Пуши много е46d 136 коня турбо?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Пуши много е46d 136 коня турбо?

Мнение от Silverlight » 08 Фев 2016, 17:25

Защо просто не рециклираш твоята турбина?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 5.11.2010

Re: Пуши много е46d 136 коня турбо?

Мнение от donpatrona » 08 Фев 2016, 17:49

760 лева за рециклиране... АТЕС ми обявиха цена 962лв за нова (не е Гарет, но колега вече 30к км навъртя с АТЕС) ... груби суми са ... тя колата струва не-повече от 4000лв, преко сили... :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Пуши много е46d 136 коня турбо?

Мнение от vladobate » 09 Фев 2016, 0:31

Цената за поддръжка няма нищо общо с цената на втора употреба кола особено в БГ . А нафта втора употреба що си не вземеш....майтап , но с второръката за над 200 пари турбина кво очакваш. Кво да гледаш ли...ами за пясък и кал вътре , само дет се не види. Поне я отвори и почисти , най-малко геометрията.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 6.06.2012
Пол: Мъж

Re: Пуши много е46d 136 коня турбо?

Мнение от welikow_vr » 21 Фев 2016, 16:56

Имах същия проблем с пушекс при мен се оказа че гарнутурата на капака на клапаните опускаше масло в горивната камера свали си дюзите и ги виж да не да има масло по тях ако има значи си в джаза ;)

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 5.11.2010

Re: Пуши много е46d 136 коня турбо?

Мнение от donpatrona » 26 Фев 2016, 14:21

Сагата приключи. Турбо ... 3+ мм аксиален луфт. Като я свалихме на топлата страна вместо сажди само имаше 3-4мм наслоено масло и сажди ... беше с консистенция на маргарин ... бая масло е хвърляла. Добре, че малкия дявол и е хвърлила сегментите от към топлата част. Сложи се друго турбо, не е ново, но работещо. Смяна на дебитомер. Смяна маркучи на обратната нафта. И дозатягане на металните тръби от помпата към дюзите - тук драма... по половин оборот се дозатегнаха ... от там е дърпало и въздух. Оказа се и че има 2 пикаещи дюзи. За сега ще ги пробвам със агресивна добавка за чистене на дюзи на Бардал - защото проблема с тях е от скоро и защото не останаха 600+ лева за рециклиране :)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook