С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Колеги от скоро съм собственик на въпросната е39 3.0д 193кс и искам да и премахна вихровите клапи,да ми споделите кой размер са 22мм или 33мм. тапи трябва да поръчам.Мерси предварително !!!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Имаш 3варианта
1.Смени колектора с такъв от кола без вихрови клапи.
2.Клапите има начин да се махнат без там да остават дупки и пак не са ти необходими тапи.
3.Да си купиш тапи на цената на колектор 2-ра ръка.Не съм сигурен кои са,защото не съм слагал,а минах по точка 2.
Смени си и гарнитурите на колектора когато го свалите и го измий хубаво вътре.Също изолирай ЕГР-а за да не ти го цапа повече.

1.Смени колектора с такъв от кола без вихрови клапи.
2.Клапите има начин да се махнат без там да остават дупки и пак не са ти необходими тапи.
3.Да си купиш тапи на цената на колектор 2-ра ръка.Не съм сигурен кои са,защото не съм слагал,а минах по точка 2.
Смени си и гарнитурите на колектора когато го свалите и го измий хубаво вътре.Също изолирай ЕГР-а за да не ти го цапа повече.
Последна промяна (bubsa) на 14 Фев 2016, 12:21, променена общо 1 път
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Какъв колектор се слага от 184кс ли
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
ivailo написа:Какъв колектор се слага от 184кс ли
Търси си от кола като твоята,но с ръчни скорости.Мисля,че нямат разлика 184 и 193.
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Да знаеш някой да продава такъв колектор от София
Последна промяна ivailo на 14 Фев 2016, 12:39, променена общо 1 път
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Пусни си тема в "купува" ще те залеят с оферти 

- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
а как се махат без др. колектор и без тапи
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Виждал съм коли с ръчни скорости и с вихрови клапани, както и с автоматични скорости, но без вихрови клапани- колата беше купена от Камор ауто.
Колега, ако отидеш на вариант колектор втора ръка, ясно е какъв трябва да търсиш.
Ако отидеш на вариант запушалки- сложи които са изработени от материала на колектора, пластмасови, а не метални. Ясно е, че метала има различно термично разширение от пластмасата и рано или късно от тапата ще потече.
Аз предпочитам варианта с преработване на вихровите клапани- като недостатък е, че е доста трудоемко, за да стане както трябва. Тапи използвам само ако някой преди това е правил неуспешен опит да изолира пеперудите и резултата е, че тече масло.

Колега, ако отидеш на вариант колектор втора ръка, ясно е какъв трябва да търсиш.

Ако отидеш на вариант запушалки- сложи които са изработени от материала на колектора, пластмасови, а не метални. Ясно е, че метала има различно термично разширение от пластмасата и рано или късно от тапата ще потече.
Аз предпочитам варианта с преработване на вихровите клапани- като недостатък е, че е доста трудоемко, за да стане както трябва. Тапи използвам само ако някой преди това е правил неуспешен опит да изолира пеперудите и резултата е, че тече масло.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
ivailo написа:а как се махат без др. колектор и без тапи
Отвътре им режеш оста с ножовка или с каквото имаш. Системата си остава, но без клапите вътре в колектора...

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Z3Ro* написа:ivailo написа:а как се махат без др. колектор и без тапи
Отвътре им режеш оста с ножовка или с каквото имаш. Системата си остава, но без клапите вътре в колектора...
Моите са така.Но мисля,че при положение,че за 100-тина лв може да купи колектор без клапи не си заслужава да се занимава.
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
е39 3.0д 184к.с автоматиците нямат пеперуди
е39 3.0д 184к.с ръчна нямат пеперуди
Само автоматите след фейса 193 коня вече са с пеперуди
е39 3.0д 184к.с ръчна нямат пеперуди
Само автоматите след фейса 193 коня вече са с пеперуди
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
Колеги, не съм от "вашия" форум (Е39), но се надявам тази тема да ви бъде полезна:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=343948
Ще си позволя само един съвет - не бързайте да излолирате ЕГР-а. Доколкото съм чел и чувал от други (по-компетентни колеги), той НЕ служел само за екология... Чрез него някак се регулирала работата на турбината и обикновено след теми "Как да си изолирам EGR-а?" следвали теми "Абе какво му стана на турбото?"...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=343948
Ще си позволя само един съвет - не бързайте да излолирате ЕГР-а. Доколкото съм чел и чувал от други (по-компетентни колеги), той НЕ служел само за екология... Чрез него някак се регулирала работата на турбината и обикновено след теми "Как да си изолирам EGR-а?" следвали теми "Абе какво му стана на турбото?"...
Excellent! Steven is my name!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
hummer написа:е39 3.0д 184к.с автоматиците нямат пеперуди
е39 3.0д 184к.с ръчна нямат пеперуди
Само автоматите след фейса 193 коня вече са с пеперуди
До 03.2000г. са без клапи...

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: С кой-размер вихрови клапи е 3.0д 193кс.
мойта е март 2000 , сега не знам кой ден точно , но си беше с пеперуди ! 184 автоматик
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани