Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
timur_lenk написа:CrazyElement написа:Пишман да стане човек , че си взех уж "премиум кар" , всички премиум кар вече са с вериги и кво печелиш от това? Цифрата за смяна си е цифра всеки отлага накрая се къса и ревеш, докато със старите ремъци поне знаеш 60к км сменяш ги и ти е мирна главата... Отделно уж премиум кар бмв ама никаква защита за късане , познат има фиат добло скъса верига и нищо не строши, ремонта му беше кажи речи колкото му е смяната на веригата , докато при нас мазало всичко туш то ти излиза по евтино мотор да купиш... Обикалям сервизи майстори питам разпитам противоречиви мнения бол, в Швейцария БМВ ми казаха , че няма звук от верига(ама беше отдавна това преди година и нещо) наскоро ходих до майстора в Хасково, който е сменял уж най-много вериги на коли и той вика нищо не чувам , карай! По-добре не я прави защото не знаеш какви части ще случиш и дали няма да я прецакаш ... отивам в БМВ софия дару кар питам, дали ми е сменена ми не не ти е, колко струва сменята ами между 5-6000 лева зависи какво ще се сменя , но ти даваме гаранция АХА , значи ако искам гаранция 6 бона(една трета реално от цената на колата , че и повече дори). Така обикаляш питаш , повечето хора съветват да не се пипа нещо което работи добре , аз пак съм неспокоен защото май най-важното нещо в момента в живота ми е колата(колкото и смешно да е )Дару кар отговарят на въпроса"На колко км е препоръчително да се сменя веригата на моя мотор" с "БМВ не препоръчва смяна на веригата" в превод води се БЕЗСМЪРТНА ?! Да ама влизаш тука във форума и ОПА няколко инцидента и то не приятни никак. И какво става сега дефакто ? 3 варианта - първи карам си така и може да се скъса може и да не скъса. Втори сменям я в някакъв форум сервиз и пак има вероятност да се скъса ( менте части , кофти получил се ремонт(колкото и добри да се винаги има място за грешка)) или пък не се къса?!?! трети даваш 6000 лева в БМВ и ти е мирна главата... И в крайна сметка какво се получава , че ако искаш да караш БМВ е60 , ти трябват за да ти е мирна главата 2000 лева за рециклаш на турбини + 1200 за рециклаш ск.кутия + датчици , вакум помпи и други простотии още 1000 лева + 6000 лева за ревизия на мотор + смяна на верига в БМВ и като теглиш чертата 10 000 лева. Та така ако поне има един поне форумен сервиз , който дава ГАРАНЦИЯ след смяната на веригата ОК , ама надали някой ще си сложи този таралеж в гащите. В крайна сметка 50 на 50. И за пореден път се убеждавам , че кола 2ра ръка никога повече ... Вземаш си нова да ти е мирна главата или пък си вземаш стара но приготвяш 10 000 + лева да ти е мирна главата.Това се отнася за хората , които колите са ни хоби и сме дори маниаци на тази тема. Колко много други собственици на Е60 има , които дори не са се замисляли за вериги или каквото и да е било.
Тези коли са стрували нови 100-130 бона и си имат гаранция.След това всичко може да се повреди.Няма как да караме тези коли за 10,15,20 хил лв без да поемаме рискове.Колите със скъсани вериги са капка в морето в сравнение с тези които са здрави и още ги караме.В този форум някой спомена за 7ца купена нова,която е скъсала на 120 хил км веригата.Ако си купиш кола нова по нисък клас,няма да се чустваш добре както с 5цата.
Дето се вика ако живееш на сигурно и караш умерено,живота ти става умерено тъп.На мой приятел с фейсово Е60 с износена верига от която мотора е яко виел и чукал,изминал така 3000 км и тогава се е скъсала.Просто е отлагал ремонта защото си е имал работа.След скъсването е платил 2 хил лв за ремонт,незнам с какви части и труд,но колата в момента пее.Лично я карах.Проблемите на Е60 не идват от БМВ.Както знаеш всяко 2ро Е60 е с ремап,който БМВ казват да не се прави,но сервизи,дюкяни и дупки твърдят обратното.Ако искаш да си смениш ангренажа,първо отворете и вижте дали е нужно.500 лв ти е веирги и обтегачи.За 200-300 лв човек който разбира ще ти ги сложи.Рискове естествено има,но утре планетата може да се разцепи на две.Това не означава да сменим превантивно планетата.От личен опит ще ти кажа че това е много здрав двигател.Моята пълнеше с нафта мотора.Резлутатът от лобораторията беше 60% нафта в малсото.Колата е жива в момента и поледно вдигна 240 км.В в автомата липсваше 3.5 л масло,чак тогава започна да изритва.Кутията е все още здрава.Моята съвет към теб,карай си колата, сменяй си малсото и не се занимавай с безмислени смени без причина.
Дам много си прав тука колега, ако почне човек да се притеснява за всичко до никъде няма да стигне. Цялата работа е , че като цяло дизеловия мотор е шумен а и сега както съм с права генерация с 4 накрайника отзад колата е доста шумна и е наистина много трудно да се разбере дали има някакви проблеми. А реално да ходиш по майстори през 1 седмица пак не става, нали да ти слушат мотора да кажат аджеба дали има проблем. Колега Taruno наистина ще те помоля , повече да не се обаждаш след мои постове , защото забелязвам , че във форума само твоята кола е най-читава и на всеки друг всичко му е строшено , разгледай си коментарите и ще забелиш как на всеки обяснваш как колата му един вид е за хвърляне. Да чукна на дърво по колата единственото нещо което се наложи да се смени е била една вакум помпа и ремонт на торк всичко друго съм си го правил аз ей така от профилактика и това , че съм фен на коли и пиша тема за най-малкия проблем(например темата за щеката) не ми прави колата най - строшената. Не наистина те моля не се изказвай повече след мои коментари , лично вече ти прескачам постовете в която и тема да си писал( В темат за торка - на преплъзгане на 2ра ти обясняваш , че скоростната кутия е за прецакана), та както и да е. Пак ти казвам ТОРК и вакум помпа това е , колата пренадува в следствие на ремап сега се слага по-голям кулер и всичко ще си дойде на мястото , турбини рециклирах защото в маднес ме излагаха , че от това ми пуши колата. А да извинявай и ЦЦЦ модул правих ама то май няма е60 2004 която да не си е метнала модула.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
На мен пък ми се струва доста тих 3.0 дизела, за разлика от Ауди примерно. Съжалявам че нямам клип, защото продадох колата, да се чуе, защото и моята беше с 4 накрайника и права генерация и си беше доста тиха...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Пс. това със 2ра дето го призкаваш е измишльотина извадена от контекста ма аре имаш ЛС, че не му е тука мястото мн мн
И да веригата не е вечна и не е 200 лв. ремонта ама питай някой с А8мица 3ка дизел как се сменя ремък и как дава по 1000 лв на всеки 60к км и тогава ще си на друго мнение.
И да веригата не е вечна и не е 200 лв. ремонта ама питай някой с А8мица 3ка дизел как се сменя ремък и как дава по 1000 лв на всеки 60к км и тогава ще си на друго мнение.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
CrazyElement написа:timur_lenk написа:CrazyElement написа:Пишман да стане човек , че си взех уж "премиум кар" , всички премиум кар вече са с вериги и кво печелиш от това? Цифрата за смяна си е цифра всеки отлага накрая се къса и ревеш, докато със старите ремъци поне знаеш 60к км сменяш ги и ти е мирна главата... Отделно уж премиум кар бмв ама никаква защита за късане , познат има фиат добло скъса верига и нищо не строши, ремонта му беше кажи речи колкото му е смяната на веригата , докато при нас мазало всичко туш то ти излиза по евтино мотор да купиш... Обикалям сервизи майстори питам разпитам противоречиви мнения бол, в Швейцария БМВ ми казаха , че няма звук от верига(ама беше отдавна това преди година и нещо) наскоро ходих до майстора в Хасково, който е сменял уж най-много вериги на коли и той вика нищо не чувам , карай! По-добре не я прави защото не знаеш какви части ще случиш и дали няма да я прецакаш ... отивам в БМВ софия дару кар питам, дали ми е сменена ми не не ти е, колко струва сменята ами между 5-6000 лева зависи какво ще се сменя , но ти даваме гаранция АХА , значи ако искам гаранция 6 бона(една трета реално от цената на колата , че и повече дори). Така обикаляш питаш , повечето хора съветват да не се пипа нещо което работи добре , аз пак съм неспокоен защото май най-важното нещо в момента в живота ми е колата(колкото и смешно да е )Дару кар отговарят на въпроса"На колко км е препоръчително да се сменя веригата на моя мотор" с "БМВ не препоръчва смяна на веригата" в превод води се БЕЗСМЪРТНА ?! Да ама влизаш тука във форума и ОПА няколко инцидента и то не приятни никак. И какво става сега дефакто ? 3 варианта - първи карам си така и може да се скъса може и да не скъса. Втори сменям я в някакъв форум сервиз и пак има вероятност да се скъса ( менте части , кофти получил се ремонт(колкото и добри да се винаги има място за грешка)) или пък не се къса?!?! трети даваш 6000 лева в БМВ и ти е мирна главата... И в крайна сметка какво се получава , че ако искаш да караш БМВ е60 , ти трябват за да ти е мирна главата 2000 лева за рециклаш на турбини + 1200 за рециклаш ск.кутия + датчици , вакум помпи и други простотии още 1000 лева + 6000 лева за ревизия на мотор + смяна на верига в БМВ и като теглиш чертата 10 000 лева. Та така ако поне има един поне форумен сервиз , който дава ГАРАНЦИЯ след смяната на веригата ОК , ама надали някой ще си сложи този таралеж в гащите. В крайна сметка 50 на 50. И за пореден път се убеждавам , че кола 2ра ръка никога повече ... Вземаш си нова да ти е мирна главата или пък си вземаш стара но приготвяш 10 000 + лева да ти е мирна главата.Това се отнася за хората , които колите са ни хоби и сме дори маниаци на тази тема. Колко много други собственици на Е60 има , които дори не са се замисляли за вериги или каквото и да е било.
Тези коли са стрували нови 100-130 бона и си имат гаранция.След това всичко може да се повреди.Няма как да караме тези коли за 10,15,20 хил лв без да поемаме рискове.Колите със скъсани вериги са капка в морето в сравнение с тези които са здрави и още ги караме.В този форум някой спомена за 7ца купена нова,която е скъсала на 120 хил км веригата.Ако си купиш кола нова по нисък клас,няма да се чустваш добре както с 5цата.
Дето се вика ако живееш на сигурно и караш умерено,живота ти става умерено тъп.На мой приятел с фейсово Е60 с износена верига от която мотора е яко виел и чукал,изминал така 3000 км и тогава се е скъсала.Просто е отлагал ремонта защото си е имал работа.След скъсването е платил 2 хил лв за ремонт,незнам с какви части и труд,но колата в момента пее.Лично я карах.Проблемите на Е60 не идват от БМВ.Както знаеш всяко 2ро Е60 е с ремап,който БМВ казват да не се прави,но сервизи,дюкяни и дупки твърдят обратното.Ако искаш да си смениш ангренажа,първо отворете и вижте дали е нужно.500 лв ти е веирги и обтегачи.За 200-300 лв човек който разбира ще ти ги сложи.Рискове естествено има,но утре планетата може да се разцепи на две.Това не означава да сменим превантивно планетата.От личен опит ще ти кажа че това е много здрав двигател.Моята пълнеше с нафта мотора.Резлутатът от лобораторията беше 60% нафта в малсото.Колата е жива в момента и поледно вдигна 240 км.В в автомата липсваше 3.5 л масло,чак тогава започна да изритва.Кутията е все още здрава.Моята съвет към теб,карай си колата, сменяй си малсото и не се занимавай с безмислени смени без причина.
Дам много си прав тука колега, ако почне човек да се притеснява за всичко до никъде няма да стигне. Цялата работа е , че като цяло дизеловия мотор е шумен а и сега както съм с права генерация с 4 накрайника отзад колата е доста шумна и е наистина много трудно да се разбере дали има някакви проблеми. А реално да ходиш по майстори през 1 седмица пак не става, нали да ти слушат мотора да кажат аджеба дали има проблем. Колега Taruno наистина ще те помоля , повече да не се обаждаш след мои постове , защото забелязвам , че във форума само твоята кола е най-читава и на всеки друг всичко му е строшено , разгледай си коментарите и ще забелиш как на всеки обяснваш как колата му един вид е за хвърляне. Да чукна на дърво по колата единственото нещо което се наложи да се смени е била една вакум помпа и ремонт на торк всичко друго съм си го правил аз ей така от профилактика и това , че съм фен на коли и пиша тема за най-малкия проблем(например темата за щеката) не ми прави колата най - строшената. Не наистина те моля не се изказвай повече след мои коментари , лично вече ти прескачам постовете в която и тема да си писал( В темат за торка - на преплъзгане на 2ра ти обясняваш , че скоростната кутия е за прецакана), та както и да е. Пак ти казвам ТОРК и вакум помпа това е , колата пренадува в следствие на ремап сега се слага по-голям кулер и всичко ще си дойде на мястото , турбини рециклирах защото в маднес ме излагаха , че от това ми пуши колата. А да извинявай и ЦЦЦ модул правих ама то май няма е60 2004 която да не си е метнала модула.
Как няма да пуши като упрвлението на мотора е разбазикано.И всеки ти казва нещо да сменяш.В момента ти е изолирана защитата на мотора от претоварване.Така наречения Torque Limit - Ограничение на въртящия момент.Турбините ти пренадуват,защото така са им задали.Гледам махнали са ти EGR.Той служи за намаляване на азотните оксиди предпазвайки мотора от критични за него температури при изгарянето на сместа.После като някой от клапаните почне да не затваря добре ще са виновни БМВ,защото двигателите им не стават.Истината според мен за повредените БМВта е много малко дефектирали и огромно количиство разбазикани коли.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
CrazyElement написа:dimodi написа:На мен пък не ми се струва кой знае колко скъпо да дадеш 1000-1200 лв веднъж на 200 хил.км. На кола с ангренажен ремък за тия километри ще си го сменял 3-4 пъти и в крайна сметка ще си дал повече пари. И там можеш да случиш на кофти ремък и да скапеш двигателя. Риск винаги има, човек не трябва да го мисли това. А само за сравнение на Ауди А6 3,0тди от същите години като Е60 веригите също трябва да се сменят, но са отзад и смяната излизала към 3 бона, така разбрах от един приятел с такова наскоро.
Да колега не е много скъпо, ама проблема е , че на тези коли всичко след 200 хил.км е за смяна не само веригата и като теглиш , чертата ти излиза все едно си купил две е60ки. Защо немеца, който има бол пари и колата е фирмена и се е обслужвала на всеки 30 000 км в БМВ сервиз в Мюнхен не е сменил шиб**ната верига за цели 296 000 км?! Не мога безгранично да наливам пари в тази кола ... вече направо ми се плачи от тази кола. Хем съм фен хем искам всичко да е 6 , ама безгранични средства нямам.
Нещо май си объркал марката. За да караш БМВ трябва да имаш и пари за поддръжка. В другия случай се появяват изказвания като твоите, че марката е скапана и т. н., както се казва кеф цена няма


Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Еее колеги, какво го нападнахте колегата сега, всеки си има приоритети, за мен проблемът с БМВ е, че масово се вкарват изтормозени автомобили, които да са конкурентно способни на пазара тук. И като се барнеш с такъв, почваш да хейтиш марката, че постоянно си от майстор на майстор, който пък като види, че си с БМВ, му заприличваш да ходеща касичка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Я погледнете заглавието на темата пак !
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
за мен тази тема си е пълна боза.....и надали ще помогне на някой да си отговори на въпросът - трябва ли да си смени веригите.....
нито има някакви снимки на скъсани вериги и износени зъбни колела, нито видях някакви опити за статистика, макар и скромна. Някъде мернах, че някой беше сменил само веригите, а оставил старите зъбни колела
С две думи тези 18 стр. не виждам, на кой могат да помогнат.
най - малкото трябва да има данни от типа на:
година на производство
тип на двигателя
пробег
ремап
ск. кутия - автоматик или ръчна
задно или 4x4
направени ъпдейти - I-Stufe
забелязани нередности (шумове, неравномерна работа и т.н)
Профил на каране
Чак тогава може да се опита човек, да анализира случаите на скъсани вериги.
нито има някакви снимки на скъсани вериги и износени зъбни колела, нито видях някакви опити за статистика, макар и скромна. Някъде мернах, че някой беше сменил само веригите, а оставил старите зъбни колела

най - малкото трябва да има данни от типа на:
година на производство
тип на двигателя
пробег
ремап
ск. кутия - автоматик или ръчна
задно или 4x4
направени ъпдейти - I-Stufe
забелязани нередности (шумове, неравномерна работа и т.н)
Профил на каране
Чак тогава може да се опита човек, да анализира случаите на скъсани вериги.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Евала най-накрая едно сносно мнение аз това се опитах да обясня , но малко не ми се получи, точно това се опитах и аз да попитам аджеба кога и защо трябва да се смени тази верига , а не да се каже ей така профилактика , защото забелязвам , че все повече по сервизи се казват някакви неща имам чувтството , че като ли с цел правене на повече пари. Колега adovet ще те помоля да не ми коментираш паричното състояние , тъй като изобщо не си наясно колко пари съм налял колата и т.н. Да ме сравняваш с голфаджия е обидно и дори бих желал да те отстранят от форума за няколко дни така както мен ме отстраниха преди време като малко повиших тон(реално ме обиди) , за датчика няма да коментирам не съм мамино детенце което го е страх да си изцапа ръцете и да си провери маслото , аз съм на принципно око да види ръка да барне! Този датчик ще го сменя когато си преценя , когато аз си преценя. Мога да ти кажа , че доста хора си карат или със спрени датчици или с изгърмяли такива , просто не са писали по темите това прави ли ги и тях БЕДНИ според твоето мислене? Значи супер отворени сте по тия форуми не какви сте шефчета с Е60ки ли какво и аз не знам ти и няколко други колеги имам чувството че сте милионери ли какво? Погледни си смешния коментар освен да ме храниш друго не правиш , държиш се като 15 годишен пубер длъжен да се изкара по-по най от другите. Айде наистина само осирате темите където се намася и почвате да ме нападате направо ми омръзна живея в София вече ако искаш да се видим бии ме убии ме да си спокоен вече и така. Виж ми коментара в него описвах колко пари са ти нужни да си смениш веригата за да имаш гаранция писах и за това кога трябва да се смени веригата , да окрасил съм го малко мнението , но никъде нямаш безмислен СПАМ като твойто мнение по-горе мнението ми беше насочено към темата. Интересното е че все аз отнасям бана защото изглежда както и в държавата ни и тук цари корупция
. Та пак огромен спам заради теб колега , но по темата подкрепям мнението на @2bar и нека да се изтъркат всички мнения и да се оставят такива където е дадено нещо смислено, защо трябва да се смени веригата и кога.

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колега, веригите няма нужда да се сменят, както и датчика и примерно и накладките, а маслото на двигателя може само да доливаш като намалее, изобщо всичко в тези коли е вечно и не се нуждае от обслужване.
Ще ме прощаваш, нямам нищо лично към теб, но наистина звучиш като голфаджия.
И без лоши чувства
Опитай се да бъдеш обективен и ще разбереш какво се опитваме да ти кажем, никой не те храни, не те обижда или т.н., преди години и аз се чувствах като теб, но след време ги проумях нещата.
Ще ме прощаваш, нямам нищо лично към теб, но наистина звучиш като голфаджия.
И без лоши чувства

Опитай се да бъдеш обективен и ще разбереш какво се опитваме да ти кажем, никой не те храни, не те обижда или т.н., преди години и аз се чувствах като теб, но след време ги проумях нещата.
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
netmurder написа:Колега, веригите няма нужда да се сменят, както и датчика и примерно и накладките, а маслото на двигателя може само да доливаш като намалее, изобщо всичко в тези коли е вечно и не се нуждае от обслужване.
Ще ме прощаваш, нямам нищо лично към теб, но наистина звучиш като голфаджия.
И без лоши чувства![]()
Опитай се да бъдеш обективен и ще разбереш какво се опитваме да ти кажем, никой не те храни, не те обижда или т.н., преди години и аз се чувствах като теб, но след време ги проумях нещата.
Не ме разбираш , не ми е приятно всичките ми пари да отиват по една кола , имам много други неща които трябва да се отделят пари за тях, ако имах едни 20 бона ей така щях да си сменя всичко по колата ама УВИ нямаш именно затова както каза горе колегата пита да се качват снимки какво е станало как е започнало и т.н. така човек да се оринтиера какво се случва , то е ясно , че за профилактика трябва да се смени ама тази профилактика не е 200 лева



Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
малко като децата го давате...
това с обслужането (честно казано, трудно ми е да си представя, какво точно означава обслужване) е малко разтегливо понятие.
Има си сервизни интервали за масло, накладки и т.н. Това се нарична сервизен интервал.
Има си планови ремонти - след определен пробег някоя част се сменя. Запалителна свещ например.
Има си непланови ремонти - нещо се е счупило/дефектирало и се сменя. Термостат например. Хванах моят, че се се ебава и смених и двата. Никъде няма сервизен интервал за термостат.
Има и превантивни ремонти (може би тук най - точно пасва обслужване) - нещо се сменя, защото са на лице определени симптоми, които обикновено са свързани с дефектирането на точно определена част. Много високо налягане след филтъра за твърди частици - трябва да се смени, защото рано или късно си заминава турбото.
И точно за тези превантивни ремонти е приказката - какви симптоми трябва да са на лице, за да може да каже човек - ок, сменяме.
Иначе то по тази логика, човек може да смени всичко по колата, ама все пак финансово не си струва.
това с обслужането (честно казано, трудно ми е да си представя, какво точно означава обслужване) е малко разтегливо понятие.
Има си сервизни интервали за масло, накладки и т.н. Това се нарична сервизен интервал.
Има си планови ремонти - след определен пробег някоя част се сменя. Запалителна свещ например.
Има си непланови ремонти - нещо се е счупило/дефектирало и се сменя. Термостат например. Хванах моят, че се се ебава и смених и двата. Никъде няма сервизен интервал за термостат.
Има и превантивни ремонти (може би тук най - точно пасва обслужване) - нещо се сменя, защото са на лице определени симптоми, които обикновено са свързани с дефектирането на точно определена част. Много високо налягане след филтъра за твърди частици - трябва да се смени, защото рано или късно си заминава турбото.
И точно за тези превантивни ремонти е приказката - какви симптоми трябва да са на лице, за да може да каже човек - ок, сменяме.
Иначе то по тази логика, човек може да смени всичко по колата, ама все пак финансово не си струва.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колеги,
Може ли някой да сподели пълният списък части за смяна на вериги на 535d LCI.
Това ли са:
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectC ... 1/11_3462/
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectC ... 1/11_3653/
Още нещо, нещо излишно?
Маслото сменя ли се при тази операция?
Благодаря
Може ли някой да сподели пълният списък части за смяна на вериги на 535d LCI.
Това ли са:
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectC ... 1/11_3462/
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectC ... 1/11_3653/
Още нещо, нещо излишно?
Маслото сменя ли се при тази операция?
Благодаря
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колега, в моя пост на предната страница ( от 18.02.2016 ) можеш да видиш списъка с части - първи е по-бюджетен, тоест сменяш само най-задължителните неща, списъка под него е по-пълен. Зависи колко парички искаш да отделиш, но разликата м/у двата е 150лева.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Lazomilev, това, което си дал са средната и горната вериги, а те са общо три. Ако искаш да смениш абсолютно всичко трябва и веригата на маслената помпа, а съответно и зъбчатката:
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectCar/E60N/Lim/BMW+535d/ECE/11/11_3863/
В този случай се сваля и картера. Някои майстори казват, че тя може и да не се сменя, защото нямало почти никакво натоварване там, а и в 90% от случаите се къса средната верига. Въпрос на лична преценка. Маслото не е задължително да се сменя, ако е сравнително ново може да се източи и после да се налее същото
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectCar/E60N/Lim/BMW+535d/ECE/11/11_3863/
В този случай се сваля и картера. Някои майстори казват, че тя може и да не се сменя, защото нямало почти никакво натоварване там, а и в 90% от случаите се къса средната верига. Въпрос на лична преценка. Маслото не е задължително да се сменя, ако е сравнително ново може да се източи и после да се налее същото

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани