и повече. Аз затова питах няколко поста по нагоре дали някой си е играл да го избегне това (или да има идея кой кабел да прекъсна че колата да си мисли че вратата е затворена). Защото като спреш е трудно да обясняваш на пътниците че врата се отваря само при пожар наводнение и т.н. На някоя автомивка някой по "усърден" може да ти бутне 15ah ...
Ако просто си стоиш вътре и си извадил ключа би трябвало да заспи в 1 момент. Това което чуваш най вероятно като си вътре е вентилаторчето на навигацията (CCC/MASK).
Но това са малки консуматори...Голямата драма започва ако проявиш неблагоразумието да отвориш врата , тогава се буди и тръгват едни 20А че и повече. Аз затова питах няколко поста по нагоре дали някой си е играл да го избегне това (или да има идея кой кабел да прекъсна че колата да си мисли че вратата е затворена). Защото като спреш е трудно да обясняваш на пътниците че врата се отваря само при пожар наводнение и т.н. На някоя автомивка някой по "усърден" може да ти бутне 15ah ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:По принцип цикъла на заспиване трябва да изглежда така :
Ако просто си стоиш вътре и си извадил ключа би трябвало да заспи в 1 момент. Това което чуваш най вероятно като си вътре е вентилаторчето на навигацията (CCC/MASK).
Но това са малки консуматори...Голямата драма започва ако проявиш неблагоразумието да отвориш врата , тогава се буди и тръгват едни 20А че и повече. Аз затова питах няколко поста по нагоре дали някой си е играл да го избегне това (или да има идея кой кабел да прекъсна че колата да си мисли че вратата е затворена). Защото като спреш е трудно да обясняваш на пътниците че врата се отваря само при пожар наводнение и т.н. На някоя автомивка някой по "усърден" може да ти бутне 15ah ...
ako акумулатора ти заминава за тея 15ач. за 5 или 10мин. направо го сменявай. Ако всичко ти е наред няма от какво да се притесняваш
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ако имаш хубав акумулатор, караш на нормални разстояния и т.н. - да.
Обаче ако караш на супер къси разстояния като мен нещата не изглеждат точно така. Акумулатора никога не е в топ форма и всеки ампер си е ценен
. Е39 2.0 бензин си държеше без проблем, но е60 3.0 дизел просто се задъхва. Горе долу на 30 дена трябва да го свалям да го зареждам...
Обаче ако караш на супер къси разстояния като мен нещата не изглеждат точно така. Акумулатора никога не е в топ форма и всеки ампер си е ценен

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Искаш колата ти да си мисли,че е с постоянно затворена врата така ли?това води след себе си доста други неща и не вярвам да е възможно....по скоро препрограмират колата да работи с AGM акумулатор сменяш този с един такъв и си ти.Аз така бих направил
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
miroleskov написа:Искаш колата ти да си мисли,че е с постоянно затворена врата така ли?това води след себе си доста други неща и не вярвам да е възможно....по скоро препрограмират колата да работи с AGM акумулатор сменяш този с един такъв и си ти.Аз така бих направил
Колега, мисля че не разбираш каква ми е идеята.
Колата минава през един цикъл на заспиване като този на картинката която съм пуснал. Да кажем спрял си някъде колата започва да заспива.Минават си 4-5 мин и консумацията става минимална. В този момент се отваря примерно задна дясна врата , включва 30G релето, то включва един тон неща отново тръгват едни 20 А и целия цикъл започва отначало само и само за да светнат лампите в купето (които може дори да си спрял чрез задържане на бутона). Минават 2 мин консумацията започва да спада , тогава решаваш да затвориш задна дясна врата , при което отново тръгват 20А и се рестартира целия цикъл.
С две думи ако застана до една отключена Е60 и през 2 минути отварям ,чакам и затварям врата - ако ще и с литиевойонен акумулатор да е пак ще го съборя за нещо от сорта на 50-100 отваряния.Това лично според мен е една голяма недомислица в колата.
Другите неща които ще доведе изолирането на този контакт са че колата няма да ти съобщава за това че някоя врата е оставена отворена и няма да светва лампата в купето като отвориш и честно казано съм готов да ги жертвам. За мен нормалното поведение на една кола при отваряне затваряне на врата трябва да е - при отваряне да светват лампите в купето и при затваряне да угасват и толкова.
Искаше ми се да има някой който да го е човъркал това , но уви...
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Аз разбирам каква ти е идеята,но колата има доста електроника и освен,че не ти светват лампите в купето няма да ти гаси и автоматичните фарове,до колкото знам като отвориш вратата колата се подготвя за път зарежда и дискове,навигации и т.н.,някой беше споменал,че подгряващите свещи тръгвали да подгряват не знам колко е вярно..... лично за мен ти казах кое е най-лесния вариант и другото е да не гасиш колата за щяло и нещяло.Аз като съм вътре не я гася...все пак гори няма и литър на час не е болка за умиралка
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Подкрепям , че си трябва обаче тогава може би ти трябва доста по-мощен акумулатор наскоро си пребоядисвах предна и задна броня , та предполагам там майсторите са отваряли постоянно я врати я багажник и вземам си аз колата карам 2 км спирам, след 1 час тръгвам паля карам 3 км и спирам колата обаче оставам ключа на първа позиция да може пасажера да слуша музика , точно след 2 мин е светнало лампичката high battery discharge та покарах после доста време и засега не е мигала пак , надявам се да съм се е позаредил акумулатора защото и той като цяло като го мерих беше на 85% живот. Та наистина май има вярно в това , че като отваряш вратата почва да харчи много ток колата. Да не говоря , че изобщо не заспива за 30-40 мин мерих я за отечка на 40тата минута и положението беше от рода на 0.500 което си е много.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:Подкрепям , че си трябва обаче тогава може би ти трябва доста по-мощен акумулатор наскоро си пребоядисвах предна и задна броня , та предполагам там майсторите са отваряли постоянно я врати я багажник и вземам си аз колата карам 2 км спирам, след 1 час тръгвам паля карам 3 км и спирам колата обаче оставам ключа на първа позиция да може пасажера да слуша музика , точно след 2 мин е светнало лампичката high battery discharge та покарах после доста време и засега не е мигала пак , надявам се да съм се е позаредил акумулатора защото и той като цяло като го мерих беше на 85% живот. Та наистина май има вярно в това , че като отваряш вратата почва да харчи много ток колата. Да не говоря , че изобщо не заспива за 30-40 мин мерих я за отечка на 40тата минута и положението беше от рода на 0.500 което си е много.
Или не си я премерил както трябва или имаш отечка . Също така би трябвало ако седи повече време с включено радио да покаже жълт акумулатор и battery low.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:CrazyElement написа:Подкрепям , че си трябва обаче тогава може би ти трябва доста по-мощен акумулатор наскоро си пребоядисвах предна и задна броня , та предполагам там майсторите са отваряли постоянно я врати я багажник и вземам си аз колата карам 2 км спирам, след 1 час тръгвам паля карам 3 км и спирам колата обаче оставам ключа на първа позиция да може пасажера да слуша музика , точно след 2 мин е светнало лампичката high battery discharge та покарах после доста време и засега не е мигала пак , надявам се да съм се е позаредил акумулатора защото и той като цяло като го мерих беше на 85% живот. Та наистина май има вярно в това , че като отваряш вратата почва да харчи много ток колата. Да не говоря , че изобщо не заспива за 30-40 мин мерих я за отечка на 40тата минута и положението беше от рода на 0.500 което си е много.
Или не си я премерил както трябва или имаш отечка . Също така би трябвало ако седи повече време с включено радио да покаже жълт акумулатор и battery low.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ми човека който ми я мери се занимава само с това и я премери с няколко уреда това си бяха показателите , и едвали имам отечка защото за 15 дни в гаража си запали колата, предполагам ако има отечка от 0.500 това няма как да стане? Просто май колата заспива по-късно отколкото казвате
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ако имаш телефон може и 60 мин да ти заспива.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани