Проблем с паркинг светлини
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паркинг светлини
Колеги, след доста ровене из форума намерих само една подобна тема, но с недостатъчна информация и май с нерешен проблем, а той е следния:
Нямам 1.паркинг светлини, 2.габаритни светлини при изваден контактен ключ, 3.Follow-Me-Homem светлини(а имам заложена функция). При заавртане на ключа в позиция 1(АCC) и позиция 2(IGN) всичко е нормално, но вадейки ключа ми изчезва всичкото светлина на света и нямам шанс да оставя да свети няккава маркираща светлина. Модула е LCM.C05 с RLS
Ровя в схемата на всички екстериорни светлини и не виждам някъде да е възможно да има проблем по кабелите и бушоните и той да се проявява само в нулева позиция на контактния ключ.
Рових много и в софтуерното кодиране на лайт-модула...там също не намирам проблем. Активирал съм дневни светлини във вариант за процентно светене на дълги светлини. LOW BEAMS like DRL е деактивирано.
Стигам до извода, че или лайт модула не вижда, че "съм извадил ключа" и си мисли че все още е в патрона(но другите модули нямат този проблем), или някъде пропускам някой ред в .TRC файла при кодирането на модула.
Някой колега ако се е сблъсквал с проблема или има идея да споделя. Мога да дам на по-запознатите и .TRC да погледнат евентуално да не бъркам някъде. Също ще бъда благодарен ако някой може да даде инфо което може по-подробно да разтълкува възможните опции за кодиране които са представени в само в 1 ред.
Благодаря предварително.
Нямам 1.паркинг светлини, 2.габаритни светлини при изваден контактен ключ, 3.Follow-Me-Homem светлини(а имам заложена функция). При заавртане на ключа в позиция 1(АCC) и позиция 2(IGN) всичко е нормално, но вадейки ключа ми изчезва всичкото светлина на света и нямам шанс да оставя да свети няккава маркираща светлина. Модула е LCM.C05 с RLS
Ровя в схемата на всички екстериорни светлини и не виждам някъде да е възможно да има проблем по кабелите и бушоните и той да се проявява само в нулева позиция на контактния ключ.
Рових много и в софтуерното кодиране на лайт-модула...там също не намирам проблем. Активирал съм дневни светлини във вариант за процентно светене на дълги светлини. LOW BEAMS like DRL е деактивирано.
Стигам до извода, че или лайт модула не вижда, че "съм извадил ключа" и си мисли че все още е в патрона(но другите модули нямат този проблем), или някъде пропускам някой ред в .TRC файла при кодирането на модула.
Някой колега ако се е сблъсквал с проблема или има идея да споделя. Мога да дам на по-запознатите и .TRC да погледнат евентуално да не бъркам някъде. Също ще бъда благодарен ако някой може да даде инфо което може по-подробно да разтълкува възможните опции за кодиране които са представени в само в 1 ред.
Благодаря предварително.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Проблем с паркинг светлини
Колега, някаква грешка имаш, няма LCM.C05 в е39.
Може да пуснеш и файла.
Може да пуснеш и файла.
Re: Проблем с паркинг светлини
ДА, имам грешка LCM III , LCM.C19 било.
Ето файлчетата: http://dox.bg/files/dw?a=a07ab98f5e
и http://dox.bg/files/dw?a=933235b766
Ето файлчетата: http://dox.bg/files/dw?a=a07ab98f5e
и http://dox.bg/files/dw?a=933235b766
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паркинг светлини
Поразбутал си някои неща, но нищо проблемно.
Да изясним нещо:
- при изваждане на ключа от патрона, на какво положение е сложен ключа за фаровете когато искаш да ти свети нещо ?
- follow me home светлини работят като извадиш ключва и цъкнеш лостчесто на фаровете като за светкавица, времето на светене не ти го бутал което е 40 секунди (default), бутал си кои светлини да светят.
- да оставиш маркираща светлина при всички BMW е възможно само когато позицията на ключа за фаровете е на габарит.
Естествено това важи само и единствено при оригиналната инсталация, без правени "италиански" работи по автомобила.
Да изясним нещо:
- при изваждане на ключа от патрона, на какво положение е сложен ключа за фаровете когато искаш да ти свети нещо ?
- follow me home светлини работят като извадиш ключва и цъкнеш лостчесто на фаровете като за светкавица, времето на светене не ти го бутал което е 40 секунди (default), бутал си кои светлини да светят.
- да оставиш маркираща светлина при всички BMW е възможно само когато позицията на ключа за фаровете е на габарит.
Естествено това важи само и единствено при оригиналната инсталация, без правени "италиански" работи по автомобила.
Re: Проблем с паркинг светлини
Колата е от Австрия внесена по принцип.
Не светят маркиращи светлини в нито една позиция на ключа на светлините (и изваден контактен ключ)
При изваден ключ щракам лоста на мигачите назад(PASS), щракам и напред(HI Beam) и нищо не се случва.
При изваден ключ поставям ключа на фаровете на: позиция габарит - ...и нищо не свети ; позиция фарове - нищо не свети ; позиция AUTO - нищо не свети
Като сложа контактния ключ на позиция I(ACC) или II(IGN) всичко си работи нормално
В общи линии не ми работят тези функции на лаит-модула които би трябвало да работят при позиция на контактен ключ OFF, а в същото това време като гася двигателя и върна контактния ключ до най-задна позиция (OFF) си ми светват плафоните в купето и ми се гаси навигацията и аудиото и т.н ...просто проблема е че заедно с това ми се гасят всички екстериорни светлини. Ако не бъркам и според БМВ-тата които съм имал преди това като изключим FOLLOW-ME функцията всички са имали габарити на изваден ключ и позизия ГАБАРИТ или маркиращи светлини при позиция 0 на ключа за светлините и щракнат лост на мигачите.
Къде "хакват" тия "италианци" по принцип. Дайте някакви насоки, че ще се побъркам вече. 3 дни ровя какво ли не и ще полудея от яд. А въобще не искам да прибягвам и аз до някакви "италиански" решения на проблема. Никъде не видях да има намеси по кабели. Ако хакват в модула и него да сваля да проверя.
Не светят маркиращи светлини в нито една позиция на ключа на светлините (и изваден контактен ключ)
При изваден ключ щракам лоста на мигачите назад(PASS), щракам и напред(HI Beam) и нищо не се случва.
При изваден ключ поставям ключа на фаровете на: позиция габарит - ...и нищо не свети ; позиция фарове - нищо не свети ; позиция AUTO - нищо не свети
Като сложа контактния ключ на позиция I(ACC) или II(IGN) всичко си работи нормално
В общи линии не ми работят тези функции на лаит-модула които би трябвало да работят при позиция на контактен ключ OFF, а в същото това време като гася двигателя и върна контактния ключ до най-задна позиция (OFF) си ми светват плафоните в купето и ми се гаси навигацията и аудиото и т.н ...просто проблема е че заедно с това ми се гасят всички екстериорни светлини. Ако не бъркам и според БМВ-тата които съм имал преди това като изключим FOLLOW-ME функцията всички са имали габарити на изваден ключ и позизия ГАБАРИТ или маркиращи светлини при позиция 0 на ключа за светлините и щракнат лост на мигачите.
Къде "хакват" тия "италианци" по принцип. Дайте някакви насоки, че ще се побъркам вече. 3 дни ровя какво ли не и ще полудея от яд. А въобще не искам да прибягвам и аз до някакви "италиански" решения на проблема. Никъде не видях да има намеси по кабели. Ако хакват в модула и него да сваля да проверя.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паркинг светлини
Аз мисля че има намеса някъде. Може колата да е имала някаква отечка и някъде да са сложили реле или нещо друго.
Обърни внимание дали си помни час/дата, въпреки че може да са прескочили постоянното захранване на борда/навито и да са прекъснали на друго място. Но това не е стандартно и не е от софтуерни манипулации.
Обърни внимание дали си помни час/дата, въпреки че може да са прескочили постоянното захранване на борда/навито и да са прекъснали на друго място. Но това не е стандартно и не е от софтуерни манипулации.
Re: Проблем с паркинг светлини
Основното ми притеснение е да няма някакъв проблем в самия модул. Да не е изпращяло нешо вътре, че гледам малоумниците са отрязали кабелите на куплунга на теглича без да изключат трейлър модула, даже и предпазителя не са му извадили...направо с резачките целия сноп от раз...
- sakata01
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 6.08.2014
- Кара: 523i
- Детайли за колата: e39 1996 г.
Re: Проблем с паркинг светлини
От написаното ми се струва, че основното захранване на лайт-модула минава през контактния ключ ( съответно има ток само на 1 и 2, на 0 няма захранване) затова никакви лампи не ти светят. Възможно е да имаш изгорял бушон или сменян модул с хванато захранване на друго място.
Re: Проблем с паркинг светлини
Скъсах се да ровя. Няма никъде манипулация по кабелите и по сноповете, или поне не можах да намеря такава около лайт моула. Няма нищо преправяно и около бушонното тало в и зад жабката, няма пипано по сноповете около кормилната конзола(около клемореда)... а бе няма и няма. Само не можах да надигна да огледам хубаво снопа който влиза под краката на пасажера ама поне до където го виждам няма нищо пипано и преправяно.
Другото което ме притеснява е че то няма такова BMW на което да не му светят габаритите при позиция 0. Дори и да е сменян LCM-а с някакъв друг щом няма пипано по кабелите, а буксите съвпадат, не би трябвало да има разлика в разположението на захр. пинове в буксите. Отделен въпрос е че този моя LCM не го намирам сред парт.номерата на подходящите за моето шаси. Ама не го намирам и въобще за никое шаси тоя номер така, че може просто приложенията които ползвам да нямат пълната информация за смяната на парт номерата през годините. Поради липсата на информация си затварям очите и приемам, че е правилния(оригиналния) модул.
Пък и тука със захранванията не би трябвало да има проблем щото те са от силовите бушони, а щом гаси фаровете на позиция 0, значи получава информация модула.
А що се отнася до бушоните - няма изгорял бушон и няма празно гнездо в което да има контакти, а да няма предпазител. те всъщност са всичко на всичко 5 бушона - 2х80А и 3х5А-на управляващи вериги.
Ако има някой добър човечец който разполага с модул за проба няма да му се разсърдя никак.
Идеи приемам всякакви.
Другото което ме притеснява е че то няма такова BMW на което да не му светят габаритите при позиция 0. Дори и да е сменян LCM-а с някакъв друг щом няма пипано по кабелите, а буксите съвпадат, не би трябвало да има разлика в разположението на захр. пинове в буксите. Отделен въпрос е че този моя LCM не го намирам сред парт.номерата на подходящите за моето шаси. Ама не го намирам и въобще за никое шаси тоя номер така, че може просто приложенията които ползвам да нямат пълната информация за смяната на парт номерата през годините. Поради липсата на информация си затварям очите и приемам, че е правилния(оригиналния) модул.
Пък и тука със захранванията не би трябвало да има проблем щото те са от силовите бушони, а щом гаси фаровете на позиция 0, значи получава информация модула.
А що се отнася до бушоните - няма изгорял бушон и няма празно гнездо в което да има контакти, а да няма предпазител. те всъщност са всичко на всичко 5 бушона - 2х80А и 3х5А-на управляващи вериги.
Ако има някой добър човечец който разполага с модул за проба няма да му се разсърдя никак.
Идеи приемам всякакви.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани